Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?

Vierailija
03.06.2013 |

Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."

Mitäs teillä?

Kommentit (340)

Vierailija
201/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 01:00"]

Mulla oli sellainen mies joka nukahti aina suuseksin aikana.Ei ole ällöttävää, mutta outoa. Jos otin suihin niin hetki ennen siemensyöksyä otti ja nukahti.

Ekan kerran kun näin kävi menin paniikkiin. Luulin miehen kuolleen.

Seuraavilla kerroilla alkoi jurppimaan.

[/quote]

Ehkä se kertoo jo melkoisesta pitkästymisestä jos nukahtaa...

[/quote]Niinhän sit vois ajatella että olis pitkästynyt, mutta kun hän oli innostunut ja kiihkeä sitä ennen.... Ja olen saanut kehuja muilta miehiltä tekniikastani. Monet miehet nukahtaa seksin jälkeen, mutta koskaan en ole kuullut miehestä joka nukahtaa ennen h-hetkeä. Ja kun Tää tyyppi heräsi hän oli oikein hyvän tuulinen ja ihan niinkuin ei muistaisi että on nukahtanut kesken kaiken!?!

Vierailija
202/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:39"]Hieman lyhenneltynä tapahtuma joka naurattaa vieläkin. Nainen joka hyvissä ajoin ilmoitti pelisäännöt, en koske kikkeliin, en ota suuhun, minun pimppiini ei sormin eikä kielellä kosketa, hoidan oman orgasmini sekä kiihotan itseni. Kaiken lisäksi peitto päällä, ei halua nähdä kikkeliä. Hämmästelin sääntöjä, mutta olihan tämä näytelmä nähtävä. No niin nainen peiton alla sormeili itseään märäksi ja kiihotti, ilmoitti saa laittaa kumin. Työtä käskettyä naurua pidätellen kumia paikalleen. Onko kumi jos on, saat painaa. No tämä selvä. Ei huomannut kysyä minkä kokoinen minulla on, eikä tietty nähnyt kun silmät tiukasti kiinni. Kysyin painanko kokonaan, saat painaa vastasi. En piruuttanikaan kertonut että minulla melko iso ja paksu. Hieman sormella koitin että märkä on, sinne vaan. Painoin koko värkin kerralla sisään ja armoton huuto siitä seurasi. Sinä vandaali alkuihminen yrität teurastaa minut, mene pois et ole ihminen vaan seiväshyppääjä. Sit repesi, vedet valui silmistä enkä naurulta meinannut saada vaatteita puettua. Jostain syystä emme kohdanneet enään.

Tuo "enään" pilasi koko tarinan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:39"]Hieman lyhenneltynä tapahtuma joka naurattaa vieläkin. Nainen joka hyvissä ajoin ilmoitti pelisäännöt, en koske kikkeliin, en ota suuhun, minun pimppiini ei sormin eikä kielellä kosketa, hoidan oman orgasmini sekä kiihotan itseni. Kaiken lisäksi peitto päällä, ei halua nähdä kikkeliä. Hämmästelin sääntöjä, mutta olihan tämä näytelmä nähtävä. No niin nainen peiton alla sormeili itseään märäksi ja kiihotti, ilmoitti saa laittaa kumin. Työtä käskettyä naurua pidätellen kumia paikalleen. Onko kumi jos on, saat painaa. No tämä selvä. Ei huomannut kysyä minkä kokoinen minulla on, eikä tietty nähnyt kun silmät tiukasti kiinni. Kysyin painanko kokonaan, saat painaa vastasi. En piruuttanikaan kertonut että minulla melko iso ja paksu. Hieman sormella koitin että märkä on, sinne vaan. Painoin koko värkin kerralla sisään ja armoton huuto siitä seurasi. Sinä vandaali alkuihminen yrität teurastaa minut, mene pois et ole ihminen vaan seiväshyppääjä. Sit repesi, vedet valui silmistä enkä naurulta meinannut saada vaatteita puettua. Jostain syystä emme kohdanneet enään.

Tuo "enään" pilasi koko tarinan.

Vierailija
204/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Simba-juttu ja kuorma-auton peruutusäänen matkiminen on aika symppiksiä ja hauskoja. Mutta minä tykkäänkin välillä hupsutella ja leikkiä sängyssä, ihan kesken seksinkin. Ei se seksi aina tarvitse olla niin hirvittävän vakavaa.

Mun miehet ei ole tehneet mitään ällöttävää tai outoakaan (mun mielestä). Nykyinen joskus juttelee mun pimpsalle esileikin aikana (tai seksin jälkeen) ja kyselee siltä esim. mun kuulumisia. Minä pidän sitä hellyyttävänä.

Vierailija
205/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:13"]

Minusta tuo Simba-juttu ja kuorma-auton peruutusäänen matkiminen on aika symppiksiä ja hauskoja. Mutta minä tykkäänkin välillä hupsutella ja leikkiä sängyssä, ihan kesken seksinkin. Ei se seksi aina tarvitse olla niin hirvittävän vakavaa.

