Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saako sairaslomaa stressiin ja väsymykseen?

Vierailija
21.04.2010 |

Oon aivan puhki ja lopussa, haluaisin ensin viikon lomaa, mutta saako terveyskeskuslääkäriltä tosta vaan , jos kertoo et on ihan lopussa? Mitä ootte kertonu syyksi , jos tällasta ootte hakenut joskus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos aikaistaisit kesälomasi ihan työantajan kanssa yhdessä sopien alkamaan heti vapun jälkeen?

Sano työantajalle, että olet kerta kaikkiaan nyt niin uupunut, että tarvitset loman heti kauden alussa. Yleensä toukokuussa loman pitäminen onnistuu, kun harva silloin haluaa lomailla.

Vierailija
2/4 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä nyt halua kesälomaa ja suunnitelmiamme pilata perheen kanssa stressilomana! Haloo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heinäkuussa normaalin kesäloman.

Vierailija
4/4 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Z-diagnoosilla ei voi olla varma sen palkallisuudesta.

Juuri nyt olen vuosilomalla (4 pv), muuten en palstailisi tähän aikaan, ja olen aivan loppu. Viime viikon olin väsynyt ja laiska, tein vain normaalia työaikaa, no perjantaina 12 tuntia, töitä on rästissä, ensi viikko on pakko tehdä vähintään 10-tuntista päivää tai henkilöstö jää ilman peruspalkkojen lisiä. Alkuvuodesta on ollut n 150 ylityötuntia ja silti tekemättömiä töitä vain kasaantuu ja kasaantuu - asiaan vaikuttaa se, että organisaatiomuutoksessa mulle yhdistettiin kutakuinkin kolmen muun henkilön arkirutiinit.