kiihottavin fantasiasi
...siis mikä on kiihottavin fantasiasi ?
Onko ryhmäseksi, julkiseksi, mustaseksi tai jokin muu ? Mikä saa pikkarit märiksi tai stondiksen ?
Kommentit (157)
Haluaisin että nainen ratsastaisi kasvojani ja sormeilisi itseään kunnes squirttaa kasvoilleni, jonka jälkeen ottaa poskeen minulta kunnes laukean ja suutelisimme spermat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että nainen ratsastaisi kasvojani ja sormeilisi itseään kunnes squirttaa kasvoilleni, jonka jälkeen ottaa poskeen minulta kunnes laukean ja suutelisimme spermat mukana.
Suoritettu👍Aika mukava kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi silmät sidottu ja edessäni olisi kolme alastonta pillua, yksi olisi vaimon. Minua opastaisi isokokoinen afrouros nuolemaan niitä ja pitäisi maistaa mikä pillu on vaimon. Pillujen välillä afrouros työtää ison mulkkunsa suuhuni neuralisoisi maun ja pitäisi jatkaa. Jos löydän vaimon pillun mausta ekalla kierroksella, saisin panna kaikkia kolme naista kolmen päivän aikana. Jos en löydä toisellakaan kierroksella oman vaimon pillua, afrouros panisi vaimoa silmien edessä ja joutuisin nuolemaan pillun ja mulkun puhtaaksi.
Toisen kierroksen palkioksi saisin panna toista naisista, jos vaimo antaisi luvan.
M48
Mites kävi, pääsitkö paneen kolmea naista vai paniko utos sinun naista 😁
Menisin yksin tälläsiin seksibileisiin jossa on paljon porukkaa.
Olisin panemassa jotain naista, jossain esim jalkapuussa tms. Kun huomaisin että anoppini katsoo meitä.
Anoppi tulisi jutulle ja käskisi minun jatkaa, sillä ei halua häiritä. Anoppi ilmoittaisi myös että haluaa olla seuraava kenet kahlitsin pyllypystyssä.
Saisin alkaa kosketella anoppia jo kun vielä nussin edellistä, nuolisimme kunnolla ja sormettaisin häntä.
Lopulta nussisin anoppia lujaa niin että meitä katsoo moni ihminen ja kaikki tietäisivät että olemme anoppi ja vävy.
Olisin kolmen tai neljän miehen kanssa, ja he testaisivat, kuinka isolla dildolla minua voi naida. Aloitettaisiin siis pienimmällä, ja kukin mies vuorollaan vaihtaisi aina isompaan. Saisin päättää milloin leikki loppuu, ja se viimeisen dildon käyttäjä saisi lopuksi naida minua oikeasti.
Sääli vain, että puhaltaisin pelin poikki tietämättäni sen miehen kohdalla jolla olisi joukon isoin kulli - isompi kuin se dildo.
Onneksi olisin siinä kohtaa jo hyvin valmisteltu...
Tällä hetkellä yksi kiihottavimmista on sellainen jossa nussin vaimon kymmenen vuotta nuorempaa siskoa kaikkiin reikiin vaimon katsoessa ja runkatessa.
Kielen työntäminen +40 v naisen peppuun.
Sellaisen naisen, joka tykkäisi tuosta älyttömästi. Pyytäisi naimaan kielellä sinne. Työntäisi peppua kieltä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit.. Minut pysäytetään autolla ja saan kutsun maijaan tietenkin sakkoja saamaan. On kesäyö ja kuuma, minullahan ei tietenkään ole kuin toppi ja lyhyt hame, joka on helppo nostaa ylös...
Läheltä liippaa. Olen nelikymppinen naimisissa oleva nainen, hyvännäköinen ja rietas. Yksi fantasiani on esittää privaatti strip tease nuorelle ujolle miehelle. Oma mieheni on sen järjestänyt, omasta halustaan tai jonkin pantin lunastaakseen tai vedonlyönnin.
Kopissa on nojatuoli, ja panen merkille kauhukseni, että myös vuode takaosassa.
Tuolissa istuu tämä nuori mies, jolle minun tulee tanssien ja asianmukaisesti keikistellen riisuutua. Oma mies valvoo tilannetta.
Niin minä etenen kaiken taiteen sääntöjen mukaan, hymyillen ja kujeillen. Alan päästä tunnelmaan, ja annan pojan hieman kosketella. Rintaliivit pois ja pojan luo, suikkaamme suutakin.
Sitten pikkuhousut pois, ja poika katsoo lasittunein silmin, punaiset läikät poskellaan.
Pyydän häntäkin riisuutumaan, autankin paidan yltä. Ja sitten tanssimme hitaasti lattialla, kädet toistemme kaulassa, lanteilla, pojan käsi välillä siellä täällä, ja varsinkin siellä.
Mieheni on livahtanut johonkin verhojen taakse, mutta varmaan katselee, kun poika hyväilee läpimärkää häpyäni elin häpeämättömän pystyssä.
