Miten HARJOITUSKORVIKSET saa pois? Normaalien nappikorvisten tapaan?
Kommentit (26)
Ja tästä syystä ei pitäisi koskaan ampumalla laittaa korviksia. Asiantunteva lävistäjä ei käytä tuollaisia harkkakorviksia, vaan laadukkaita, helposti irrotettavia (mutta ei helposti itsestään irtoavia) koruja. Ampuminen vain vahingoittaa korvalehteä, aiheuttaa suuremman tulehdusriskin, eikä kyllä täytä minkäänlaisia terveysmääräyksiä. Eikä se oikealla lävistäjällä laittaminen edes maksa kun kympin tai pari enemmän.
Oon siis nyt yksin kotona ja koulu alkaa kympiltä ja ennen sitä minun pitäisi saada vaihdettua korvikset harjoituskorviksista oikeisiin mun vasen korva on ehtinyt tulehtua kerran mutta parani, nytten vasemman korvan takana on vertaa ja mönjää en saa niitä pois vaikka olen repassut
En saa itsekkään pois alkaa vain vuotaa vertta ja sattumaan tyhmä kun ei voi laittaa helpommin irrotettavia
Itse kamppailin myös näitten alotuskorujen irrottamisessa. Sain lopulta irti kun otin kynsisakset sellaiset talttapäiset (ei siis perus saksen muotoiset) ja otin korun tapista kiinni takaa ja pyöritin sitten sormella palloa edestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä syystä ei pitäisi koskaan ampumalla laittaa korviksia. Asiantunteva lävistäjä ei käytä tuollaisia harkkakorviksia, vaan laadukkaita, helposti irrotettavia (mutta ei helposti itsestään irtoavia) koruja. Ampuminen vain vahingoittaa korvalehteä, aiheuttaa suuremman tulehdusriskin, eikä kyllä täytä minkäänlaisia terveysmääräyksiä. Eikä se oikealla lävistäjällä laittaminen edes maksa kun kympin tai pari enemmän.
Meillä lävistäjällä laitettu koru oli niin tiukassa, että tempaisu oli niin kova, että korvasta tuli verta irroittamisen jälkeen. Toinen lähti helpommin. Sanoi, että moni joutuu tulla lävistäjälle irroittamaan koruja kun ei itse saa irti.
Harjoitus korviksien otto ei sattunut mutta nyt mulla kävi silleen että sieltä reiästä vuosi verta