Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?

Vierailija
03.06.2013 |

Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."

Mitäs teillä?

Kommentit (340)

Vierailija
161/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kanssa aina, kun olin päällä, niin hän työnsi sormen mun perseeseen. Silloin se tuntui vähän oudolta, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna oikein kiihottavalta. Naisella oli muuten myös aivan mahdottoman iso perse, loistavaa naida takaapäin.

t.m-50

Vierailija
162/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävältä tuntuu, kun käydään rintoihin kiinni kylmiltään.Vaikka olen aiheesta sanonut kertoja, niin sama toistuu. Tervitsen ensin kokonaisvaltaisempaa lämmittelyä ja vasta sitten rintojen vuoro. Kun tuohon asteelle pääsee, onkin kaikki irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:18"]Ai niin, tän olen kuullut kaverilta: lasipöydän alla mies runkkasi ja katsoi, kun tyttöystävä pöydän päällä kakkasi. :)[/quote]

Ja tämä tapahtui Turussa?

Vierailija
164/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:32"]Mulla pokka petti kerran pahemman kerran, kun exän kanssa olimme aktissa takaapäin, kunnes päätettiin vaihtaa asentoa, mies veti hyvin hyvin hitaasti itsensä ulos sisästäni ja teki samalla samaa ääntä kuin kuorma-autot peruuttaessa, TUUT TUUT TUUT TUUT Meni halut :([/quote]

Onhan tuo vähän höppänää, mutta ei mitenkään ällöttävää tai omituista. Jotenkin rupesin käymään mies sääliksi.

Vierailija
165/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 08:57"]

nuoli rämemajavaa mitä ei oltu pesty aikoihin. hävetti ja nolotti.

[/quote]

Ihan turhaan, se diggaili siitä. Ei se muuten sitä olisi tehnyt.

Vierailija
166/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:42"]Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."

Mitäs teillä?

[/quote

Maannut lahnana ja vaatinut tavallista vaniljaseksiä lähetyssaarnaajassa. Vitun oksettava muija.

Vierailija
167/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:46"]Kun ehdotin miehelle että tykkään jossain määrin vähän kovakouraisestakin seksistä ja ei haittaisi jos joskus vähän satuttaa, niin seuraavalla kerralla mies uhosi koko panon ajan kovaan ääneen "huora, hiljaa, huora, alistu" ja lopuksi kusi mun päälle. Se kuseminen oli melkoisen yök.

[/quote]

Tyypillinen ämmä. Vaadit kovempia otteita mutta et kerro täsmällisemmin mistä pidät ja mistä et. Luuletko että mies osaa lukea ajatuksia? Kyllä osaa olla umpityhmiä naisia tässä maassa.

Vierailija
168/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulla oli gynelogin tuoli ja tarkka kamera sarjatulella..

ihmeesti siinäkin tuolissa on naisia vaan istunut. Uh.

itse olen joskus kajauttanyt akkaa ottaa pillumehusella kalulla.

jäi suu auki kattomaan ja sano sitten että haisee pillulle. :D

Vierailija
169/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti itsestään selfien kesken touhujen...oli kuulemma jossain joku kilpailu . Kiva oli siinä alla kattoo kun kaveri vetäsee duckfacen ja jatkaa taas :D

Vierailija
170/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex jaksoi aina muistella haaveillen jotain yh-äitiä, joka antoi panna ensin perseeseen & sitten pimppaan. nauroi ivallisesti, kun sanoin että siitä voi tulla tulehdus. inhosin myös sitä, kun tyyppi teki löysällä munalla helikoptereita naaman edessä ja kerran sitten annoinkin luunapin munille..

Vierailija
171/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihmettelee. Piti tirkistellä ja lukea ketju.

Ketjun luettuani karu johtopäätös: leikkisyys/positiivinen leikkimielisyys on siis outoa tai ällöttävää.

