G: suurin ikäero joka sinulla on ollut seksikumppanisi kanssa?
Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v.
M.
Kommentit (190)
10 vuotta. Olin 18v ja mies 28v.
(Edelleen olemme yhdessä, minä 46v ja mies 56v.)
vähän vajaa 11 vuotta, itse olin 21 ja mies 32
Minä 18 ja mies 28. Oli kauheeta.
Seitsemän vuotta. Itse olin 25 ja poika/mies 18. En tiennyt ikää.... Hups.
Aah aah. Pano pano. Seksi aah uuh. Mikä ikä, mikä ikä?! Aah seksikumppani aah.
tyhjää niin, että ko LI see ja ku Mi see.
MInä 32 ja mies(poika) 18. Mulla on kolme pikkuveljeä ja kyseessä siis nuorimman paras ystävä. Poikuutta en vienyt, muita temppuja toki näytin. Hauskaa oli, ja huomioitakoon että näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta (edelleen joudun näyttämään henkkarit esim. röökiä ostaessani) ja kyseinen kolli yritti mua jo kun olin 30v ja hän 16, mutta olin sillon varattu. En kadu :)
Olin 17-v pojankloppi ja kaverin äiti oli vähän alle nelikymppinen (tarkkaa ikää en muista), että sellaiset 20 vuotta oli ikäeroa. Kivaa oli ;)
Inhottaa muistella mut olin 24 vuotias ja mies oli 44 vuotias ja mun työkaveri...oli naimisis sillo. Oli ihan oksettava kokemus koska kesken aktin alkoi tuntua siltä kuin olisin ollu mun isän jonku kaverin kanssa ja oli kaikin puolin inhottavaa, mies oli pervo ja nautti ihan selkeesti kun sai nuorta naista ja hoki sitä ihan maanisesti koko ajan :D
Minä 67 vuotias nainen, lomalla Thaimaassa selvästi alle 20 vuotinen toy boy
32 olin silloin 14v ja nainen 46. (opetti minulle seksiä) tulin kyllä melkein heti.
Itse olin tuolloin 34 v ja nainen oli 71 v. Pari kolme kertaa harrastettiin seksiä. Ja kyllä, oli ihanaa.
T: 42 v mies
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:20"]
32 olin silloin 14v ja nainen 46. (opetti minulle seksiä) tulin kyllä melkein heti.
[/quote]
Otitteko uusiks?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:20"]
[/quote]
Otitteko uusiks?
[/quote]
Otettiin ja jaksoinkin nussia vissii 10min.
Olin rakastelun oppilaana 22v naisena ja ihana opettajani oli yli 50v mies. Seukattiin monta kuukautta.
Epäilisin että joku 25-30 vuotta, nainen vanhempi. Olin itse jotain 31-32.
26 vuotta: nainen 36, mies 62.