Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?
Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."
Mitäs teillä?
Kommentit (340)
Tinder nainen otti suihin, ja varoitin, että nyt mä tuun. Nainen ei lopettanut vaan otti kaluni syvemmälle joten oletin hänen valmistautuneen siihen, että kohta suuhun ruiskuaa. No ei ollut, sillä muutama sekunti laukeamisesta, hän laattasi siideri&spermakoktailin nivusilleni.
Vierailija kirjoitti:
Nainen työnsi sormen persreikääni... hyi saatana.
Höh! Minä kyllä tykkäisin! Vaimo usein esileikkien aikana hieroo kivesten ja peräaukon väliä, välillä on sormi käynyt jo peräaukolla. Ei kuitenkaan ole laittanut sitä sisään, vaikka kovasti työnnän itseäni hänen sormeaan vasten. Kiusoittelee pirulainen kun näkee, miten hyvältä se minusta tuntuu. Ehkä jonain päivänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ai niin, tän olen kuullut kaverilta: lasipöydän alla mies runkkasi ja katsoi, kun tyttöystävä pöydän päällä kakkasi. :)
Jännä. Tämä tuntuu tapahtuneen ainakin joka toisen ihmisen kaverille/tutulle. Oli tapahtunut jo 90 luvulla
Yleisimmässä versiossa tätä hommaa on harrastamassa nuori pariskunta ja sitten jomman kumman äiti tuleekin yllättäen kotiin ja ulko ovelta on suora näkyvyys tälle lasipöydälle
Vierailija kirjoitti:
Juntteja olette. Surullista luettavaa.
17 sivua niin puuduttavan mitäänsanomattoman tylsiä juttuja että vähänkään kokeneempi 14-vuotias ei jaksaisi noille kulmiaan kohottaa mutta av-mammat ovat niin pöyristyneitä että taju meinaa lähteä ja "se äijä lensi heti ovesta ulos."
Ällöintä oli yhden panon kenkä/jalkahien haju kun otti kengät pois. Ihan hirveä löyhkä. En tiedä oliko jaloissa joku sieni tms vai kengät vaan niin vanhat että haisivat kuin rankkitynnyri. Riisui ne vielä siihen sängyn viereen, joten haju oli koko ajan ilmassa. En kehdannut sanoa mitään, vaan koitin pidätellä hengitystä ;) Ei tavattu toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mukavan kiihkeä puuhailu sängyssä ja satuin sitten vahingossa/puolivahingossa ottamaan miehen selästä vähän kovemmin kiinni ja taisi tulla sitten pieni raapu selkään.Äijä hyppäien pomppien sängystä kirkuen ja voivotellen vessaan peilistä katsomaan ja märällä paperilla "haavaa"puhdistamaan.Loppu siihen se!
Sinähän tuossa tunaroit.
Tämä, kehtaa vielä vähätellä parisuhdeväkivaltaa.
Eiköhän tuo ollut ihan vahinko, eikä mitään parisuhdeväkivaltaa. Mutta pitäisi kyllä ymmärtää käyttäneensä liian rajuja tai vääränlaisia otteita, jos toisen reaktio on tuo.
Eräs exä kiitteli aina seksin jälkeen, niin kuin olisin ollut joku maksullinen nainen. Parikin kertaa sanoin siitä kiittelystä, mutta ei uskonut. Muusta syystä erottiin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs exä kiitteli aina seksin jälkeen, niin kuin olisin ollut joku maksullinen nainen. Parikin kertaa sanoin siitä kiittelystä, mutta ei uskonut. Muusta syystä erottiin.
Vaimo kiittää seksistä. Pitänee muistaa pahoittaa mieli ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ratsastamassa miehen päällä, kun yhtäkkiä sanoi: " Ai, kun sun tytär istuisi samalla mun naaman päällä!".
Lähti mies kyllä nopeasti kämpästä
N42
Tarinan opetus: Aina ei kannata sanoa ääneen, mitä ajattelee ja mistä fantasioi tai saa kicksejä.
Rakastuin kerran minua muutaman vuoden vanhempaan mieheen. Hänellä oli 17 vuotias poika, joka asui hänen luonaan. Seksi oli hyvää ja siitä oli ilo nauttia, olimmepa sitten hänen luona, tai minun asunnossani. Erään rakastelun aikana, kun euforia oli korkeimmillaan, mies tokaisi yhtäkkiä: " Sä voisit auttaa poikaa pääsemään poikuudestaan ja antaa hälle joku kerta pillua. Voisit opettaa häntä seksin saloihin mun seuraavalla työreissulla."
Muutamassa minuutissa minullaoli vaatteet päällä ja hän oli entinen mieskaveri. Yritti kyllä soitella vielä perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ratsastamassa miehen päällä, kun yhtäkkiä sanoi: " Ai, kun sun tytär istuisi samalla mun naaman päällä!".
Lähti mies kyllä nopeasti kämpästä
N42
Tarinan opetus: Aina ei kannata sanoa ääneen, mitä ajattelee ja mistä fantasioi tai saa kicksejä.
Rakastuin kerran minua muutaman vuoden vanhempaan mieheen. Hänellä oli 17 vuotias poika, joka asui hänen luonaan. Seksi oli hyvää ja siitä oli ilo nauttia, olimmepa sitten hänen luona, tai minun asunnossani. Erään rakastelun aikana, kun euforia oli korkeimmillaan, mies tokaisi yhtäkkiä: " Sä voisit auttaa poikaa pääsemään poikuudestaan ja antaa hälle joku kerta pillua. Voisit opettaa häntä seksin saloihin mun seuraavalla työreissulla."
Muutamassa minuutissa minullaoli vaatteet päällä ja hän oli entinen
Whaat??
Puhui kaverinsa kanssa puhelimessa
Ex-vaimo vaimo oli kontillaan ja pieraisi. Aamulla huomasin makkarin ovessa ruskeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo vaimo oli kontillaan ja pieraisi. Aamulla huomasin makkarin ovessa ruskeaa.
Teki sen vittuillakseen ihan tahallaan. Mun ex oli ihan samanlainen.
Alkoi nimittämään minua isiksi. Oltiin kuljettu yhdessä muutaman kuukauden ja erään rakasteluhetken aikana sanoi minulle: "nuole isi taas minua." Kyllä lopahti halukkuus nopeasti ja koko seurustelusuhde
Vierailija kirjoitti: Mies kerran justiin ennen kun oli tulossa sisääni " NYT MINÄ SEN SUJAUTAN" lapsiäänellä.... 50 kymppinen mies.. hyhhyh.
Olen kauan sitten lukenut tämän teinien Demi-palstalla, ja siksi tuo "50 kymppinen mies" on vähän kammottava lisätieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen työnsi sormen persreikääni... hyi saatana.
Höh! Minä kyllä tykkäisin! Vaimo usein esileikkien aikana hieroo kivesten ja peräaukon väliä, välillä on sormi käynyt jo peräaukolla. Ei kuitenkaan ole laittanut sitä sisään, vaikka kovasti työnnän itseäni hänen sormeaan vasten. Kiusoittelee pirulainen kun näkee, miten hyvältä se minusta tuntuu. Ehkä jonain päivänä...
Yksi ex-miesystävä kovasti toivoi että sormettaisin hänen takapuoltaan, ja yritin yhden kerran hänen mielikseen. Varmasti traumaattisin kokemukseni koskaan. Tuntui niin väärältä ja luonnottomalta ja epäseksuaaliselta kuin vain voi, ja dissosioin itseni jonnekin Mikämikämaahan, kunnes oli pakko jättää tilanne kesken.
Multa otettiin suihin ja yhtäkkiä nainen työnsi kielensä sisääni. En olisi itse tehnyt tuota
Mies olisi halunnut harrastaa seksiä ykköskerroksen parvekkeella, niin että kaikki olis näkynyt kadulle.
Nainen kysyi minulta, voidaanko ottaa koira nukkumaan samaan sänkyyn, kun sekstsillaan?
Suuri osa näistä täällä kerrotuista on ihan urbaanilegendoja aloitusta myöten. Tuskin oikeasti on tapahtunut kellekään mutta hauska vaan kertoa täällä muka itselle tapahtuneena.