YÖK, ostatteko käytettyjä alushousuja lapsille huutiksesta?
Tuli vastaan paljon käytetyt pikkuhousut, yök sanon minä. Pikkuhousuja löytyy niin halvalla kaupasta ettei kannata kyllä huutiksesta ostaa 1,50+postikulut PALJON KÄYTETTYJÄ
YÖÖÖÖK
Kommentit (14)
aloittaja kuullu että vaatteita voi pestä
kuin huutiksen paljon käytetyt postikuluineen.
Ja kyllä minun mielestä käytetyt pikkuhousut on yök, mutta kiva tietää että ostajia on niin laitan itsekin lasten vanhat pikkarit sinne myyntiin! :D
:P Kun niitäkin voi pestä... hyh...
Kyllä vaan lapsille ostetaan jotain paskaraitaisia almoja, mutta itselle tietenkin vain parasta uutta laatua paikallisesta alusvaate boutiquesta.. senkin lehmät! Menkää itseenne!
10 sentin kappalehintaan. Kun vielä sain noudettua kauppareissulla, niin 20 parille kalsareita tuli hintaa 2 euroa.
kuin huutiksen paljon käytetyt postikuluineen.
Ja kyllä minun mielestä käytetyt pikkuhousut on yök, mutta kiva tietää että ostajia on niin laitan itsekin lasten vanhat pikkarit sinne myyntiin! :D
En muutenkaan osta huutiksesta tahraisia vaatteita, miksi siis tekisin poikkeuksen alusvaatteissa?
Kyllä vaan lapsille ostetaan jotain paskaraitaisia almoja, mutta itselle tietenkin vain parasta uutta laatua paikallisesta alusvaate boutiquesta.. senkin lehmät! Menkää itseenne!
Pitäisikö laittaa vähän käytetyt, menisi paremmin.
kun mun lapsille on tosi vaikea löytää sopivaa mallia, niin jos sitä löytyisi huutonetistä niin mikä ettei. Pesukoneet on keksitty.
Ja tuttava vei meiltäkin ison kasan pikkuhousuja, kun annoin ison pinon lapsen vaatteita, että mitä niistä haluaa. Samoin meille taisin ottaa heiltä alkkareita.
En edes kierrätä alushousuja omilla lapsillani. Yleensä alkuperäinen käyttäjä ehtii käyttää ne huonoksi.
En kyllä muutenkaan juurikaan osta käytettyjä vaatteita, en lapsille enkä itselleni. Joltain tutulta voin ostaa hyväkuntoisia vaatteita lapsille. Äitini myy kyllä kirpparilla meidän lasten vaatteet.
käyttää hän samoja vatteita kuin on muillakin ollut, jos sairaalavaatteissa on. Alushousut myös.
Kun lapsi päiväkodissa tarvitsee varavaateta esim. alushousut, laitetaan yleeensä muilta jääneitä "nimettömiä" vaatteita lainaksi, myös alushousuja...Ne ovat tietenkin pestyjä joka käytön jälkeen. Huutisvaatteetkin varmaan pestään..
mutta en myöskään ymmärrä sitä että itse kuljetaan merkkivaatteissa Peak Performance tms kamaa ja sitten lapset kirppis ja kierrätysvaatteissa???
Enkä myöskään niitä käytettyjä kestovaippoja.
Onneksi kuitenkin moni muu ostaa kestovaippoja niin saan meidänkin pieneksi jääneet pois kaapeista.
aloittaja kuullu että vaatteita voi pestä
Katsopa peiliin: näet siellä luuserin.
Alusvaatteita ei kuulu ostaa käytettyinä ja se siitä. Ostat ne uusina.
Nyt häpeät js otat opiksesi!
olen ostanut myös kestovaippoja sieltä. Käytännössä en näe niissä mitään eroa, jos voi pestä 60 asteessa.