Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?

Vierailija
03.06.2013 |

Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."

Mitäs teillä?

Kommentit (340)

Vierailija
181/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman lyhenneltynä tapahtuma joka naurattaa vieläkin. Nainen joka hyvissä ajoin ilmoitti pelisäännöt, en koske kikkeliin, en ota suuhun, minun pimppiini ei sormin eikä kielellä kosketa, hoidan oman orgasmini sekä kiihotan itseni. Kaiken lisäksi peitto päällä, ei halua nähdä kikkeliä. Hämmästelin sääntöjä, mutta olihan tämä näytelmä nähtävä. No niin nainen peiton alla sormeili itseään märäksi ja kiihotti, ilmoitti saa laittaa kumin. Työtä käskettyä naurua pidätellen kumia paikalleen. Onko kumi jos on, saat painaa. No tämä selvä. Ei huomannut kysyä minkä kokoinen minulla on, eikä tietty nähnyt kun silmät tiukasti kiinni. Kysyin painanko kokonaan, saat painaa vastasi. En piruuttanikaan kertonut että minulla melko iso ja paksu. Hieman sormella koitin että märkä on, sinne vaan. Painoin koko värkin kerralla sisään ja armoton huuto siitä seurasi. Sinä vandaali alkuihminen yrität teurastaa minut, mene pois et ole ihminen vaan seiväshyppääjä. Sit repesi, vedet valui silmistä enkä naurulta meinannut saada vaatteita puettua. Jostain syystä emme kohdanneet enään.

Vierailija
182/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun yksi muutaman yön säätö nuoli mun peppureikää yllättäen ja lupaa kysymättä kun olin pyllistysasennossa ja se käsillä runkkas mua. Muuten oon aika avoin ja kokeilunhaluinen eri jutuille, pissaleikitkin on kivoja. Ja anaaliseksi menee joo, mutta en nyt halua että kukaan nuolee mun peppureikää kuitenkaan, yök!

Oon kokeillu panokonetta (ollu siis sellaisessa panokoneessa) ja mun 50v miespuolinen kaveri auttoi sen koneessa olevan dildon mun sisään (olin 23v silloin ite). Ei siinäkään ollu mitään ällöä. On tullu kimppailtua. Leikittyä vauvaöljyllä, julkiset paikat, sidottuna eri asennoissa, on hakattu ja tultu hakatuksi, suukapulat- ja pallot kokeiltu, on ollu nuorempaa ja vanhempaa seksikumppania. Pitkää suhdetta ja yhdenillan juttua.

Et siinä mielessä aika vähän tapahtunu mitään ällä kuitenkaa. :)

Olen 26-vuotias nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 18:23"]Mies oli päällä ja hikoili kuin sika, sain väistellä putoilevia hikipisaroita - ja niitä oli paljon. Laukeamisen hetkellä karjui vittuvittuvittuvittu ihan täysiä. Mua hävetti jos naapurit kuuli. Se suhde loppui siihen.

[/quote]

Mulla oli tollanen ihan samalkainen heppu..yök! Kai se oli sama,turusta? Vai onk näit samallaisii enemmänki? Yök!!

Vierailija
184/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mies sormettaa oikeastaan joka kerta esileikin aikana orgasmiin asti, josta tykkään siis todella, mutta muutaman kerran on sitten itellä kestänyt kauemmin, niin mies on kehdannut lopettaa kesken kaiken, ruvennut naksuttelemaan sormia ja sanoo että ei jaksa enää sormettaa noin yli 5 minuutin jälkeen....tai joskus jos minulla kestää kauemmin niin miehen otteet laimenee ja tuntuu että se nukahtaa siihen kesken kaiken... minunko vika se sitten on jos sattuu huippu kestämään joskus normaalia kauemmin?

Vierailija
185/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 21:27"]

exän kanssa joskus takaapäin laittaessa se hiplasi samalla mun kakkosta, mikä oli ihan kiihottavaa. kerran sitten ison o:n ollessa lähellä ulvoin, että laittais sormen pyllyyn. mitään ei tapahtunut mutta ex alkoi murista että tuntuupa hyvältä..... oli tunkenut sormensa omaan   takapuoleensa. huoh.

[/quote]

Oioi, vedet valuu silmistä minulta ja mieheltä:) Onneksi mún mies tietää mihin sen sormensa tunkee;D

[/quote]

Miks mies ei ois saanut sitä sormea omaan anukssensa tunkea?

Oishan mamma voinut ite omaa takaporttiaan sormettaa, jos siltä tuntui. Se, että toinen toimi eri tavalla kun itse ajattelit, ei minusta tee siitä ällöä.

Vierailija
186/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 01:00"]

Mulla oli sellainen mies joka nukahti aina suuseksin aikana.Ei ole ällöttävää, mutta outoa. Jos otin suihin niin hetki ennen siemensyöksyä otti ja nukahti.

Ekan kerran kun näin kävi menin paniikkiin. Luulin miehen kuolleen.

Seuraavilla kerroilla alkoi jurppimaan.

[/quote]

Ehkä se kertoo jo melkoisesta pitkästymisestä jos nukahtaa...

Vierailija
187/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:06"]

Itsellä mies sormettaa oikeastaan joka kerta esileikin aikana orgasmiin asti, josta tykkään siis todella, mutta muutaman kerran on sitten itellä kestänyt kauemmin, niin mies on kehdannut lopettaa kesken kaiken, ruvennut naksuttelemaan sormia ja sanoo että ei jaksa enää sormettaa noin yli 5 minuutin jälkeen....tai joskus jos minulla kestää kauemmin niin miehen otteet laimenee ja tuntuu että se nukahtaa siihen kesken kaiken... minunko vika se sitten on jos sattuu huippu kestämään joskus normaalia kauemmin?

[/quote]

No onko se miehen vika, jos ei jaksa maratoonisormetusta?

Mulla on ollut sama ongelma monenki tyttöystävän kanssa. Esileikit (käsityöt/suikkarit) kestää heidän puoleltaan minuutin tai kaksi. Ärsyttäähän se, mut aitä ole ällönä pitäny.

Vierailija
188/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoen mun naisille aina, että "olet ihanan normaali"

Vierailija
189/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli normaalia pienempi penis ja sekin puoliksi löysä. Kesken kaiken mies kysyi: "onks se muuten siel sisällä vai ei?"  Purskahdin nauruun. Eikä minullakaan mikään hollitupa ole, mutta se ei vaan yhtään tuntunut siellä, minustakaan.

Vierailija
190/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:55"]"oota hetki mä pierasen"

Tuosta lauseesta tietää olevansa ollut naimisissa 15 vuotta.[/quote]

Olen ollut 17 vuotta naimisissa, mutta mies ei kyllä piereskele kesken kaiken

Vierailija
191/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi ollut normaaleja lähes kaikki. Yksi yhen illan juttu tosin alkoi huokailemaan mun korvaan että "sun tiukka pillu tarvii mun kovaa isoa munaa" vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin. Ja miehellä ei edes ollut iso tai kova vaan puolilöysä joka ei mennyt edes sisälle. Ja sen käsitys suutelusta oli NUOLLA mun huulia.

Vierailija
192/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä sattunut... Saavikaupalla seksin aikana hikoileminen on yllättävän yleistä, itsellekin on sattunut pari tällaista kohdalle, eikä kyse ollut huonokuntoisista miehistä.

Ehkä hassuin tapaus oli kuitenkin yksi mies, joka väkisin halusi raahata mut hotellihuoneeseensa (oli liikematkalla kun kotikaupungissa) ja siellä se ei sitten kai saanutkaan itseään kovaksi.  Kun jonkin ajan kuluttua sanoin, että eiköhän olisi parasta jättää sikseen, tyyppi kaivoi lompsastaan kuvan brasilialaisen missin näköisestä naisesta ja halusi esitellä mulle, miten kaunis sen tyttöystävä onkaan. Alkoi vaan kyselemään, ''eikö se olekin upean näköinen'' jne. Nyökyttelin vaan, että on, on, ja kysyin sitten miksi oli pakko pettää sitten näin upeaa naista.

Vierailija
193/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntänyt nyrkin kokonaan pillun sisälle...  venytti ja vanutti ja laittoi liukkaria niin kauan, että meni.

Vierailija
194/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pakko kertoa oma tarina, joka on kyllä ällöttävyyksistä ällöttävyyksin - minä olen vielä tässä tarinassa se ällöttävä, eikä kumppani.. Olin  joskus festareilla, todella, todella tukevassa humalassa ja olin päätynyt sitten erään miehen telttaan puuhiin. Alottelimme siinä suihinotolla, minulla huono olo ja miehen mulkun työntäminen syvämmälle kurkkuun ei helpottanut oloa.. Vaan minähän se sitten oksensin mulkku suussa. Äkkiä pyyhin vain suuni peittoon ja aloin tekemään pikaista lähtöä. Miehen reaktiosta päätellen, hän ei edes ollut huomannut oksentamistani, vaan pyysi minua jäämään. Siinä pukiessani hän koski peittoon ja mietti että mitäköhän tässä on ja minä pingoin äkkiä karkuun. Onneks tais mieskin olla aika humalassa.

En oo koskaan kertonu tätä!

Vierailija
195/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suusta tippui ruokapallo suuhuni kun äijä oli päällä seksin aikana (jäänyt isoon hampaankoloon).

Ylenmääräinen kuolaaminen suutelun aikana että äijän suu oli oikeen vaahdossa.

Kuukautisten mukaan äijä nuoli oikeen antaumuksella työntäen saamansa vittuun 20min.

Kuristi kurkustani ja piti kättään suuni+nenäni edessä jonkin aikaa seksin aikana.

Yksi äijä suuttui kun 8h kestävän seksisession jälkeen ei saanut pillua enään. Hyvä ettei päälle käynyt ja juomat heitti lasin kanssa seinälle.

Vierailija
196/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:42"]Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."

Mitäs teillä?

Ärsyttää tuo sana "petipuuhat".

Vierailija
197/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuo simbahomma oikein on? En tajua.

Vierailija
198/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:23"]Selittäkää mulle toi Simba-juttu, en tajua sitä! :([/quote]

siinä sulle vastaus :D

No mille tuossa pitäisi nauraa sitten?

Vierailija
199/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:32"]Mulla pokka petti kerran pahemman kerran, kun exän kanssa olimme aktissa takaapäin, kunnes päätettiin vaihtaa asentoa, mies veti hyvin hyvin hitaasti itsensä ulos sisästäni ja teki samalla samaa ääntä kuin kuorma-autot peruuttaessa, TUUT TUUT TUUT TUUT

Meni halut :([/quote]

EI SAATANA! Repesin ihan täysin :D

Tämä on tuhat kertaa kuultu ja kulunut juttu. Olen kuullut tuon monta kertaa ja vitsikirjassakin oli tuo.

Vierailija
200/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:32"]Mulla pokka petti kerran pahemman kerran, kun exän kanssa olimme aktissa takaapäin, kunnes päätettiin vaihtaa asentoa, mies veti hyvin hyvin hitaasti itsensä ulos sisästäni ja teki samalla samaa ääntä kuin kuorma-autot peruuttaessa, TUUT TUUT TUUT TUUT

Meni halut

Olen kuullut tuhat kertaa eri versioina tuon vitsikirjassakin olleen jutun. Siitäkö lainasit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi