Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kyllä koskaan kannata olla kimppalahjan ostajana, kun

Vierailija
18.04.2010 |

osa ihmisistä jättää aina maksamatta! Tai sit ne ajattelee, et on ihan ok sanoa et mä maksan sit ens kuussa kun nyt on tiukkaa. Ihan kun muilla ihmisillä ei olis.

Viimeksi ostettiin kaverin kanssa 50 e lahja puoliksi, eikä kaveri ole maksanut osuuttaan eikä edes puhunut maksamisesta, vaikka aikaa on yli kuukausi. Enkä kehtaa alkaa sitä periäkään,kun ei oma talous täähän kaadu, mut ärsyttää!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tämä käytäntö on ihan ymmärrettävää, varsinkin jos toinen osapuoli pariskunnasta ei pahemmin edes tunne tuota lahjan saajaa. Lahjan hinta jaetaan talouksien kesken.

Muita kommentteja lukematta lisään tähän vielä yhden tosi paljon mua ärsyttävän seikan: pariskunnat ja sinkut maksaa saman osuuden kimppalahjasta. Eli että ostetaan vaikka satasen lahja ja Miia&Ville maksaa yhdessä 20e ja sitten minä sinkkuna sen saman 20e. Ärsyttävää sekin!!

Vierailija
22/23 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ollut ongelmaa kimppalahjojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se taitaa olla niin, että jos X:n puoliso ei tunne lahjan saajaa niin eihän se tosiaan tartte osallistua siihen joten ei nimeä korttiinkaan!

musta tämä käytäntö on ihan ymmärrettävää, varsinkin jos toinen osapuoli pariskunnasta ei pahemmin edes tunne tuota lahjan saajaa. Lahjan hinta jaetaan talouksien kesken.

Muita kommentteja lukematta lisään tähän vielä yhden tosi paljon mua ärsyttävän seikan: pariskunnat ja sinkut maksaa saman osuuden kimppalahjasta. Eli että ostetaan vaikka satasen lahja ja Miia&Ville maksaa yhdessä 20e ja sitten minä sinkkuna sen saman 20e. Ärsyttävää sekin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän