G: suurin ikäero joka sinulla on ollut seksikumppanisi kanssa?
Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v.
M.
Kommentit (190)
Kun alettiin seurustella olin 30-vuotias ja mies oli 44-vuotias. Oltiin yhdessä 4 ja puoli vuotta ja asuttiinkin yhdessä vajaa vuosi. Suhde ei kestänyt, koska mies oli tosi lapsellinen ja itsekäs!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:04"]En kyllä kehtaa kertoo, oli hetken aikaa semmoinen ns salasuhde (kumpikin kyllä sinkkuja, salainen nimenomaan tuon ikäeron takia) reilusti vanhemman miehen kanssa ja se oli i-ha-naa! Mikä herrasmies ja pelkkä kahvilla käynti oli todella kutkuttavaa ja kun tilanne oli molemmilla ihan uus ja ihmeellinen, niin siitä "jännityksestä" todellakin nautittiin, sänkyyn päädyimme lopulta vasta monien treffien ja kahvitteluiden jälkeen. Vieläkin muistelen sitä lämmöllä, vaikka olenkin onnellisesti naimisissa, oli siinä vaan sitä jotain. [/quote] Kerro vaan..:o ite tässä punnitsen pitäisikö käyttää tilaisuus ja kävästä sängyn puolella 40v vanhemman halukkaan naisen kanssa :D. m25
[/quote]
Ai 65-vuotiaan naisen kanssa.. No huhhuh! Kyllä vielä ymmärtäisin jos harkitsisit 20v itseäsi vanhempaa, mutta että isoäitisi ikäistä?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:04"]En kyllä kehtaa kertoo, oli hetken aikaa semmoinen ns salasuhde (kumpikin kyllä sinkkuja, salainen nimenomaan tuon ikäeron takia) reilusti vanhemman miehen kanssa ja se oli i-ha-naa! Mikä herrasmies ja pelkkä kahvilla käynti oli todella kutkuttavaa ja kun tilanne oli molemmilla ihan uus ja ihmeellinen, niin siitä "jännityksestä" todellakin nautittiin, sänkyyn päädyimme lopulta vasta monien treffien ja kahvitteluiden jälkeen. Vieläkin muistelen sitä lämmöllä, vaikka olenkin onnellisesti naimisissa, oli siinä vaan sitä jotain.
[/quote]
Kerro vaan..:o ite tässä punnitsen pitäisikö käyttää tilaisuus ja kävästä sängyn puolella 40v vanhemman halukkaan naisen kanssa :D. m25
[/quote]
Onks täti tullu kylään?
[/quote]
Ei, mutta kutsunu kylään
16 vuotta ikäeroa. Olin silloin 27 kun aloitin seksisuhteen vanhempaan mieheen. Varsinkin extempore-panot miehen toimiston pöydällä olivat todella kiihottavia. Mies oli hyvässä asemassa ja käytti töissä aina pukua. Mä oon aina ollut heikkona pukumiehiin. Mutta koska suhde ei edennyt koskaan vakavalle tasolle, niin pakko oli ihana mies jättää muutaman vuoden päästä.
22.vuotta. Mies oli 63, laikki pelasi. Asuttiin yhdessä, oli ihanaa. Hänellä oli kouluikäinen poika, uusperheriitoihi kaatui. En koskaan ajatellut, että mies oli vanha. Tai kyllähän ajatusmaailma ja arvot erosivat, itse olen avarakatseinen liberaali. Oli ehkä liian keskiluokkaista mulle. Mutta harrastettiin paljon, hiihdettin ja golfia pelattiin, mökillä oltiin paljon. Mies teki paljon ihania ruokia, syötiin ja nautiskeltiin viiniä. Onneksi elin tuon suhteen. Vähän ikäväkin on.
10 vuotta. Olin 17 ja mies 27. Särki sitten kuitenkin mokoma sydämeni. :'(
Viisikymppisenä olin 22-vuotiaan nuorukaisen kanssa ihan yhden yön jutun baari-illan jälkeen. En ollut humalassa, alkoholittomia lähinnä naukkailin, kaksi drinkkiä vain alkoholin kera. Eli täysin tietoinen teko.
Jälkikäteen kuitenkin hieman puistatti. Poikani ikäinen nimittäin tämä kolli. Tyyppi olisi halunnut uusintaakin, mutta kieltäydyin. Asumme lähekkäin, joten näemme kaupoissa ym. viikottain. Aina sen muistaa, vaikka tapahtumasta on vuosi.
Toivon totisesti, ettei kerro pojalleni, jonka hyvin tuntee. Vaikuttaa, ettei ole kertonut.
No mulla ei ollut kuin 8 vuotta, mut mä olin 24 ja mies 16. :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:27"]
Viisikymppisenä olin 22-vuotiaan nuorukaisen kanssa ihan yhden yön jutun baari-illan jälkeen. En ollut humalassa, alkoholittomia lähinnä naukkailin, kaksi drinkkiä vain alkoholin kera. Eli täysin tietoinen teko.
