Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitoskortti vain kastejuhlassa olleille vai kaikille lahjan antaneille?

Vierailija
19.04.2010 |

Onko tapana antaa kiitoskortti vain kastejuhlassa läsnäolleille vai kaikille ihmisille, jotka ovat muitaneet lasta jollain lahjalla jo aikaisemmin? Entä oletteko laittaneet kiitoskorttiin kuvan vain lapsesta vai jonkun perhepotretin, jossa olette myös itse?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se on vähän ihmisestäkin kiinni-ja miten lapsuudenkodissa on toimittu.

Vierailija
22/28 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetettiin kuva vauvasta kastemekossaan kaikille, jotka osallistuivat ristiäisiin, ja niille, jotka toimittivat lapselle kastelahjan, osallistumatta kuitenkaan juhlaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajana meillä myös se että tekstiviestillä/facebookissa onnitelleille ei lähetetty, mutta jos tuli postikortti niin niille lähetettiin. 40 korttia tuli lähetettyä, kortissa vauvan kuva.

ei se varmaan ole paikkakunnasta kiinni vaan yleisestä käytöksestä, mielestäni on kohteliasta kiittää. itse ainakin ilahtuisin jos saisin kiitoskortin.

Vierailija
24/28 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole heidän "vikansa" ettette kutsuneet kastetilaisuuteen; lahjasta on tapana kiittää... Ja myös minusta korttiin kuva vauvasta, ei teistä koko perheestä.

Vierailija
25/28 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meidän suku- ja kaveripiireissämme on lähetetty Kiitos muistamisesta -kortti vauvan kuvalla kaikille, jotka ovat vauvaa muistaneet. Kolmen lapsemme kortit tein itse, neljännen tilasin valokuvaliikkeestä.

Kaste toimitetaan kuitenkin yleensä pienessä lähipiirissä. On se kohteliasta kiittää vauvan saamista lahjoista.

Ja pk-seudulta & Etelä-Suomesta ollaan.

Vierailija
26/28 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meil on suku ja ystäväpiiri täynnä lapsiperheitä. En oo ikinä saanut kuvaa tai kiitoskorttia vauvamuistamisista tai ristiäisiin osallistumisesta, enkä myöskään itse sellaista antanut minun vauvaani muistaneille. Missä päin tällainen on tapana? Nevöhööd...

koskaa kuullutkaan tavasta!eikä kyllä ristiäisten aikaan käynyt pienessä mielessäkään...

Vierailija
27/28 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole ajatellutkaan erikseen kiitoskorttja laitella vauvojani muistaneille!

Eikö siinä ole tarpeeksi kiitosta että laitan kaiken valmiiksi ja tarjoilen hyvät pöperöt kun tulevat ristiäisiin?

kolmen äiti

Vierailija
28/28 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niinku hääparikaan ei lähetä kiitoskortteja kun on ne pöperöt tarjottu kuitenkin.

Ikinä en ole ajatellutkaan erikseen kiitoskorttja laitella vauvojani muistaneille!

Eikö siinä ole tarpeeksi kiitosta että laitan kaiken valmiiksi ja tarjoilen hyvät pöperöt kun tulevat ristiäisiin?

kolmen äiti