G: suurin ikäero joka sinulla on ollut seksikumppanisi kanssa?
Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v.
M.
Kommentit (190)
Haluaisin myös olla rakastelun oppilas!!!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:14"]
Olin rakastelun oppilaana 22v naisena ja ihana opettajani oli yli 50v mies. Seukattiin monta kuukautta.
[/quote]
Minä parikymppinen, mies nelikymppinen. Ensimmäisestä kerrasta kyllä jo hetki aikaa. Naimisiin mennään lähitulevaisuudessa.
Olin 26 vuotiaan 44 vuotiaan naisen kanssa ja samana vuonna myös 19 vuotiaan. Eli 7 vuotta alaspäin 16 vuotta ylöspäin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:57"]Minä ja mun hoito.. minä 42 ja hän 20
[/quote]
Oon pannu sua
4vuotta minä olin tuolloin 15v ja "mies" 19v elipojan kloppi
Olin juuri täyttänyt 17, kun 59 vuotias mies vei neitsyyteni. Oli sellaista menoa se pano, että muistan sen ikäni. Tapasin tämän nettinaapurin samoissa merkeissä vielä useinkin. Nuorten miesten pikkutapit eivät tuon miehen jälkeen enää kiinnostaneet.
Piti siis kirjoittaa mökkinaapurin, ei nettinaapurin.
Minä tuolloin 28v. ja nainen 52v. eli 24 vuotta ikäeroa.
Olin muutama päivä aikaisemmin täyttänyt 17 vuotta, mies oli 29-vuotias. Seurustelimme 2-3 vuotta.
Minä olin silloin 21 ja mies 39 eli 18 vuoden ikäero. Yhdessä ollaan edelleen ja erittäin onnellisia.
Olin melkein 18v ja mies oli 46v. Lomaromanssi.. hän oli myös ensimmäiseni. Eli eroa meillä oli n. 28v.
N36
Minä 26 ja nainen 43 eli 17 vuotta ikäeroa, ennalta tuntematon kännipano.
Vieraalla paikkakunnalla riitaannuin kaverin kanssa. Baarissa tapasin miehen joka voi mut yöksi luokseen. Mies oli muistaakseni 56 ja minä olin silloin 24. Ikäeroa oli siis yli 30 vuotta. Seuraavana iltana hän maksoi seksiä vastaan myös bussi matkan kotipaikka kunnalle.
En osaa sanoa kun en tiedä ikää, mutta oli ehkä jo yli 60v hänellä oli yli kolmekymppinen lapsi. Itse olin 18v ja hän jotenkin sai kännisen minäni mukaansa, en muista baarista lähdöstä, enkä jutelleeni illalla tämän miehen kanssa. Muistan vain kamalan morkkis aamun. Hyi helvetti! Vieläkin oksettaa!
neitsyyteni menetin 50-60-vuotiaalle miehelle, itse olin silloin 17v...
ja kyllä, kaduttaa.
30 vuotta, minä 21 ja mies 51. Yhden illan juttu. Kadutti pitkään, nyt naurattaa jo.
Minä N 51 mies 37v