Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia spinningistä!?

14.04.2010 |

Olen synnyttänyt viime kesänä ja talven aikana on sen jälkeen kertynyt kiloja jonkin verran, etenkin lantion ja vatsan alueelle. Vanhat housut eivät mahdu enää mitenkään kiinni ja olisi mukava saada entiset vaatteet taas käyttöön kesäksi. Aloitin muutama viikko sitten spinningin joka on ollut todella mukava ja piristävä harrastus. Hapenottokyky on jo nyt parantunut jonkin verran neljän käyntikerran jälkeen. Nyt olen varannut tunteja 2-3 viikossa.

Haluaisin kysyä ihmisiltä joilla on kokemusta asiasta, että riittääkö tämä pitämään kaikki linjat kunnossa, vai tehostaako vain alakropan lihaksia? Mulla kun on toi maha/lantio ongelma-alueista suurin (mutta kyllä reisissä ja pakaroissakin on kiinteyttämisen varaa). Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Itse olen käynyt nyt puolisen vuotta spinningissä noin 1-4 kertaa viikossa ja olen huomannut tuloksia kyllä koko kropassa. Olen jostain keskustelupalstoilta lukenut, että spinning tehoaisi muka vain alakropan lihaksiin ja että se jopa leventäisi lantiota. Itselläni ainakin raskauden jälkeiset (synnytyksestä 1v 3kk) jenkkakahvat ovat saaneet ihan hyvin kyytiä spinningissä ja muutenkin huomaan kiinteytyneeni. Olen tosin harrastanut muutakin liikuntaa ja suosittelenkin, että spinningin lisäksi kannattaisi harjoittaa muitakin lihaksia niin kilot karisevat varmasti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi