Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuume aikuisella 38.otin 2*panadol500 noin 45min sitten.

Vierailija
17.04.2010 |

yhä väristää ja kolottaa. voinko jo ottaa burana 400. jos voin niin yksi vai kaksi?

en ole ollut vuosikausiin kipeänä. nyt sain lapsilta tämän kamalan taudin, he olivat viikon kuumeessa, toinen antibiootillakin kun tulehtui hengitystiet. lapset sairasti peräjälkeen viikon eli 2viikkoa olen hoitanut niitä, pe oli toinen ekaakertaa taas koulussa ja terveenkirjoilla viikkoon niin enkös minä herää lauantai aamuna horkkaan!

tää on niiiin tätä!

ainiin, ei muita oikeita kuin kuumetta ja vähän pönttö olo

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap *täristää*

Vierailija
2/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kolmesti päivässä

Vierailija
4/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadolia 1 g x3 ja Buranaa 600 mg x 3 päivässä. Muista juoda paljon nesteitä

Vierailija
5/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten yritä vaan jaksaa kärsiä.

Vierailija
6/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voinko ottaa 2*400buranat nyt kun panadol 500*2 otin tunti sitten

Vierailija
7/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeitä tasaisesti se vuorokaudessa sallittu määrä, mene sänkyyn/sohvalle lepäämään, juo vähintää 2L nestettä hereilläoloaikanasi päivän aikana ja anna kropan hoitaa toipuminen.

Jos yleiskunto romahtaa tai kuume alkaa olla yli 40, mene päivystykseen.

Vierailija
8/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadolia ja Buranaa vuorotellen. Itse kyllä joisin jotain lämmintä ja laittaisin villasukat jalkaan, auttaa nopeammin palelemiseen :-)

Vierailija
9/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 38,5 kuume on ns. hyvää kuumetta, joka auttaa kehoa tappelemaan pöpöjä vastaan.

Vierailija
10/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ohje on lääkäriltä, mutta silloin lapsella olikin 40 kuume jatkuvasti, eikä suostunut pysymään alhasemmissa lukemissa kuin 2 tuntia kerrallaan.

Omaa tai lasteni kuumetta en ala lääkitsemään tavallisesti kovin helposti, sillä kuume myös parantaa.

Vierailija
11/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laski sitä kuumetta tai ei. Minä en ole ikinä ymmärtänyt miksi sitä kuumetta ei saisi laskea. Ihan rauhassa ota lääkettä.

Ja tuo kuumeen parantavuus... ainoa asia mikä siinä saattaa pitää paikkansa on se että lapsi ei jaksa kuumeisena juoksennella pitkin kotia. Muuten en näe mitään syytä miksi kiduttaisin lastani korkealla kuumeella kun ne vasta-aineet toimivat joka tapauksessa.

Vierailija
12/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vaarallisen korkealla nyt ole.

En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset vauhkoavat 38asteen kuumeesta. Jos minä olen flunssainen ja kuumeinen niin otan särkylääkettä ja olen 38asteen kuumeessa ilman mutinoita, ei se montaa päivää kestä ja sillä sipuli.

Vierailija
13/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapset jo sen verran isoja että osaavat itse ottaa ruokaa.. minusta ei ole nyt muuhun kuin sänkyyn. täytyy odottaa vielä tunti ennenkuin voin ottaa sen burana kombon

Vierailija
14/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskimo puvussa tosin

ap

Vierailija
15/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadolia voit ottaa kolmesti päivässä 2x500mg ja buranaa kolmesti päivässä 2x400mg. Ei ole väliä otatko nämä samaan aikaan vai eri aikaan. Itse ottaisin aamulla kun herään, iltapäivällä ja illalla ennenkuin menen nukkumaan combon joka sisältää kaksi buranaa ja kaksi panadolia (eli yhteensä 800mg+1000mg). Ota nyt ne buranat ja sitten peiton alle, illalla voit ottaa sitten vielä toisen satsin molempia. Muista myös juoda paljon.

Vierailija
16/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat sitä buranaa niin että tulee vaste. Panadolista tulee vaan paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän