Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?
Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."
Mitäs teillä?
Kommentit (340)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 08:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 23:27"]
Jokaista perseen läimäyttelijää vedän avarilla naamaan ja sanon, että et muuten läiski mua ilman lupaa.
[/quote]
Itse saat kyllä läiskiä ilman lupaa ja vielä naamaan??
[/quote]
Ei ilman lupaa, luvan antaa se joka ensin lyö! Eikös vaan?
[/quote]
Jos minua naamaan löisit, niin varmasti saisit nyrkista takaisin. Ja niin antaa moni muukin mies vastaavassa kuvailemassasi tilanteessa.
Simba juttua ei voi enää ylittää mikään.huh. mutta hei...uskokaa tai älkää mitä vanhemmaks tuutte sitä mielikuvitusrikkaammaksi aeksi tulee. Ja ne jutut mitkä ennen ois tuntunu idiootilta vii vanhempana olla kiihottavia. Mä itse mielelläni joskys leikin pitkillä saappailla. Näky on niin sex. Mut yökkö on yökköö...jos joku kakkais aeksin lomassa syöttäusin sen herralle. Yäk. Hauskinta mitä me ollaan tietoisesti tehty on leikit...olla joku muu!! Se tuo kyllä niin hyvän ulottuvuuden jotta. Huvitravin juttu varmaan in mun puolelta kun en jaksanut seksiä niin kaiversin apoelsiiniin kolon ja työnsen aen miesystäväni tappiin ja annoin heidäb jatkaa hommia.
Yksi exä oli tosi outo kun se halusi tuijottaa silmiin KOKO aktin ajan. Ei kai siinä mitään, jos seksin aikana katselee toista, mutta kun yritin sulkea silmiä tai katsella muualle niin hän alkoi käskyttää "kato mua, kato mua kunnolla!" olin vähän että what...
Joo, mulla on kanssa ollu tuollainen silmiintuijottaja. Siis kaverin napitti koko aktin ajan niin, että sen silmiin olisi voinut laittaa tulitikut, eikä se päästänyt äännähdystäkään. Kaiken lisäksi jäi ahdistelemaan vonkaustekstareilla pitkäksi aikaa.
Koski sormellaan peräreikäni läheltä. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:54"]entiseni tokaisi kesken aktin: "sä oot lihonnu ja se näkyy eritoten tossa keskivartalolla tosi inhottavasti"
noh. se onkin jo entinen sitten.[/quote]
Mun mies teki mulle juuri "intervention" sängyssä, että olen kuulemma lihonut keskivartalosta ja sille pitää tehdä jotain. Kyllä se on totta että olen lihonut 5 kg tapaamisemme jälkeen minkä laitan itse vanhanmallin masennuslääkkeiden syyksi, kun käyn 5 krt viikossa jumpassakin. Sen jälkeen ei olla seksatattu, olen onnistunut välttelemään tilanteita. Aloin inhots vartaloani ja tuntuu että seksi kiinnostaa uudestaan vasta sitten joskus, kun olen laihtunut ja viehättävä taas.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:54"]entiseni tokaisi kesken aktin: "sä oot lihonnu ja se näkyy eritoten tossa keskivartalolla tosi inhottavasti" noh. se onkin jo entinen sitten.[/quote] Mun mies teki mulle juuri "intervention" sängyssä, että olen kuulemma lihonut keskivartalosta ja sille pitää tehdä jotain. Kyllä se on totta että olen lihonut 5 kg tapaamisemme jälkeen minkä laitan itse vanhanmallin masennuslääkkeiden syyksi, kun käyn 5 krt viikossa jumpassakin. Sen jälkeen ei olla seksatattu, olen onnistunut välttelemään tilanteita. Aloin inhots vartaloani ja tuntuu että seksi kiinnostaa uudestaan vasta sitten joskus, kun olen laihtunut ja viehättävä taas.
[/quote]
Ja tuollaisesta käytät sanaa "mies"... Toivottavasti kohta ex, kukaan ei ansaitse tuollaista paskaa päällensä. Oikea mies kun ei muutamasta kilosta siellä täällä hätkähdä yhtään mihinkään. Sama rakas siinä sängyssä edelleen on! Että vihaan tätä nykypäivän ulkonäkökeskeisyyttä. Ihan kuin ei muita ongelmia ihmisellä olisi.
Joo just. Masentuneelle varsinkin kannattaa möläytellä tollasia.
Mulle käy usein niin, että voimakkaan orgasmin saadessani koko kehoni saattaa kouristella. Yhden säädön kanssa kävi kerran näin ja hän vaan totesi, että kaverinsa, jolla on epilepsia, näyttää kohtauksen saadessaan samalta.
Mulla kans yks kundi vertas mun orkkua epilepsiakohtaukseen. Onneks vasta jälkeenpäin niin sain namutella loppuun asti. Muuten olis kyllä lerpahtanut välittömästi.
Yks nainen hoki koko ajan että "saattuuko?" "Tuntuuks tää pahalta?" Jumaliste - muna pillussa... Sattuuko? Ei ainakaan sattunut!
Yksi nainen koki huonoa omaatuntoa orgasmeistaan. Sai niitä erittäin herkästi. Näin ollen koko seksituokio oli yhtä anteeksi pyytelyä... Vähemmän kiihottavaa. Ei ymmärtänyt millaista timanttia hautoo vaan turmeli sen.
