Onko Peten Koiratarvike luotettava firma?
Eli uskaltaako sieltä tilata? Kokemuksia kellään?
Kiitos!
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Peten Koiratarvikkeen perustaja Petri Mäkipeura, joka myi yrityksensä Musti ja Mirri -konsernille. Mäkipeuran tulot nousivat viime vuonna 1,7 miljoonaan euroon. Löytyy iha googlaamalla... kuten Vuonna 2015 Mustin ja Mirrin koko osakekanta myytiin ruotsalaiselle pääomasijoitusyhtiö EQT:lle. Se omistaa myös muun muassa eläinlääkäriasemayhtiö Evidensian, johon Suomessa kuuluvat Univet- ja Animagi-ketjut.
Eli ei kauheasti noilla millään ole tekemistä suomalaisen alkuperän kanssa.
Lähde?
Tarvitseeko tuolle jotain yksittäistä lähdettä kun helposti pystyt varmistamaan asian itsekin?
Olen itsekkin yrittänyt varmistaa asiaa, mutta vastaus on aina sama olemme täysin kotimainen... ei kauheata luottamusta tule jos parempi valehdella asiakkaalle, vaikka yrittää inttää vastaan. M&M ja Evidensian yhteyttäkään ei kukaan koskaan mainitse.
En luota. Mainostavat itseään kotimaisena vaikka sitä eivät ole olleet vuosiin. Jatkuva tarjousten tykitys on todella ärsyttävää ja asikkaiden älykkyyttä alentavaa. Laittaisivat hinnat kohdalleen niin ei tarvitsis typeriä tarjouksia lähetellä jatkuvasti. Verratkaa hintoja ja käyttäkää kotimaisia yrityksiä!! Peten aika on ohi!
Ihan huoletta voi tilata. On luotettava ja varma toimittaja
Minulla on huonoja kokemuksia Peten Koiratarvikkeesta. Tilasin koiranmuonaa maanantaina 24.9. puolenpäivän aikoihin, ja nyt keskiviikkoiltana 26.9. tilaus on edelleen keräilyssä. Olen kysynyt asiasta sekä puhelimessa että sähköpostitse ja saanut tylyn vastauksen: tilausehdoissa luvataan tuote 7 vrk:n sisällä. Lainaus toimitusehdoista:
"Tuotteiden toimitusaika on Postin ja Matkahuollon kautta tilatuissa tuotteissa 2-7 arkipäivää."
Tämä on aivan luokatonta toimintaa, muut käyttämäni verkkokaupat lähettävät tilauksen yleensä samana päivänä tai viimeistään seuraavana.
Arnehold kirjoitti:
Minulla on huonoja kokemuksia Peten Koiratarvikkeesta. Tilasin koiranmuonaa maanantaina 24.9. puolenpäivän aikoihin, ja nyt keskiviikkoiltana 26.9. tilaus on edelleen keräilyssä. Olen kysynyt asiasta sekä puhelimessa että sähköpostitse ja saanut tylyn vastauksen: tilausehdoissa luvataan tuote 7 vrk:n sisällä. Lainaus toimitusehdoista:
"Tuotteiden toimitusaika on Postin ja Matkahuollon kautta tilatuissa tuotteissa 2-7 arkipäivää."
Tämä on aivan luokatonta toimintaa, muut käyttämäni verkkokaupat lähettävät tilauksen yleensä samana päivänä tai viimeistään seuraavana.
Lol.
Siellä sitä paitsi oli maininta, että tilauksien käsittelyssä saattaa esiintyä viivettä, koska siellä on ollut jotku tarjouspäivät.
Itse tilasin koiranruokalähteyksen torstai-iltana ja eilen aamulla hain paketin postista. Tuon nopeampaa toimintaa en edes odottanut.
On luotettava ja nopea toimitus. Tietysti voi joskus jotain viivettä ilmetä. Tilasimme kissanruokaa niin ison määrän, että heillä tarjouksessa olleet tuotteet loppuivat ja odottelivat täydennystä. Meillä on vain hyvää sanottavaa heidän toiminnastaan :)
Arnehold kirjoitti:
Tein tilauksen sunnuntaina. Keskiviikkoiltana joskus klo 23 oli merkitty kokonaan kerätyksi. Nyt eletään perjantaita eikä tilaus ole vielä tullut postin pakettiautomaattiin. Melko hidasta kyllä.
