Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä ihmeellä propuista eroon? Yäk.

Vierailija
17.04.2010 |

Aiheuttaa minulle todella voimakkaan yrjörefleksin kun sellainen nokare nousee suuhun.

Se haisee ja maistuu aivan p*skalle. (en kyllä ole koskaan sontaa maistanut)

Millä niiden syntyä voisi hillitä?

Se on todella kiusallinen vaiva asiakaspalvelualalla.

Kaikki (jopa taika-) keinot ovat tervetulleita...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä kun proppuja ei oikeasti vaan näy ollenkaan. Olen siis painellut useista kohdista kaikenlaisilla välineillä mutta mitää päätä ei tule näkyviin ja mitään koloa josta voisi kaivella ei myöskään näy

Vaiva on nyt ollut jo yli viikon ja pari pienempää on tullut köhimällä ulos mutta jossain selvästi pesii vielä joku isompi koska haju ja maku eivät ole lähteneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan muita menetelmiä kuin painelun :/?

45

Vierailija
44/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku neuvoi (täällä, en muista?), että proppuja voisi yrittää irrottaa myös vesisuihkulla. Eli pieneen truuttaan vettä ja paineella proppuun.

Vierailija
46/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en yhtään tiedä missä se proppu on niin paha suihkutella. Jollain toisella sivulla ehdottivat ruokaöljyllä kurlaamista mutta ei tunnu auttavan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun en yhtään tiedä missä se proppu on niin paha suihkutella. Jollain toisella sivulla ehdottivat ruokaöljyllä kurlaamista mutta ei tunnu auttavan

Mistä tiedät, että sulla ylipäätänsä on proppuja?

Vierailija
48/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosivat proput, kun lopetin maitotuotteiden käyttämisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusta ja mausta tiedän, mulla on ollut näitä aiemminkin mutta sillon on tosiaan näkynyt valkoinen piste jonka vierestä voi painaa, nyt ovat ehkä jossain syvemmällä? Pienia paloja on jo tullut ulos mutta maku ja haju eivät lähde :(

Vierailija
50/60 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa Reladent-imeskelytabletteja, joissa on maitohappobakteereja, joita elää terveessä suussa. Tablettien tarkoituksena on tasapainottaa suun bakteerikantaa. Olen huomannut niiden auttavan mm. plakin kertymiseen. Lapsellani oli nielussa jonkinlainen tulehdus, proppuja oli todella paljon ja kurkku oli kipeä. Reladent auttoi siihen todella hyvin. Proppuja taas olen huomannut tulevan erityisesti sokeristen herkkujen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/60 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minun proppuni ovat paenneet nieluu n niin syvälle, etten enää näe niitä, saatikka ylettyisin puristamaan niitä. Ne ovat siitä syystä myös pääseet kasvamaan niin suuriksi, että saan ruoan alas vain juomalla. Vuosia jatkunut yskiminen, röyhtäilyt ja närästys ovat laittaneet parisuhteenkin koetukselle, mutta lukuisat t.k.käynnit eivät ole tuoneet asiaan korjausta.

Olisin todella kiitollinen ohjeistuksesta proppujen poistamiseksi. Nielurisani ovat puhtaat, joten niiden leikkaus on turhaa.

Vierailija
52/60 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkiitokset Reladent-tuotteen tiedotuksesta! Menin välittömästi apteekkiin hankkimaan niitä ja nyt on kolmas päivä ja selvästi ovat auttaneet jo nyt! Vuosikausia olen propuista kärsinyt ja mitään apua niiden poistamiseksi ei ole osattu kertoa - tässäkö nyt mahdollisuus päästä niistä lopullisesti eroon - helpotus, totra tosiaan!

Sydämellinen kiitokseni neuvostasi 🌷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/60 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkiitokset Reladent-tuotteen tiedotuksesta! Menin välittömästi apteekkiin hankkimaan niitä ja nyt on kolmas päivä ja selvästi ovat auttaneet jo nyt! Vuosikausia olen propuista kärsinyt ja mitään apua niiden poistamiseksi ei ole osattu kertoa - tässäkö nyt mahdollisuus päästä niistä lopullisesti eroon - helpotus, totra tosiaan!

Sydämellinen kiitokseni neuvostasi 🌷

Vierailija
54/60 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan tätä kanssa. Eli mulla alkoi maistumaan kauheelle paskalle nielaistessa joskus monta viikkoa sitten. Katsomalla mitään ei näy, painelemiset ei ole auttaneet. Etenkin aamulla maistuu semmoinen paska, että huhhuh. Kun suu kuivuu se maku pahenee. Henki haisee kamalalle, kaverit sanoneet. En taida itse saada asiaa selvitettyä mutta mitä lääkärikään voi tehdä? Olen kurlannut ja kokeillut kaikkea, ei apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/60 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katosi proput kun vähensin hiilareita ja lisäsin rasvan käyttöä. Ehkä sattumaa mutta huh mikä helpotus. Muistan yhä sen kaamean maun suussa ja kakomiset proppujen kalastelun yhteydessä.

Vierailija
56/60 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta poistettiin risat ihan näiden proppujen vuoksi. Ei ole sairaana ollut, mitään angiinoja tms. Korvalääkäri sanoi, että ikävä vaiva, poistettaisiinko risat, kysyi tytöltä itseltään ja kertoi, että ihan hyvä poistaa ennen teini-ikää, ikävää jos aina pahanhajuinen hengitys.

Tätä ennen ei auttanut, kuin poistella niitä, milloin milläkin välineellä ja tuli helposti haavoja + oli hankalaa. Sitten keksin, että apteekeissa myydään niitä pitkävartisia pumpulipuikkoja (varsi 15-20 cm) ja niillä sitten onnistui hellemmin.

Vierailija
57/60 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki käytän noita pitkävartisia pumpulipuikkoja, onnistuu niillä tosi paljo helpommin ku perus topspuikolla.

Vierailija
58/60 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu nyt lähiaikoina niitä ja on kyllä ärsyttäviä kun ei ne vaan lopu ja mikään ei tehoa ei puristelu eikä suolavesi kurlaus. :(

Vierailija
59/60 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt lääkärissä tämän asian takia ja onko suositella lääkäriä pk-seudulla?

Vierailija
60/60 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sanoi infektiolääkäri,ettei niitä saisi "puristella tai tökkiä pois". Voi tulla kuulemma paha tulehdus, nähnyt niitä sairaalassa "tarpeeksi".

Muuten ei ottanut kantaa miten saada pois.

Antanut sitten olla. En kyllä pysty puristelemaankaan,kun on niin vahva yökkäysrefleksi.