Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini paljasti eilen, miten saa miehensä mukaan viikkosiivoukseen!

Vierailija
18.04.2010 |

Hän pukeutuu sellaiseen ranskalaisen sisäkön asuun! Siis musta korsetti, korkkarit, essu ja hilkka. Mies sitten tekee ns. raskaat työt ja nainen himmailee pölyhuiskun kanssa.

En tiedä itkeäkö vai nauraa:D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, jos ei olisi lapsia, niin mekin voitais siivoilla noin.

Oih, olisipa hauskaa...

Ja jos en huiskuttelis hyvin polyja pois, mies vois vaikka vahan antaa piiskaa pepulle.

Vierailija
22/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aamuinen kahvinkeitto, jos olisin koko edellisen päivän siivonnut taloa. Eihän se mies olisi silloin nähnyt mitään vaivaa oman kotinsa eteen.

Meillä kyllä vahditaan, että molemmat tekevät yhtä paljon ja se on hyvä se. Tiedetään kumpikin, että missä mennään, eikä jää mitään hampaankoloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin, hei vähän huumoria! Jos oman miehen kanssa pitää tosiaan laskea tuollaista, niin onko vähän säälittävää? JA, meillä siis mies tosiaan tekee suurimmaksi osaksi sen siivouksen, itse pyyhin pölyt ja järkkään paikat. Ja niitä kukkia saan vain ja ainoastaan sen takia, että olen niin ihana vaimo=)

tai aamuinen kahvinkeitto, jos olisin koko edellisen päivän siivonnut taloa. Eihän se mies olisi silloin nähnyt mitään vaivaa oman kotinsa eteen.

Meillä kyllä vahditaan, että molemmat tekevät yhtä paljon ja se on hyvä se. Tiedetään kumpikin, että missä mennään, eikä jää mitään hampaankoloon.

Vierailija
24/34 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, että joillakin voi olla kivaa :=)))

Siivoamisen teho muuttuisi kummasti...

Vierailija
25/34 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on heidän juttunsa ja toimii, niin mikäs sen parempi. Veikkasin että saavat hommasta ihan yhtä paljon, mutta asin esittäminen niin, että sillä nimenomaan houkutellaan mies siivoamaan, toistaa armottoman vanhentuneita sukupuolirooleja = noloa ja typerää.

Vierailija
26/34 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä kotityöt ja seksi pidetään erillään - seksi ei ole mitään vaihtokauppaa ("annan vain jos siivoat"). Siivotaan vuorotellen aina sitten, kun pakko on. Vällyjen välissä viihdytään sitten enemmänkin.

Vierailija
27/34 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jälkiruuaksi on sitten seksihetki. Mutta mies ei älynnyt, että tuolla sopimuksella ei oo sitten oikeutta juputtaa siivouksesta. Eipä siinä tee mieli seksejä jaella, jos toinen on just 2 tuntia juputtanut lattioita pestessään.

Parempaa houkutinta en keksinyt, joten meille tuli sitten siivooja.

Vierailija
28/34 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on tapana suihkun jälkeen jäädä siivoamaan keittiötä pyyhe lanteillaan tai ilkosillaan. ihan kiva näky... ;)

Vierailija
29/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uutuudenviehätys varmasti katoaa jonkin ajan kuluttua. Sit pitää keksiä jotain uutta. Meillä onneksi mies siivoaa ihan muutenkin.

Vierailija
30/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä alentuisi moiseen! Onneksi itse olen naimisissa aikuisen miehen kanssa, joka panostaa samalla tavalla oy perhe ab:sen kuin minäkin. Mihin ne tunkee lapset viikkosiivouksen ajaksi?

Vierailija
31/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä alentuisi moiseen! Onneksi itse olen naimisissa aikuisen miehen kanssa, joka panostaa samalla tavalla oy perhe ab:sen kuin minäkin. Mihin ne tunkee lapset viikkosiivouksen ajaksi?

Niin, en tiedä tehosta mutta kovasti hän väitti et on tehnyt sitä jo pitkään. Ilmeisesti noi asut vaihtelee. Mielestäni on vähän outoa, että joutuu omaa miestään viettelemään tuolla tavalla. Mun mies ainakin haluaa mua kalsarit jalassakin:)

ap

Vierailija
32/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan on hauskaa piristystä siivoukseen joka kuolettavan tylsää

Vierailija
33/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole enää huumoria ja arkikin pitää vetää tosikkomaisesti?

Vierailija
34/34 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mun kaveri? Teen nimittäin itse samaa=) Joskus pukeudun myös muihin asuihin=) Ja siis siivoaa tuo mies muutenkin JA haluaa mua myös kalsarit jalassa=)