Kaverini paljasti eilen, miten saa miehensä mukaan viikkosiivoukseen!
Hän pukeutuu sellaiseen ranskalaisen sisäkön asuun! Siis musta korsetti, korkkarit, essu ja hilkka. Mies sitten tekee ns. raskaat työt ja nainen himmailee pölyhuiskun kanssa.
En tiedä itkeäkö vai nauraa:D
Kommentit (34)
Turha pyytää erikseen.
Käytän kahta eri taktiikkaa:
- Annan 2 vaihtoehtoa joista hän saa valita mieleisensä, esim. "imurointi vai vessan puunaus?"
- tai sitten minä vain teen niitä normaaleja päivittäisiä siivousrutiineja, kuten tiski, pyykit... ja mies tekee sitten "erikoisemmat" puunaukset. Näin minä en tee sen enempää kuin muinakaan päivinä, mutta mies aktivoituu ;-)
hyvältä kuulostaa, eipä tarvitse erikseen enää "hoitaa parisuhdetta". Noista arkielämän tilanteistä sen ilon pitäisikin löytyä. Ja uskon kyllä, että kaverisi mies haluaa naistaan myös kalsarit jalassa. Ja tuskin tuo on kuitenkaan ainoa tapa saada mies kotitöihin.
mutta ei meillä tulisi siivoamisesta mitään, jos tuollaisissa vetimissä painelisin menemään. Mies on aikamoinen takiainen, vaikka oleskelenkin kotona verkkareissa ja hupparissa :D
Tietää mitä saa kun talo on puhdas. Toiminut jo vuosikymmeniä meillä
siivoaa yksikseen jos tuntee sellaiselle tarvetta.
Jos siis katson, että pitäisi imuroida ja nakata matot pihalle, tartun imuriin ihan itse ja heitän matot ulos enkä napise miehelle. Mies saa tehdä mitä haluaa silloin kun siivoan ja päinvastoin. Meillä ei siis ole koskaan mitään yhteisiä talkoita.
Olemme kyllä molemmat siisteydestä pitäviä ihmisiä, joten mitään isompaa sotkua meillä ei koskaan ole.
että ei ole tosikko:D MIelestäni on vain hieman säälittävää, että feministinä itseään pitävä kaverini alentuu kekkuloimaan jossain korsetissa.
mies laittaa Metallican täysille ja avaa oluen ja rupee siivoomaan, hätisteltyään ensin minut lasten kanssa ulos.
mies laittaa Metallican täysille ja avaa oluen ja rupee siivoomaan, hätisteltyään ensin minut lasten kanssa ulos.
Tosin itse tykkään siivota=) Ja pidän myös korseteista ja seksistä mieheni kanssa. Ja olen feministi:D
yhteisen kämpän siivous, kuin seksin avulla, niin feminismiä on siitä suhteesta kyllä pirun vaikea löytää. Nolo homma minunkin mielestäni.
siis kyllä ainakin mun mies siivoaa ihan muutenkin. Mutta eikös feminismiä ole se, että voi nauttia ilman syyllisyyttä omasta naiseudestaan ja seksuaalisuudestaan?;)
menemällä aidanseipäisiin. Feminismi ei sulje naiseutta pois, eikä kukaan ole niin väittänytkään. Jos taas naisen pitää houkutella mies siivoamaan pukeutumalla johonkin seksuaalisväritteisiin hepeniin, niin silloin on feminismi kaukana horisontissa. Tasa-arvoa on se, että molemmat puolisot hoitavat yhteistä kotiaan, eikä toinen saa mitään erityiskohtelua ja houkuttelua, jotta omaa kämppäänsä siivoiaisi.
ja niin inhoaa miehenikin, mutta tuo idea on mahtava! Lapset mummollaan ja mulle sisäkön asu, ja hauska päivä tiedossa ja lopuksi on vielä siistiäkin!
Tämä telaketjufeministi pistää kanssa nyt korsetin ostoslistalle:D Käytän tosin muuten seksikkäitä alusvaatteita enkä mitään puuvillakalsareita, mutta tämähän tuo ihan uutta mielenkiintoa siivouspäivään.
Mitäs ne teidän miehenne sitten pistävät siivouspäivänä päällensä?
Mitäs ne teidän miehenne sitten pistävät siivouspäivänä päällensä?
Mutta siivouspäivää seuraavana päivänä tarjoilee aamiaisen sänkyyn, tuo kukkia ja niin edelleen. Meillä ei "tehdä tilejä" hellyyden osoituksista tai huomion osoituksista.
Hän pukeutuu sellaiseen ranskalaisen sisäkön asuun! Siis musta korsetti, korkkarit, essu ja hilkka. Mies sitten tekee ns. raskaat työt ja nainen himmailee pölyhuiskun kanssa. En tiedä itkeäkö vai nauraa:D
tehoais muhun kyllä
M33
mutta en innostunut kovin. Ehdotin sitten, että testataan, miten mukavalta päivän aherruksen jälkeen miehen on heittäytyä töllön eteen oluen kera, kun minä otan samaan aikaan suihin.
Se on toiminutkin sitten meillä aina...