Aina on tullut seuraavana päivänä koiran ruuat kotiovelle, paitsi viimeksi tilaus osui inventaarion aikaan niin meni vähän pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Arnehold kirjoitti:
Tämä on aivan luokatonta toimintaa, muut käyttämäni verkkokaupat lähettävät tilauksen yleensä samana päivänä tai viimeistään seuraavana.Tein tilauksen sunnuntaina. Keskiviikkoiltana joskus klo 23 oli merkitty kokonaan kerätyksi. Nyt eletään perjantaita eikä tilaus ole vielä tullut postin pakettiautomaattiin. Melko hidasta kyllä.
Lisäänpä vielä, että silloin sunnuntaina sivuilla mainostettiin nopeaa toimitusta, 1-2 päivää. Ei ihan toteutunut...
Mun tilaukset tuotiin kotiovelle asti vaikka kotiinkuljetustarjous oli mennyt ohi. Koiraportti ym.
Tilaan kyllä jatkossakin.
Joskus tilasin, mutta ulkomailta saa halvemmalla niin lopetin. Tilasin vielä sillon kun oli suomalainen kauppias
Mä ostin joskus koiran näyttelyhihnan eikä sitä koskaan lähetetty enkä saanut rahoja takaisin koska mun valitusviesteihinkään ei vaivauduttu vastaamaan.. 😣En oo sen jälkeen tilannut ku zooplussalta joka toiminut aina loistavasti..
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut Peteltä jo useiden vuosien ajan. Koskaan en ole joutunut pettymään. Kerran kun tilasin ison metallisen koiraportin, se oli kahden päivän kuluttua kotiinkuljetettuna ovellamme (ilmaiseksi). Siellä on kilpailukykyiset hinnat ja hyvät tarjoukset. Mielestäni kotimaista pitää suosia, jos tässä ketjussa nyt zooplussaan verrattiin. Sieltäkin olen joskus tilannut, ei valittamista tosin siitäkään.
Kotimaisen suosiminen on tässä tapauksessa sitä että maksat kotimaiselle välikädelle, hän tilaa tuotteita varastoonsa ja sinä tilaat sitten hänen valikoimastaan. Täysin turhaa rahan haaskausta, mitään lisäarvoa tämä välikäsi ei tuo.
Kissan raapimapuusta löytyi luteita, kun reklamoimme heitä ei kiinnostanut. Uuden samanlaisen olisi saanut, mutta rahoja ei. En aio sieltä enään mitään ostaa
Hei, mekin tilasimme kissan raapimispuun Zooplussasta helmikuun 2020 aikana - edelleen taistelemme luteiden kanssa. Sohvan joduimme heittää jo pois, melko uuden.
Lutikka oli liimattu silikonilla raapimispuuhun pepusta . Sen takia tiedän, että nimenomaan se on tullut laaitkossa raapimispuun kanssa.
Valitettavasti emme huomaneet heti luteita, koska emme odottaneet sellaista kauheata yllätystä Zooplussan puolelta. Noin viikon laatikko oleskellut huoneessa, ei ollut aikaa kokoamiseen.
Kun löysin otökön vuodevaatteista ja pureman jaloissa - suurennuslasin kanssa oli tutkittu joka sentti asunnossa - löydetty raapimispuussa ja sohvassa. Raapimispuu sijaitsee sohvan vieressa..... Kissat eivät halua siellä olla, koska ne kin kärsivät luteiden puremista.
Odottamma ludetorjuntaa. Kaikista pahin, että naapuri ei halua käsitellä omaa huoneistoa. Siis, kun me käsittelemme oman - tuholaiset juoksevat naapurille. Sitten, kun hän kuitenkin suostuu/päättää ludetorjuntaan - mekin joudumme käsittelä omaamme huoneistomme uudestaan.
Emme uskolta ostaa sen takia uutta sohvaa. Kun sinnekin luteita tulee.
Miksi ihmiset joskus ovat sellaiset tyhmät?
Onko palvelu taas huonontunut liikkeessä? Kaiken huipuksi pieneläinosaston viereen raahattu iso laatikollinen jäniksistä tehtyjä koirien koulutuspatukoita.
Siitä näyttää tulleen joku mustin ja mirrin ale-laari. Muuten siinä ei olisi varsinaisesti mitään ongelmaa mutta nyt siellä taitaa olla vain tuotteita joita löytyy jo M&M, ennen oli erilainen valikoima.