Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin kokonaisen sipulin raakana

Vierailija
25.11.2025 |

Söin eilen kokonaisen sipulin raakana. Se oli keskikokoinen ja täysin pätevä sipuli. En arvannut että tehtävä olisi ollut niin vaikea. Jokainen suupala oli edellistä haastavampi ja puolessavälissä toivoin etten olisi ryhtynyt toimeen laisinkaan. Sipulimehu poltti suuta ja nenää ja maistui aivan hirveältä. Syötyäni sipulin meinasin oksentaa ja sylkeä erittyi valtavat määrät. Palkinnoksi sain kolmen tunnin närästyksen mutta sen mentyä ohi koin suurta tyytyväisyyttä että pääsin kokonaisen sipulin syöjien urheaan joukkoon. Ei mulla muuta, tulin vain leuhkimaan. Jakakaa kovimmat suorituksenne, myös muut yllytystä vaativat uroteot lasketaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma tuo on? Olin itse ala-asteella ja tykkäsin syödä sipuleita raakana. Se piti lopettaa, kun luokkakaverit sanoi, että minun hengitys haisee kauhealle.

Vierailija
2/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda se sipuli naga jolokiaan ja tule sitten kehumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätevä sipuli... Onks sillä siis suoritettu tutkinto sipuliopistosta? Mitäs muita pätevyyksiä sipulilta vaaditaan?

Vierailija
4/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan leuhkimisenaihe😂😂😂😂😂

Vierailija
5/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
6/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaa matoa sinne lisukkeeksi niin olet terveenä kauan.

Vierailija
7/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaat sipuliviipaleet on sitten hyviä ruisleivän päällä eikä tule flunssa 🧅💚

Vierailija
8/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se HURJA! Kokonaisen sipulin söi raakana!

Vierailija
9/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulimaito🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
10/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli samoin. Kuin voit syödä sitruunan kuin appelsiinin . Mutta ainoa mikä hiukan kirvelee on Wasabi tahna . Edes pepperoni ei.  

Vierailija
11/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa ison miehenkin itkemään.

Vierailija
12/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun se tulee pihalle toisesta päästä. Voimia kaikille APn kanssa samoissa tiloissa oleville.

13/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lentää varpusparvi?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannulla paistettu sipuli silppua ja reilusti voita . Se leivälle tai pihville.  Käy hampurilaisen väliin. Myös keittona. Siinä kuin purjo . Purjo peruna keitto.  Kalan päällä Purjo.  Uunissa.  Seuraava pakaste kala uunissa . Sipuli parantaa oikeasti siinä on antibioottia . 

Vierailija
15/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään. 

Vierailija
16/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka flunssa paranee sipulimaidolla .  

Vierailija
17/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten myyjä ehtii muka kyttäämään kaikkia asiakkaita näytöltä kun se viivakoodaa hintoja kassalla. Tutkittiin juuri näyttöä . 

Vierailija
18/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetissä, miksi kukaan ajattelisi syödä kokonaisen sipulin raakana, keskellä yötä, kun kuu on täysikuu ja se vilkkuu kuin valonsäteet jossain horroksessa?! Se on kuin olisit päättänyt juosta kohti tulipalloa, koska "ei se voi olla niin paha". Ja siinä sitä nyt sitten istutaan, sipuli kädessä kuin legendaarinen miekka, joka on itse asiassa pirun painava, ruma ja lievästi syövyttävä.

Ja sitten se ensimmäinen puraisu Koko maailma menee epäsynkkaan. Voit tuntea, kuinka koko universumi kääntyy sinua vastaan. Sipulimehu sukeltaa suuhusi kuin liekehtivä kraateri, ja se ei ole mikään lempeä vilvoittava vaahto. Ei, se on kuin suoraan helvetin keittiöstä, jossa keitetään superpahaa kitaran kielistä tehtyä keittoa. Suutasi palavat, silmistäsi valuu itku, nenäsi on kuin vetysateessa ja silti, yhtäkkiä, et enää voi lopettaa. Et voi, koska olet päättänyt tulla tästä hengissä pois, vaikka sisäiset elimet rupeavat sanomaan sopimustaan irti. Se on taistelua. Ei vain sipulia vastaan, vaan koko kosmista järkeä vastaan.

Ja sitten se hetki, kun viimein syöt viimeisen siivun ja tunnet, kuinka kaikki hengityksesi tasot muuttuvat: keuhkot on täynnä tulta, maha on kiehuvassa kattilassa ja kieli on jollain muulla planeetalla. Oksennusrefleksi on valloillaan kuin tulivuori, mutta kuitenkin kuitenkin tunnet jotain suurta ylpeyttä. Pääsit läpi! Voit huutaa sisäisesti: "Elämä on minun, sipuli on minun, minä olen täyttänyt kohtaloni."

Ja niin, saat sen kolmen tunnin närästyksen palkinnoksi. Mutta ei, ei siinä kaikki. Tuntuu siltä kuin olisit käynyt henkilökohtaisesti läpi helvetin, mutta juuri ja juuri selviytynyt. Ja kun närästys menee ohi, voisit vaikka huutaa "VOITTO!" jokaiseen ilmansuuntaan. Olet nyt virallisesti liittynyt "sipulien nielemisen suurten mestarien" klubiin. Muut eivät tiedä siitä mitään.

Ja sitten, seuraavassa hetkessä, mietit, oliko tämä virhe. Mutta eihän se ollut virhe sehän oli tilaisuus, jolle ei voinut sanoa ei.

Kerro, onko sulla lisää tämmöisiä ilmiöitä, joissa logiikka on unohtunut kokonaan ja jäljelle on jäänyt vain "Kokeile ja katso" -elämäntapa?

Vierailija
20/20 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätevä sipuli... Onks sillä siis suoritettu tutkinto sipuliopistosta? Mitäs muita pätevyyksiä sipulilta vaaditaan?

Varmaan kysymys on muodollisesta pätevyydestä. Meidän pojan ruotsinopettajan sijainen on sellainen. Hän on viime kevään ylioppilas, mutta muodot on kyllä kohdillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä