Kun olitte raskaana, tuliko kukaan taputtelemaan / silittelemään vatsaanne?
Olen rv 18 ja vatsa on alkanut hieman näkyä. Tänään eräs nainen tuli ja silitteli vatsaani ja onnitteli raskaudesta.
Olin aivan tyrmistynyt. Olisi pitänyt silittää takaisin tms.
Kommentit (6)
Ilmeisesti en ole kovin helposti lähestyttävä ;o)
on tullut, lähinnä juuri tutut ja puolitutut (ok, mä voin hyväksyä aivan perheenjäsenten "lähentelyt" mutten muitten).
Pitää vissiin laittaa teksti paitaan "koske ja kuole" ni eiköhän ala men perille mitä mieltä oon tosta lääppimisestä. Raskaana tai ei, haluan pitää edelleen hajurakoa muihin.
Mutta kannattaa varautua siihen, että sinun vartalosi kuuluu suurin piirtein kaikille siihen asti, kun nuorinki lapsi on esikoulussa. Kaikki arvostelu ja kommentointi "pitää" vaan ottaa tyynesti vastaan. prkl.
Ei tossa oo mitään ihmeellistä, kertoo vain läsnäolosta. Tietysti sit on niitä itsekeskeisiä minä-minä-mammoja, jotka pitävät itseään niin erikoislaatuisina, ettei saisi silittää.
sentään aivan tuntemattomat, mut ei niin läheiset työkaverit kyllä. Kyllä ärsytti, kun en ehtinyt blokkaamaan. Mikä siitä raskausmahasta tekee muiden omaisuutta? Ei kai kukaan lihavienkaan mahoja mee silittelemään?