Lue keskustelun säännöt.
hirveetä lääkettä noritren
14.04.2010 |
mulla menee hedukka ihan sekasin siitä + mä en herää koko päivänä jos mua ei revitä sängystä ylös!
Sehän pitäis olla mielialalääke mutta miksi menee vaan sekasin ?
Muilla vastaavaa ? En kyllä ota ens yöks...
Kommentit (2)
mutta taidan pitäytyä panacodissa. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Söin kolme kuukautta ja lopetin pikkuhiljaa. Paino nousi tuona aikana lähes kymmenen kiloa.