Mun miehet ei ole tehneet mitään ällöttävää tai outoakaan (mun mielestä). Nykyinen joskus juttelee mun pimpsalle esileikin aikana (tai seksin jälkeen) ja kyselee siltä esim. mun kuulumisia. Minä pidän sitä hellyyttävänä.

[/quote]

etenkin vauvan äänellä tehtynä todella hellyyttävää.

Vierailija
206/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:13"]

[/quote]

etenkin vauvan äänellä tehtynä todella hellyyttävää.

[/quote]

Ihan tavallisella äänellä.

Vierailija
207/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Laittanut minut maistamaan itseäni. Eli sormettanut minua ja sivellyt sillä sormella esim. huuliani (siis yläpään huulia). Ei nyt superällöä mutta ei minua kiihota. Olen yrittänyt pitää neutraalin ilmeen.

-Pahiten halut on lähtenyt kun mies kesken takaapäin panon lähti hakemaan peilin ja toi sen siihen eteeni. Ja sitten panemisen aikana yritti kääntää kasvoni peiliin päin. Ahdistuin helvetisti ja katselin visusti maata kohti. Mutta eihän tämäkään ällöä ole, mies olisi vain varmaan halunnut nähä naamani (ja itsensäkin minua panemassa)..mutta fiilis kyllä katosi. :(

Vierailija
208/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivinen ja "makaava lahna"-tyyppinen mies, jota sain yrittää liikutella kuin sätkynukkea kosketuksen toivossa, tokaisee kesken 'kaiken': "Näytät ihan mun exältä". 

Muistan vieläkin sen lamaannuttavan tunteen minkä tuo aiheutti... 

Tyyliin, ei ollutkaan kiinnostunut minusta vaan halusi korvikkeen entiselleen...

Vierailija
209/340 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on jauhanu tosta "Simba!" -jutusta kavereidensa kanssa monta kertaa ja naureskellu sille, kerran tein sen sit ite poikaystävälle :D Seuraavan kerran ku ne puhuu siitä ni pääsen sanomaan et kukas on tehny sen oikeesti, ku ne nimenomaan puhuu siitä niin että se tehdään naiselle.

Vierailija
210/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
211/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran nainen joka lahnaili, juuri ja juuri jaksoi itse levittää jalkansa. Sen lisäksi piti aina peittoa tai tyynyä naamansa päällä koko äitin ajan. Ei ällöä mutta melko weirdoa.

Vierailija
212/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koko aktin ajan. :D

Vierailija
213/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä yritti joskus kännissä panna mua kun olin jo nukkumassa. Löysän kullin tunki mun sisään ja mietin et oisit nyt vähän runkannu. Sit se sitä velttoo veitikkaa yritti liikutella ja kun ei alkanu seisoa niin päästi kunnon pierun! -joo samalla kun se löysä kulli oli mun sisällä. Sit se paineli takas olkkariin dokaa..

Vierailija
214/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä! :D

Vierailija
215/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:46"]

Kun ehdotin miehelle että tykkään jossain määrin vähän kovakouraisestakin seksistä ja ei haittaisi jos joskus vähän satuttaa, niin seuraavalla kerralla mies uhosi koko panon ajan kovaan ääneen "huora, hiljaa, huora, alistu" ja lopuksi kusi mun päälle. Se kuseminen oli melkoisen yök.

[/quote]

Ai helvetti että putosin tälle...

Vierailija
216/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 08:53"]

Ällöttävintä on, jos kosketellaan peräaukkoa. Menee fiilikset just.

[/quote]

Mikä siinä pyllyn hyväilyssä on niin kamalaa?

Vierailija
217/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohta saat isukin kovaa kyrpää"

Vierailija
218/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pikku hiprakassa otti minua takaa päin. Kesken kaiken laittoi etusormensa nenäni alle "viiksiksi", nosti kätensä natsitervehdykseen ja alkoi kikattaa hysteerisesti omalle jutulleen.

Vierailija
219/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pikku hiprakassa otti minua takaa päin. Kesken kaiken laittoi etusormensa nenäni alle "viiksiksi", nosti kätensä natsitervehdykseen ja alkoi kikattaa hysteerisesti omalle jutulleen.

Vierailija
220/340 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:45"]Exä yritti joskus kännissä panna mua kun olin jo nukkumassa. Löysän kullin tunki mun sisään ja mietin et oisit nyt vähän runkannu. Sit se sitä velttoo veitikkaa yritti liikutella ja kun ei alkanu seisoa niin päästi kunnon pierun! -joo samalla kun se löysä kulli oli mun sisällä. Sit se paineli takas olkkariin dokaa..

[/quote] Tää on ehkä yks ankeimmista tämän ketjun jutuista. Otan osaa että olet joutunut kokemaan tän. Mullakin lopahti tunnelma kun luin tämän. :;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi