Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miss XL (seiskasta bongattua)

Vierailija
09.05.2010 |

mä selailin eilen ehdokkaiden kuvat seiskasta. Ja järkytyin. Olen itse samaa kokoluokkaa 170/94 tällä hetkellä. Ja, kun katsoin niitä kuvia niin huh huh! Ne oli todella pyöreitä. Ei enää mitään muodokkaita. Itse olen hyvin rintava ja siksi koen olevani muodokas. En koe olevani sellainen pallo kuin kisan naiset. Vääristääkö kuvat vai mun peili?! Ei vaan siis itse näytän 2 kk vanhoissa bikinikuvissa paljon paremmalta, en miltään rantapallolta. Ja mun itsetunto on aika surkea. Mutta kyllä sitä paransi, kun näin ne kuvat. Tuli vaan mieleen, että onko ne naiset oikeesti punnittu vai valehteleeko painonsa...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne muutamat liiat kilot naiselle vähän sama juttu kuin liian pieni penis miehelle? Eli jollain tapaa nolo juttu? Eli vähän siis niin, että mitä isompi molo miehellä, sen mukavampi sillä on kehuskella, ja taas jos naisen vyötärö on kapea, sekin sitten useimmille naisille niin kovasti tavoittelemisen arvoinen asia?

Entä miksei voitaisi ajatella niin, että jokainen ihminen on erilainen, jokaisella miehellä on eripituinen molo (jos millitkin lasketaan) ja myös jokaisella naisella on eri määrä kiloja (jos grammatkin lasketaan).

Ja jos jokaisella on itseluottamusta olla sellainen kuin on, niin asiassa ei ole kenelläkään mitään ongelmia, eihän?

Esim. tässä YouTubessa joku aika monen kilon keijukainen kävelee ylväästi ja tyylikkäästi aivan kuin ammattimissi, eikä ainakaan itse näytä häpeilevän muotojaan metrin vertaa:

Tämä jos mikä saa ainakin minulta yhden äänen!!!

Vierailija
2/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos kysyy läskeiltä. Heistä läski on just ihanaa ja heitä haluavat kaikki. Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo siis läski, mulla on isot luut ja toi öö urheilutausta.

Vierailija
4/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa se video, jessus mitä lösöryhtisiä hyllyviä tankkereita! Yööööh!

Vierailija
5/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka isompi ollessaan (175 cm/n. 100 kg) näytti upean muodokkaalta, koska on rintava ja persevä mutta ylipainosta huolimatta vyötärön kohdalta kapeampi kuin muualta.

Noin läski ei näytä upean muodokkaalta, vaan läskiltä. Normaalipainoinen nainen näyttää hyvältä, ja silloin on etua siitä, jos on myös muodokas.

Voisitte läskit painaa mieleenne, että normaalipainoiset eivät ole anorektikoita, ja läskeillenne on muitakin vaihtoehtoja kuin luuranko-olemus.

Vierailija
6/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikistellä kaiken kansan nähden uimapuvuissa.

Vierailija
7/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin 150-180kg ja hän tässä eräänä päivänä erästä tuttua nähdessämme tokaisi, että hän on kutakuinkin saman kokoinen kuin tämä tuttu. Todellisuudessa tuttu painanee 90-100kg eli ystäväni on lähes 2 kertaa tutun kokoinen. Hänellä ei ole kokovartalopeiliä, joten ehkä sitä kuvittelee olevansa pienempi kuin mitä on.

Vierailija
8/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen huomannut tän. Eli kun panee oikeet vaatteet päälle niin saa kurvit oikeissin paikkoihin..

Vierailija
9/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on riittävästi rohkeuttta, huumorintajua ja itseluottamusta, niin näköjään sitä pystyy sitten ottamaan osaa tällaisiin kisoihin. Näitä ominaisuuksia varmaan vaaditaan jokaiselta, joka on mukaan lähtenyt. Itse laitoin ääneni ehdokkaalle nro 7, koska hän oli jotenkin niin elegantin oloinen ja kauniskasvoinen siinä Seiskan videossa.

Vierailija
10/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen aika "hyvän muotoinen". eli rinnakas, kapea vyötärö, takapuolta on..

Vierailija
11/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuvusta tulee karseet rusketusrajat. Läskikin näyttää päivettyneenä siedettävämmältä.

Vierailija
12/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski noilla kiloilla. Turhaa selittelyä.

Pistä vartalokuva siis ilman päätä aijaa.comiin niin arvioidaan.

terveisin toinen läski

Vierailija
13/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on wanha totuus. Mutta kyllä sekä sinä että kisan naiset olette isoja, siitä ei pääse mihinkään. Mutta se pitää muistaa, että toinen voi painaa enemmän ja näyttää pienemmältä kuin toinen saman verran painava.

Vierailija
14/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taidanpa ollakin tyytyväisempi vartalooni mitä olen aiemmin ollutkaan. Kenties 6 vuotta salitreeniä ei olekaan mennyt hukkaan vaan on muokannut kroppaani siedettävämpään suuntaan. Ryhdillisestikin nyt parempi kuin 10 v sitten 15 kg laihempana. Silloin oli allit, nyt ei.

Vierailija
15/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten 170cm ja yli 90 kiloinen ylipäätään voi olla xl muka! Mä olen 175 ja 82 ja olen XL.

Vierailija
16/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tytöt kuule on levennetty todella hyvin kuviin, huomaa hyvin kengistä ja jaloista ei ollut oikeastaan kui kaksi xxl 5 ja 6 kokoista tyttöä loput m-xl, huomasitte tääläiset pikkujutut jos katsoisitte tarkkaan. takaan 100x että näytän luonnossa laihemmalta kuin sinä. katsos kun kisataan pyöreydestä niin ei voi laittaa lehteen sopusuhtaisia naisia niinkuin varmaan jos olet tv katsonut niin suurin osa meistä on! joka vuosi on ollut sama juttu

Vierailija
17/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli minullakin; 95kg painavana kuvittelin olevani "vähän lihonut" ja oli aika järkkyä nähdä itsensä valokuvissa...

Vierailija
18/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiin bikinikuviini, jotka otettu maaliskuussa Thaimaan matkalla? Vertailin siis ihan kuvia. Kirjoitin myös, että itsetuntoni ei ole hyvä. Pidän itseäni todella läskinä ja häpeän itseäni. Suurin osa päivistä on sellaisia, että ajattelen ison osan päivästä läskejäni. Lähinnä tein avauksen sen vuoksi, että kerrankin mielessäni pilkahti ajatus, joka hieman nostaa itsetuntoani =)

Vierailija
19/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia olivat!! Kaikki näytti naamasta n. 40-45 vuotiailta.

Vierailija
20/38 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka isompi ollessaan (175 cm/n. 100 kg) näytti upean muodokkaalta, koska on rintava ja persevä mutta ylipainosta huolimatta vyötärön kohdalta kapeampi kuin muualta.