Samalla viivalla "oikeiden" ällöttävyyksien/outouksien kanssa, tältä ainakin tuntuu mieslukijasta.

Vierailija
172/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Ex kauan sitten piti tärkeänä, että kuukaudessa ei rakasteltu liian monta kertaa samassa asennossa. Me siis naitiin useita kertoja viikossa.

Vierailija
173/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas seksikerta ja ex kuolasi päälle. Todella hervoton limppi keskelle tissejä.

Useammalla kerralla naukui kuin kissa.

Oli ensimmäinen mieheni, ja luulin kauhuissani, että onko seksi oikeasti aina näin huonoa. :D

Onneksi nykyiseni on tyyliin seksijumala ja herrasmies.

Vierailija
174/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa menee kaikki halut kun luen tätä keskustelua :D

Vierailija
175/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Î HYI HELE! :DD

Vierailija
176/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi läpsiä kämmenellä pakaraan. Ei siinä mitään, mutta läpsäsyt olivat todella laimeita. Se oli jotenkin niin koomista kun toinen läpsii koko aktin ajan melkein silitykseltä tuntuvilla läimäisyillä. Yritin vinkata, että älä läpsi ollenkaan tai läimäytä paristi ja kunnolla... Ei se tajunnut, multa meni kaikki halut ja pidättelin naurua koko aktin ajan :D

Vierailija
177/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 12:58"]Mies alkoi läpsiä kämmenellä pakaraan. Ei siinä mitään, mutta läpsäsyt olivat todella laimeita. Se oli jotenkin niin koomista kun toinen läpsii koko aktin ajan melkein silitykseltä tuntuvilla läimäisyillä. Yritin vinkata, että älä läpsi ollenkaan tai läimäytä paristi ja kunnolla... Ei se tajunnut, multa meni kaikki halut ja pidättelin naurua koko aktin ajan :D

[/quote]

Ja kun toista naista läimäytät niin kovaa kuin sinä haluat, saat syytteen.

Vierailija
178/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 12:53"]Î HYI HELE! :DD

[/quote]

Ilmiselvä trolli on ilmiselvä

Vierailija
179/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa sitä tajuaa olevansa aikamoinen onnenmyyrä, että omalle kohdalle on tullut vaan normaaleja miehiä! En oikeastaan keksi mitään ällöttävyyksiä tai outouksia, ehkä se olen sitten aina ollut mä, joka olen tiedostamattani ollut se outo/ällö osapuoli. Kyllä mekin läppää avomiehen kanssa seksin aikana saatetaan heittää, mutta molempia kyllä naurattaa yhtä paljon.

Vierailija
180/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitään yhtä selkeää juttua, mutta pari miestä on ollut sellaisia ihme säheltäjiä. Siis sellaisia, jotka kiihkeimmän esileikin jälkeen yhdyntähommiin siirryttäessä ovat alkaneet häsätä jotain omia juttujaan, pompahdelleet ylös, käväisseet vessassa, järjestäneet peittoja ja tyynyjä, kierrelleet ja pyörineet, puuhanneet siinä ympärilläni näin päin ja noin päin, vaihtaneet asentojaan jotenkin teennäisesti, kortsusähläyksestä nyt puhumattakaan. Tosi vaikea kuvailla tarkasti, mutta sellaista "oota vähän"-repliikkiä ja ihme sähläämistä. Sellaista että itsellä on ehtinyt alkaa tunnelma latistua siitä ympäriinsä loikkimisesta.

Ja tyypillisesti sitten kaiken sen oudon poukkoilun jälkeen hirveän juhlallisesti, sellaisella "no nyt on kaikki jutut hoidettu"-asenteella ja miehen kasvot tyytyväisinä ja hyväksyntää hakien siinä loistaen, on lopulta päästy itse yhdyntään siinä vaiheessa kun itse olis mielummin jo lähtenyt katsomaan telkkaria tai alkanut nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan