Seksin myynnistä
Ajatus tästä kiehtoo ihan puhtaasti uteliaisuudesta. Rahan tarpeessa en varsinaisesti ole, seksin kylläkin, niin miksi ei näitä yhdistäisi aina silloin kun itseä huvittaa.
Kelpaisiko tälläinen ihan ok naamasta nätti 34v perheen äiti, isohko salilla treenattu perse, muuten ei ylipainoa?
Kommentit (4)
Voihan sitä myydä kun valikoi vähän asiakkaitaan.
Mitä haluaisit tehdä asiakkaille? Mitä asiakkaita haluaisit? Mä haluaisin tyydytystä. Tarjota tyttöystäväkokemuksen tai vaimokokemuksen. Tai kimppaa ja voisin esittää asiakkaan vaimoa tai tyttöystävää kimppaseksissä. Voisin imettää asiakasta vaikka ei mulla maitoa enää tule. Imeä kullia ja vaikka nuolla pilluakin. Haluaisin kuuskymppistä kovaa ja osaavaa kalua sisään. Pillu sykkii kun ajattelen
N 43
Minulla olisi rahan tarvettakin ja olen miettinyt tätä joskus, mutta mitä alaa tunnen niin eipä se ole oikein mitään kivaa seksiä tavallisten miesten kanssa. Se on painostusta ja vaatimusta kortsuista, ilmaisista kylkiäisistä, hinnoista että näistä kaikista saa vängätä. Ihan ok sitten jos ja kun löytää mukavat vakituiset, mutta mukavat panohaluiset miehet ja seksinostajat eivät suinkaan ole täysi sama ympyrä, vaikka ne ympyrät voivat mennä myös limittäin...
Mäkin olen miettinyt tätä. Olen niin kiimainen ja halukas että nauttisin. Mä oon kyllä lihava kauniista en tiedä. Halukas olen
N43