Onko Peten Koiratarvike luotettava firma?
Eli uskaltaako sieltä tilata? Kokemuksia kellään?
Kiitos!
Kommentit (61)
Uskaltaa. Ja kannattaa :)
Useamman kerran tilannut eikä moitittavaa.
tilaus tuli todella nopeasti, ei mitään valittamista.
Tilasin sieltä säkillisen koiranruokaa, tosi nopea toimitus.
Useasti olen tilannut. Nykyään menee kissanruoka ja koiranruoka tilaukset enemmän zooplus.fi-verkkokauppaan.
On luotettava.Toimitus tulee nopeasti.Ainut pettymys oli,että kun tilasin näyttelyteltan Delux,siinä oli valmiina jo reikiä...eli rikki.Ei ole kuulemma eka kertaa.
Ei varmaan esiinny kaikilla............
Katsotaan,miten reklamaatioon vastaavat.
Ainakin kahdessa viestissä lause "Uskaltaa ostaa Peteltä" täysin samalla lailla kirjoitettu. Sitten tuohon telttajuttuun, 10 tunnin päästä olikin jo teltta vaihdettu? :D En halua olla ilkeä tai uskoa pahaa tästä, mutta haiskahtaa mainokselta. Myös tuo zooplus:n hehkuttaminen mietityttää..
Kauheen luotettavana enkyllä pitäis jos käyttää muitten firmojen nimiä laittomasti, sillon tuskin muutkaan arvot on kohdillaan. Olin katsomassa monelta Käpylän liike aukeisi, mutta ekana jouduin peten sivuille . Kysyin asiasta liikkeessä ja omistajalla ei ollut mitään tietoa. Jos joku ei ymmärtäny et voi/saa käyttää toisen firman nimeä, tässä tapauksessa käpylän eläinkauppa omaan mainostamiseen.
Eikä ollut siis normaali google mainos...
Toimii tosi hyvin ja toimitukset tulevat yleensä parissa päivässä. Ei ole tullut mitään rikkinäistä.
Se oli aiemmin parempi. Nykyään Musti ja Mirri omistaa sen, joten...
Missä on tieto, että Musti ja Mirri omistaa? Niiden palveluun olen kyllästynyt kokonaan.
Olen tilannut useasti ja aina pelittää todella hyvin. Voin suositella, ihan 10+. :)
Toimitukset ovat nopeita ja joka kerta on sattunut näkymään tavaratilanne oikein eli ei puuttuvia tuotteita.
*Peten Koiratarvikkeen perustaja Petri Mäkipeura, joka myi yrityksensä Musti ja Mirri -konsernille. Mäkipeuran tulot nousivat viime vuonna 1,7 miljoonaan euroon. Löytyy iha googlaamalla... kuten Vuonna 2015 Mustin ja Mirrin koko osakekanta myytiin ruotsalaiselle pääomasijoitusyhtiö EQT:lle. Se omistaa myös muun muassa eläinlääkäriasemayhtiö Evidensian, johon Suomessa kuuluvat Univet- ja Animagi-ketjut.
Eli ei kauheasti noilla millään ole tekemistä suomalaisen alkuperän kanssa.
Zooplus on myös hyvä ja luotettava.No kerran posti meinasi mokata toimituksen mutta löytyi paketti sitten väärästä paikasta.Pete hyvä myös,Vantaalla kiva myymälä sillä myös.
Vierailija kirjoitti:
*Peten Koiratarvikkeen perustaja Petri Mäkipeura, joka myi yrityksensä Musti ja Mirri -konsernille. Mäkipeuran tulot nousivat viime vuonna 1,7 miljoonaan euroon. Löytyy iha googlaamalla... kuten Vuonna 2015 Mustin ja Mirrin koko osakekanta myytiin ruotsalaiselle pääomasijoitusyhtiö EQT:lle. Se omistaa myös muun muassa eläinlääkäriasemayhtiö Evidensian, johon Suomessa kuuluvat Univet- ja Animagi-ketjut.
Eli ei kauheasti noilla millään ole tekemistä suomalaisen alkuperän kanssa.
Lähde?
Tuossa on peten myynnistä, en tiedä mihin nuo aikasemmat on kadonnut mitä olen nähnyt
https://www.uusimaa.fi/artikkeli/450498-miljoonat-paukkuivat-kolme-muhk…
Mustista löytyy wikipediastakin ihan tosin siellä tuota ei lue..
Mulla ei oo valitettavaa. Ihan on tullut kamat ajallaan. Tai no, tilasin autohäkin, jota eivät sitten saaneetkaan maahantuojalta. Harmitti, mutta se häkki hävisi ilmoituksen jälkeen muistakin verkkokaupoista, että sama kämmi olisi käynyt muualtakin tilatessa. Soittivat ja kysyivät mitä tilaukselle tehdään, siitä plussat. Rahat tuli luottokortille takaisin nopsaan. Ruuat tilaan nykyään zooplussalta, kun ei Suomessa erikoisruokaa myydä kuin eläinlääkärissä.