Siis voiko tämä tyttö olla tosissaan???
http://glamwithm.blogspot.com/
Mä kuolisin häpeästä jos omasta tyttärestäni kasvaisi tuollainen tyhjäpää.....
Kommentit (90)
kunnon koulukiusaamis meiningit täälä. Noinko rumasti puhutte tyttärenne koulukavereistakin?
Miltä tuntuisi jos teidän tyttäristä kirjoiteltaisiin, puhuttaisiin tuohon sävyyn?
Hyi teitä.
Nyt anteeksi pyyntöjä tänne ja heti. Kiitos.
Mikään ei estäisi minua tuhlaamasta rahojani hampaidenvalkaisuun (laminaatit on jo etuhampaissa ihan siitä syystä, että oli sen verran karut kiillevauriot, että en viitsinyt niitä katella), ripsenpidennyksiin (kuka jaksaa huoltaa niitä), rakennekynsiin (irtoais ja kärsis mulla ihan varmasti), silikonitisseihin (omat sopivat mulle) yms., mutta mieluummin käytän aikani ja rahani ihan johonkin muuhun. Seiskajulkkiselämä on kaukana unelmistani.
Mieheni inhoaa tuollaisia naisia kuin tuon pimu. Hän pitää välillä minuakin liian ulkonäkökeskeisenä, kun tykkään käydä salilla ja jumpassa. Tuo pimu ei kestäisi miestäni yhtään, vaikka saattaisi ehkä erehtyä kokeilemaan, koska mieheni tuntee paljon ihan oikeita julkkiksia työnsä takia.
*putoaa tylsistymisestä pöydän alle*
Blogin saamasta huomiosta olette kateellisia t: 11cm mies
kuullut tuosta blogista, ennen kuin se linkitettiin tänne. Mä en muuten halua miksikään seiskajulkkikseksi, kiitos vaan. Katsos kun kaikki ei halua rikkaaksi ja kuuluisaksi isona, useimmille riittää ihan tavallinen elämä.
se alotti haukkumalla rumat ja lihavat tavikset
kunnon koulukiusaamis meiningit täälä. Noinko rumasti puhutte tyttärenne koulukavereistakin? Miltä tuntuisi jos teidän tyttäristä kirjoiteltaisiin, puhuttaisiin tuohon sävyyn? Hyi teitä. Nyt anteeksi pyyntöjä tänne ja heti. Kiitos.
Blogin saamasta huomiosta olette kateellisia t: 11cm mies
kuullut tuosta blogista, ennen kuin se linkitettiin tänne. Mä en muuten halua miksikään seiskajulkkikseksi, kiitos vaan. Katsos kun kaikki ei halua rikkaaksi ja kuuluisaksi isona, useimmille riittää ihan tavallinen elämä.
"rikkaaksi ja kuuluisaksi".
Mitkä ovat syyt ilkeyteen ja lähes koulukiusaan verrattavaan kirjoitteluun? Mitkä ovat syyt, elleivät ne ole kateellisuus????
T: 11cm mies
Mitkä ovat syyt ilkeyteen ja lähes koulukiusaan verrattavaan kirjoitteluun? Mitkä ovat syyt, elleivät ne ole kateellisuus????
Et varmasti kehtaisi tehdä samaa omalla nimelläsi. Eli mikä on syynä tälläiseen kirjoitteluun?
Käy sääliksi tyttökultaa kohtaan.
Taviksena uskaltaa huudella rivistä julkkiksille
Kaunishan tuo tyttö on, mutta minua suoranaisesti kuvottaa tuollainen elämäntapa ja pintaliidon ihannointi. Ällöttää että kaunis nuori ihminen voi tekeytyä noin tyhmäksi!
Olisi mielenkiintoista tietää mitä tuo tyttö 40-vuotiaana tekee. Onko jatkanut samaa rataa ja miten on menestynyt? Vai onko kenties vaihtanut suuntaa?
Miksi pitäisi pyytää anteeksi
Anonyymisti kirjoittelette muista pahaa. Häpeäisitte. Täysin arvotonta toimintaa!
aivopieruj blogiinsa, niin eikö niitä sitten saa arvostella? Mitkä on sun motiivit täällä arvostella AV-mammoja ja haukkua kateellisiksi akoiksi? Kirjoittaako tuo pimu susta jotenkin erityisen korrektisti itse muista ihmisistä? Onko niin, että saa toki ärsyyntyä jostain asiasta ja mielessään haukkua jotain blogia, muttei sitten saa kirjoitella AV:lle siitä?
Mua ainakin hätkähdyttää tuon blogin kirjoittajan materialistinen ja tyhjä maailmankuva. Siitä olen tähänkin ketjuun kirjoittanut.
Kerropa nyt sinä, 11cm mies, MILLAISISTA asioista sinun mielestä saa kirjoittaa AV:lle?
Miksi pitäisi pyytää anteeksi
Anonyymisti kirjoittelette muista pahaa. Häpeäisitte. Täysin arvotonta toimintaa!
täällä omilla kasvoillasi moralisoimassa! Hienoa, onnittelut selkärangasta.
Täällä on hyvä arvostella ja hyvä niin! Ihminen, joka laittaa nettiin esille bloginsa ja suoltaa sinne tuollaista sisältöä, ei voi olla yllättynyt siitä että netissä herää keskustelua. Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön! Kohtuus tietenkin kaikessa, mutta tässä ketjussa ei ole menty lähellekään kohtuuttomuutta kun miettii millä tavalla tyttö itseään julkisuuteen tunkee.
Tosin jos motiivina on BB-taloon pääsy, niin ihmettelen todellakin jos neitonen ei sinne pääse! :)
Säälittää niin paljon tuon tytön kaltaisen nuoret. Mikä saa ihmisen väheksymään itseään ja parantelemaan ulkonäköään äärimmäisyyksiin asti? Halu olla ihailtu ja rakastettu? Toivottavasti muistatte ihailla ja rakastaa niitä teinejänne (ja pienempiäkin lapsia!) siellä kodeissanne tarpeeksi, ehkä nämä julkisuuspyrkyrit sitten vähenevät.
Hävettää nämä tunteet mitä tyttöä kohtaan tunsin.
Olen paha vanha rupsahtanut akka.
Ja sen lisäksi että olen paha vanha rupsahtanut akka, alennuin olemaan ilkeä ja vitsailin tuon pienen sievän tytön kustannuksella av:lla.
Anteeksi.
Hävettää.
No, jos kirjoittaa
aivopieruj blogiinsa, niin eikö niitä sitten saa arvostella? Mitkä on sun motiivit täällä arvostella AV-mammoja ja haukkua kateellisiksi akoiksi? Kirjoittaako tuo pimu susta jotenkin erityisen korrektisti itse muista ihmisistä? Onko niin, että saa toki ärsyyntyä jostain asiasta ja mielessään haukkua jotain blogia, muttei sitten saa kirjoitella AV:lle siitä?Mua ainakin hätkähdyttää tuon blogin kirjoittajan materialistinen ja tyhjä maailmankuva. Siitä olen tähänkin ketjuun kirjoittanut.
Kerropa nyt sinä, 11cm mies, MILLAISISTA asioista sinun mielestä saa kirjoittaa AV:lle?
Minun ei tarvitse vastata sinulle sanaakaan.
Mene pois kiusaamasta muita!
Ihania noi toimittajat : )