Jälkikäteen kuitenkin hieman puistatti. Poikani ikäinen nimittäin tämä kolli. Tyyppi olisi halunnut uusintaakin, mutta kieltäydyin. Asumme lähekkäin, joten näemme kaupoissa ym. viikottain. Aina sen muistaa, vaikka tapahtumasta on vuosi.
Toivon totisesti, ettei kerro pojalleni, jonka hyvin tuntee. Vaikuttaa, ettei ole kertonut.
[/quote]
Kysyisin tämän alapeukuttajalta, että onko kyseessä jonkinasteinen moraalinen dilemma? Olisiko yhden yön juttu ollut hyväksyttävämpi samaa ikäluokkaa edustavan kanssa?
22-vuotias on jo aikamies ja tekee juuri niinkuin haluaa. Jos hän halusi viisikymppistä ja tälle oli ok, niin mikä vika?
Tästä tulee kyllä maailman historian isoin määrä alapeukkuja, mutta kerronpa silti. Minä 16 ja mies 25. Kavereita edelleen :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:04"]En kyllä kehtaa kertoo, oli hetken aikaa semmoinen ns salasuhde (kumpikin kyllä sinkkuja, salainen nimenomaan tuon ikäeron takia) reilusti vanhemman miehen kanssa ja se oli i-ha-naa! Mikä herrasmies ja pelkkä kahvilla käynti oli todella kutkuttavaa ja kun tilanne oli molemmilla ihan uus ja ihmeellinen, niin siitä "jännityksestä" todellakin nautittiin, sänkyyn päädyimme lopulta vasta monien treffien ja kahvitteluiden jälkeen. Vieläkin muistelen sitä lämmöllä, vaikka olenkin onnellisesti naimisissa, oli siinä vaan sitä jotain.
[/quote]
No okei, onhan tässä näitä muitakin tullut, eli ite olin silloin 19 ja tää mies oli 48, eli mitä, 28v ikäeroa! Kumpikaan ei mitenkään hakemalla hakenut mitään nuorta tai vanhempaa seksiseuraa ja tosiaan tää mies ei ollut mikään namusetä pervo, vaan hän itsekin yllättyi siitä miten paljon häntä ajatus niin nuoresta naisesta kiehtoi. Olen aina ollut kiinnostunut vähän vanhemmista miehistä, mutta kuitenkin tyyliin max 8v, silleen vaan että olen kokenut oman ikäiset (varsinkin silloin 18 vuotiaana :D) vähän liian pikkupojiksi, niin ehkä tämä komea ja huomaavainen herrasmies sitten vei jotenkin jalat alta! Ehkä se myös hiveli itsetuntoa, kun näki että semmoinen mies suorastaan himoitsi minua nuorta tytön hupakkoa ja ehkä jotenkin koin, että olin hänen fantasia jonka pääsi toteuttamaan. Mitään ihastumista/rakastumista en kokenut puolin enkä toisin, että kyllä se oli se fyysinen intohimo mikä siinä suhteessa oli. Joka tapauksessa, en kyllä kadu hetkeäkään, enkä tiedä mitä tuntisin jos nyt jälkeenpäin hänet kohtaisin. Nytkin meinaa kyllä pöksyt kastua, kun muistelen sitä ihanaa kutkuttavaa tunnetta. Kai se oli se kuuluisa kielletty hedelmä ja hyvää olikin! ;)
Minä 42 ja mies 22. Se jahtasi :-)
Minä ja mun hoito.. minä 42 ja hän 20
Minä 25 (sinkku), typykkä 18 (seurusteleva nymfo). Kivaa oli.
Ylöspäin itse 24, nainen 34 (elämäänsä kyllästynyt perheenäiti). Kivaa oli tämänkin kanssa, mutta jotenkin se "mä oon niin kyllästynyt kaikkeen"-valitus pakollisilla lepotauoilla teki kokemuksesta keskinkertaisen. Seksissä oli kyllä parasta...
Minä 16-vuotias neitsyt ja mies 28 vuotta...
Minä 20, mies 29. Vei neitsyyteni mokoma. Vielä ollaan yhdessä.
9 vuotta. Ekalla kerralla olin 18, nyt ollaan oltu 6v yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:04"]En kyllä kehtaa kertoo, oli hetken aikaa semmoinen ns salasuhde (kumpikin kyllä sinkkuja, salainen nimenomaan tuon ikäeron takia) reilusti vanhemman miehen kanssa ja se oli i-ha-naa! Mikä herrasmies ja pelkkä kahvilla käynti oli todella kutkuttavaa ja kun tilanne oli molemmilla ihan uus ja ihmeellinen, niin siitä "jännityksestä" todellakin nautittiin, sänkyyn päädyimme lopulta vasta monien treffien ja kahvitteluiden jälkeen. Vieläkin muistelen sitä lämmöllä, vaikka olenkin onnellisesti naimisissa, oli siinä vaan sitä jotain.
[/quote]
Kerro vaan..:o ite tässä punnitsen pitäisikö käyttää tilaisuus ja kävästä sängyn puolella 40v vanhemman halukkaan naisen kanssa :D. m25
[/quote]
Onks täti tullu kylään?