Miestä ei myöskään kiihota jos nainen kesken panon sanoo että jätän pillerit pois että tuun raskaaksi niin sun on pakko alkaa olemaan mun kanssa. Saa kyllä hoitaa suullaan loput!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:10"]aika monet miehet on huonoja sängyssä. hyh. mulla on ollut kaksi suorastaan suuhun kuolaavaa tyyppiä, toinen vielä innoissaan selitti, miten kiihottavaa se on. sama mies oli myös todella anaali-fiksoitunut: meni fiilikset kun kesken muuten hyvän suuseksin alkaa tunkea sormia takapuoleen suunnilleen kaivellen. [/quote]
Hah haa kuulostaa ihan mun exältä. Lähetyssaarnaajassa piti imuttaa niin, ettei saanu kunnolla henkeä -ja jätkä vielä söi päivittäin valkosipulia PALJON! Muissa asennoissa kaiveli aina anusta. Ällöä
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 21:27"]
exän kanssa joskus takaapäin laittaessa se hiplasi samalla mun kakkosta, mikä oli ihan kiihottavaa. kerran sitten ison o:n ollessa lähellä ulvoin, että laittais sormen pyllyyn. mitään ei tapahtunut mutta ex alkoi murista että tuntuupa hyvältä..... oli tunkenut sormensa omaan takapuoleensa. huoh.
[/quote]Muahhahhaaa HUUTONAURUA :-)
Tää on tätä samaa osastoa ku äijä hiplaa pillun päältä ja sanoo "rakas" ja muija huohottaa "aaah... alempaa!" Äijä rykäsee ja matalalla bassolla toistaa "rakas"....
Monen mielestä varmasti ällöä ja outoa, mutta kerran pillua nuollessa ja peppua sormettaessa nainen samalla pissasi ja kakkasi, eikä ollut mikään vahinko vaan ihan tarkoituksella. Oli aivan mielettömän kiihottavaa, vahinko että moiset leikit jäivät vain yhteen kertaan.
Mulla on kokemusta vain yhdestä miehestä, aviomiehestäni, eikä kyllä nyt tuu mitään mieleen. Meillä mä oon se, jolta saattaa kesken seksin karata pieru.
No kyllä se oudointa ehkä on,että tänäpäivänä ne kaksi ihanaa miestä joiden kanssa oli kivaa kaikin puolin 2000-luvun alussa ovat nyt homoja sitten.Ja jo silloin ne miehet oli kolmenkympin nurkilla ettei ihan nuoruuden oman seksuaalisen identiteetin hakemisenkaan piikkiin voi laittaa....vai?
Minulle kävi tämä klassikko, eli nainen käski puhumaan tuhmia, aina vain tuhmempia ja tuhmempia. Kun kaikki oli jo lueteltu, nainen kiimassa ja lisää piti puhua, sainoin "huora". Tuloksena naisella vaatteet sekunnissa päällä ja loppuilta mökötystä vessassa.
Seurustelin naisen kanssa, jolla oli 2 koiraa. Koirat oli tottuneet nukkumaan emännän kanssa samassa sängyssä. Mua ällötti ajatus siitä, että koirat nukkuu samassa sängyssä ja nussiessa ne pyöri siinä bunkassa. Suhde loppui siihen, kun koirat nuuhki mun persettä ja pusseja panemisen aikana. Se muija hätisteli ne veke pariin otteeseen, mutta aina ne tuli takaisin. Makkarin ovea ei saanut lukkoon, joten koirat oli oppineet avaamaan oven läppäisemällä kahvaa tassullaan. Sanoin muijalle, että mä en pysty tähän eläinjuttuun ja se suhde jäi siihen. Soitteli kyllä perään ja meilaili, mut mulla meni fiilikset. Tykkään kyllä koirista, mut muualla, kun kuono mun perseessä! IHan vitun sairasta :/
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]
Minulle kävi tämä klassikko, eli nainen käski puhumaan tuhmia, aina vain tuhmempia ja tuhmempia. Kun kaikki oli jo lueteltu, nainen kiimassa ja lisää piti puhua, sainoin "huora". Tuloksena naisella vaatteet sekunnissa päällä ja loppuilta mökötystä vessassa.
[/quote]
Näitä on tosiaan vaikeaa arvata, erästä neitiä sai sanoa huoraksi, lutkaksi ja panopuuksi, mutta ei missään tapauksessa nartuksi, se kuulemma on liian eläimellistä.
Ihan mielelläni annoin meisseliä kiimaiselle persehuoralle, mutta yhden kerran pilasi nartuksi kutsuminen.
Tunsin itseni turhaksi. Panin yhtä eukkoa takaapäin niin se saatana pisti tupakaks, mulla 18cm pitkä ja melko paksu ei voinut olla siitä kiinni. Se paneminenn loppu siihen
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:40"]Yks hoito jäi aktin jälkeen hiplaamaan emättimen aukkoa. Tunki sormen sisääni ja mittaili, miten pitkälle menee. Totesi sitten vaan, että onpas jännää. Jäin sanattomaksi. Ei enää koskaan insinööriopiskelijoiden kanssa.
[/quote]
:DDDDFD
Terv. insinööriopiskelijamuija
(en ihmettele)