Ja sitten panenkin silmäni kiinni, annan pojan viedä minut sängylle ja nostaa jalkani olkapäilleen ...
Jos olen oikein kiihottunut, jo pitkään kaivannut ihoa ihoani vasten, jatkan kuvitelmaa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Kielen työntäminen +40 v naisen peppuun.
Sellaisen naisen, joka tykkäisi tuosta älyttömästi. Pyytäisi naimaan kielellä sinne. Työntäisi peppua kieltä vasten.
Ja sitten tulee paska!
Yksi ala-asteen opettajani oli tosi hot, varmaan joku 25-30v ja aina pilke silmässä. Häneltä kun olisin saanut kunnon suihinoton ja tulla hänen suuhunsa.
Miksi kommenttini on poistettu vaikka se on vain fantasia?
Kyllä se on avovaimon kaveri. Siitä asti kun hänet ensimmäisen kerran tapasin niin olen hänelle runkannut. Hän ei ole millään tapaa edes erityisen hyvännäköinen toisin kuin oma naiseni.
Hän kyllä lähtisi minun matkaani jos tilanne sen sallii.
Aion toteuttaa tämän meni siinä vuosi tai kymmenen.
Salasuhde hänen kanssaan olisi unelma.
Alkaisin venyttämään hänen vittuaan kunnolla.
Se että laihaan ja pieneen naiseen saa nyrkin sisään ja tuntee kuinka hän nauttii on parasta.
Ajan kanssa suostuttelisin hänet kunnon gangbangiin missä kymmenet miehet nussisivat häntä ja laukeaisivat hänen päälleen ja sisään.
Hän sen jälkeen tulisi kusemaan minun päälleni samalla kun yritän nuolla hänen pilluaan puhtaaksi.
Sitten olisi minun vuoroni kusta hänen päälleen jonka jälkeen hän tulisi minun päälleni ratsastamaan limaisena ja kusisena. Puristelisin kunnolla hänen todella pieniä rintojaan ja kaiken lopuksi laukeaisin hänen kasvoilleen
Vierailija kirjoitti:
Olisin kolmen tai neljän miehen kanssa, ja he testaisivat, kuinka isolla dildolla minua voi naida. Aloitettaisiin siis pienimmällä, ja kukin mies vuorollaan vaihtaisi aina isompaan. Saisin päättää milloin leikki loppuu, ja se viimeisen dildon käyttäjä saisi lopuksi naida minua oikeasti.
Sääli vain, että puhaltaisin pelin poikki tietämättäni sen miehen kohdalla jolla olisi joukon isoin kulli - isompi kuin se dildo.
Onneksi olisin siinä kohtaa jo hyvin valmisteltu...
Tähän fantasiaan liittyy usein vielä se, että nämä miehet pukisivat minut erilaisiin seksihepeneisiin, korkeisiin korkkareihin, hyvin antavaan nahkaminimekkoon, yms.
Yksi fantasioistani on aina ollut saada nauttia kahden miehen kanssa siten, että oma mieheni on toinen heistä. Minua naidaan ja käytellään vähän heidän seksilelunaan, mutta kuitenkin he hoitelevat minulle 'pakko-orgasmeja' vibramalla ja naimalla oikein kunnolla. Tähän kuuluu se, että näkisin miten vieras mies ottaa puoliestoiselta mieheltäni suihin loppuun asti. olemme tämän kainosta pyynnöstäni kahten kertaan toteuttaneetkin ja viimesellä kerralla myös tuon jäälkimmäisen osan - session aikana tapahtui myös ensimmäistä ja ainoaa kertaa sellainen että minullakin roiskahti nesteet saadessani molemmat sisälleni yhtäaikaa. Uusintaa haluan ja fantasiani on kasvanut niin, että siinä olisi useampikin mies ja minulla ei olisi mahdollisuutta mitenkään vaikuttaa asioiden kulkuun
Vierailija kirjoitti:
Yksi fantasioistani on aina ollut saada nauttia kahden miehen kanssa siten, että oma mieheni on toinen heistä. Minua naidaan ja käytellään vähän heidän seksilelunaan, mutta kuitenkin he hoitelevat minulle 'pakko-orgasmeja' vibramalla ja naimalla oikein kunnolla. Tähän kuuluu se, että näkisin miten vieras mies ottaa puoliestoiselta mieheltäni suihin loppuun asti. olemme tämän kainosta pyynnöstäni kahten kertaan toteuttaneetkin ja viimesellä kerralla myös tuon jäälkimmäisen osan - session aikana tapahtui myös ensimmäistä ja ainoaa kertaa sellainen että minullakin roiskahti nesteet saadessani molemmat sisälleni yhtäaikaa. Uusintaa haluan ja fantasiani on kasvanut niin, että siinä olisi useampikin mies ja minulla ei olisi mahdollisuutta mitenkään vaikuttaa asioiden kulkuun
Minä voisin tulla mukan teidän kimpaan. Mitä haluaisit miesten vielä tekevän?
