Miten HARJOITUSKORVIKSET saa pois? Normaalien nappikorvisten tapaan?
Kommentit (26)
Minä leikkasin kynsisaksilla sen muovisen tapin poikki.
tottakai ne otetaan korvista tavallisten korujen tapaan. Mikä tässä muka on ongelma?
Tyttö (7v) alkaa itkemään, kun on yritetty irrottaa niitä :(
Nuo pyssyllä ammutut reiät koruineen ovat ihan perseestä. Pyssy ei steriili, reikä tehdään repimällä ja se "ensikoru" on aivan väärän mallinen.
Meillä oli sama ongelma. Niitä ei todellakaan saa pois muiden korvisten tapaan. Ratkaisin asian niin että kynsileikkurilla rikoin sitä lukkoa, ja sit sain sen lukon rikki ja korviksen pois. Toivottavasti onnistuu teilläkin!
harjoituskorvikset pois aina ihan tavalliseen tapaan...
Mä vaan vedin ja pidin siitä korusta kiinni.
Mitkä on harjoituskorvikset, ja mihin niitä tarvitaan? Miksei voi laittaa heti oikeita?
Pirun tiukassa on!!
Tytölle saisi nyt vaihtaa tavalliset harkkareiden tilalle mutta lukkoa ei saada pois.
Kohta mentävä liikkeeseen otattamaan kun omat konstit ei auta.
Ne oli meilläkin tiukassa silloin ensin ja lasta sattui, kun ei ollut pyöritellyt korviksia tarpeeksi vaan antoi ihon tarttua kiinni harjoituskorvikseen. Sit jatkettiin desinfiontiaineen kera harjoituskorvisten pitämistä vähän pidempään ja pyöriteltiin enemmän. Ihan hyvin se koru lähtee pois, jos vaan on hyvin irti ihosta, eikä koruun tarttuminen heti aiheuta kipua tulehtuneessa ihossa.
tiukassahan ne on kiinni, mutta voimaa hieman ja kyllä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi noin saatanan uusavuttomia ihmisiä olla!
No ei kai voi 7-vuotiaalta vielä täydellisyyttä vaatia elämisentaidoissa.
Harjoitus korvakorut on eri asia.Niissä on paaaaaljon tiukempi lukko kuin tavallisissa.
Omalla tytöllä on jo vaihdettu tavalliset korvikset mutta ne on myös todella tiukat ei lähde pois kun se taka lukko on jäykkä
Vierailija kirjoitti:
Omalla tytöllä on jo vaihdettu tavalliset korvikset mutta ne on myös todella tiukat ei lähde pois kun se taka lukko on jäykkä
Kiva tietää.
Jep harjoituskorviksissa lukko on pirun tiukka...
Lähtee kyllä irtin kun pitää tiukasti kiinni kahdella sormella korun puolelta ja toisen käden sormilla hieman pyörittelee lukkoa ja nyppäisee voimalla irti!
Hieman se kirpaisee.
Jos ei lähde, sivuleikkureilla tappi poikki (näin tein itse pari kertaa...). Kannattaa muuten vaihtaa tappikorvisten takaosa silikoniseksi, maksaa n. 20 c, mutta sen saa aina pois eikä kerää kaikkea kuonaa itseensä, lisäksi sen vaihtaa kätevästi! Käytän näitä silikonisia myös koukkukorviksissa, koska koukut ovat usein niin huonoa mallia, että korut häviävät l. putoavat huomaamatta. Nyt pysyvät. *AV-vinkki #1*
Mulla on ollu nyt päälle 1kk harjoitus korvikset ja saa ottaa jo pois mutta mul eioo ammutut vaan laitettiin sellasel "piikillä' mikä nyt onkaan ja sain jo yhden pois mutta toinen tosi tiukassa ei lähde millään. Ja no ne korvikset on sellaiset et se timantti tai koriste on se mikä pitää pyörittää et sen korviksen saa pois. Mitäs mä myt teen.
Niin saakelin tiukassa oli harkkakorviksen lukot, että jotain kättä pidempää oli pakko keksiä. Siispä kynsisaksien kärjet lukon "lenkeistä" läpi ja levitys. Hienosti irtosi.
Hiuspinni takaosan rinkuloihin sisään ja siitä vetämällä saa paremman otteen. Itse otin vielä pihdeillä tapista kiinni ja heti toimi!