Olen 40-vuotias naimissa oleva, maalla asuva nainen. Minulla kiihottumisen huipentaa tilanne, jossa siihen liittyy häpeän tunne, ei kuitenkaan itse aiheutettu vaan tilanteesta johtuva. Miksiköhän näin? Onko minua vielä viattomassa murrosiässä katsottu sillä silmällä, ja olen tajunnut sen, häpy kostunut?
Näitä tilanteita muistan, ja ne ovat minulle muistojen aarteita.
Mieheni kanssa olen kokenut niitä lisää. Kun häämatkalla esimerkiksi vierailimme mieheni tuttavapariskunna luona ja ujona, helposti kiihottuvana jouduin mukaan yhteissaunaan. Kuvittelin, että minusta näkee sen kilometrin päähän.
Tai kun lähdemme liikenteeseen ja mieheni pyytää että jättäisin kevyen lyhyen mekkoni alta pois pikkuhousut. Sehän on kuin ehdotus, että se ei jäisi välttämättä salaisuudeksi. Eikä aina ole jäänytkään. Hävettää tunnustaa itselleen, että olen joskus yrittänyt hieman auttaakin.
Mutta ne varsinaiset fantasiat. Niitä en uskalla enkä osaa pukea sanoiksi, tuntea vaan. Peruskaava on joutua uskottavasti, vääjäämättä tilanteeseen, jossa joudun tai ajaudun antamaan täysin vieraalle intohimoiselle miehelle ilman kondomia. Onko oma mieheni paikalla vai ei, vaihtelee, mutta aina juuri siihen mittaamattomaan häpeään sisältyy kiihottumisen nautinto.
Minun fantasiani ovat enemmän pehmoisen romanttisia tai ainakin vaniljaseksimäisiä, ei todellakaan kiihota mikään raju ja päällekäydä kumihanskadomina.
Olisi ihanaa rakastella ja tuottaa orgasmeja jollekin nuorelle muodokkaalle, hieman pulleallekin, sekä kaikinpuolin luomulle nuorelle naiselle joka olisi mahdollisesti vaikka raskaana, mutta poikaystävä jättänyt kun ei halunnut alkaa vauva-arkeen. Tyttö olisi 18-22v ja ollut yksin joitakin kuukausia. Minä olisin hänelle turvallinen luokkakaveri tai vaikka tytön ihastus kuntosalin kassalta. Olisin kaveripohjalta tuottamassa tulevalle äidille hyvää oloa tytön omasta pyynnöstä. Niska-hartia hierontaa, jalkahierontaa ja sitten välillä seksuaalista hierontaa. Hieroisin hänen raskausturpeaa häpyä rauhallisesti niin kauan, että hän vaatii saada kalua sisään. Rauhallisesti harrastan syvää yhdyntää tytön luomukarvaiseen pilluun jonka hän kuvailee olevan ollut puutteessa ja raskausajan takia verenkierto siellä on kiivasta sekä paikat ovat pitkään orgasmiherkkinä. Takaapäin asennossa tytön pillun ja pakaravaon karvoitus näkyy seksikkään luonnollisena. Rauhallisen yhdynnän lomassa annan tulevalle äidille niskahierontaa samalla. Tällaisiin otteisiin tyttö sanoo että muurahaisen juoksee ihanasti sisäreisillä ja pakaroilla jolloin hän laukeaa ihanan pitkästi kullin ympärille saadessaan fyysistä sekä emotionaalista tyydytystä miehen läheisyydestä.
Hetken päästä vaihdan yhdynnän rauhalliseen suuseksiin nuoren naisen turpealle klitorikselle joka hetken tauon jälkeen sykkii kiivaana. Ennen seuraavaa orgasmiaan tyttö kuitenkin sanoo, että haluaa laueta taas kullin avulla. Nain tyttöä seuraavaksi lähetyssaarnaajassa jossa tyttö nautiskelee silmät kiinni, kädet päänsä taas nostettuna. Tyttö on luomu myös kainaloista eli karvoitus on sielläkin tallella. Kehun tyttöä miten kaunis hän on ja noin luonnollisenakin. Tyttö ottaa tämän kohteliaisuutena ja saa taas orgasmin haluamallaan tavalla kullistani johon yhdistyy emotionaalinen tyydytys ja minun huolenpitoni.
T. Jopi 41v
Vierailija kirjoitti:
Tämmöseen voisi itsekkin osallistua ja imeä monta miestä loppuun samalla kun nai.
M30
Olisin mukana pitkällä purjehduksella, esim Atlantin yli ja mieheistön ainoa nainen. Jossain vaiheessa miesten himot olisivat niin huipussaan, että eivät enää välittäisi mistään. Joutuisin olla miesten seksileluna ja panonaisena paineitten purkamiseen jossain keskellä merta ilman vaihtoehtoja, kukin vuorollaan ja välillä yhdessä taluttaisivat minut kanne alle naimaan.