G: suurin ikäero joka sinulla on ollut seksikumppanisi kanssa?
Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v.
M.
Kommentit (190)
25-vuotiaana oli pari kokemusta. Ensin olin 10 vuotta vanhemman komeen miehen kanssa. Pari kuukautta sen jälkeen päädyin sänkyyn itseäni 5 vuotta nuoremman pojan kanssa. Pakko sanoo, että se nuorempi oli huomattavasti parempi sängyssä, vaikka olisi voinut kuvitella asian olevan juuri toisinpäin. Paras panoni IKINÄ! Ai, että muistelen vieläkin 7 vuoden jälkeen lämmöllä. :)
Hyiiii, ihmettelen suuresti miten olette päätyneet edes kokeilemaan seurustelua vanhojen paapojen kanssa. *puistatus*
Onneksi tulitte kuitenkin järkiinne. :)
7 vuotta. Minä 33, mies 40. Mies vaikutti kyllä nuoremmalta.
Seurustelusuhteissa olen ollut vain omanikäisten kanssa.
15 vuotta. Mies 52 eronnut, ihana käy silloin tällöin, minä vapaa äityliini 37.
16v nuorempi. Olin 35v mies silloin ja nainen 19v.
23v vanhempi. Olin 30v mies silloin ja nainen oli 53v.
Upeita ja himokkaita molemmat tapaukset. Ikäero ei ollut este himossa. Kumpaakin tapailin vajaan vuoden pelkän seksin merkeissä.
Olin 18vuotta ja heräsin baari illan jälkeen jonkun ukon vierestä, joka oli varmaan jpku kuuskymppinen ja sillä oli ainakin yli kolmekymppinen lapsi. Se sanoi hymyillen huomenta ja oli laittanut aamukahvit ja paahtoleipää ja kunnon aamiaisen kattanut meille, no mä söin ja join kahvit siinä ja lähdin vittuun. Oli pieni morkkis ja krapula, mutta onneksi en muistanut illasta/yöstä mitään. Hyi helvetti vieläkin puistattaa. Sit oli toinen kaverini exän isä, kun olin kaverilla ryyppäämässä ja se oli siellä myös. Aloin nukkumaan vuodesohvalle ja tää ukko tuli mun viereen ja riisui mut ja itsensä siinä sitten pani mua, se oli ehkä joku 55 ja minä 18 ja taas oli kauhee morkkis pitkään, kun tää ukko ahdisteli ja lähetteli sydämiä fb ssä. Nämä ei olleet ees mun pahimmat morkkikset kun join paljon. Nyt olenkin onnellisesti kihloissa ja lopettanut juomisen. Ikäero toisinpäin minä19 ja neitsytpoika 16.
Olen 26v nainen ja ihana ystäväni on naimisissa oleva 52v mies. Meilllä kaikki enemmän kuin hyvin, miehen vaimo tietää minusta ja hyväksyy suhteemme.
16 vuotta vanhemman miehen kanssa olen pannut ja seurustellutkin kun olin 25 vuotias. Elämäni parasta seksiä oli hänen kanssaan. Nyt minulla on seksisuhde 14 vuotta vanhempaan. Vanhassa vara parempi... ;)
Minä 14 ja nainen reilu 30.. Sai täti teinimunaa ja kovaa, tätä jatkui noin 10kertaa kunnes aloitin seurustelun erään 16v tytön kanssa:) Ja vieläkin yhdessä, kahdeksan vuoden jälkee, mutta seksi oli kyllä vanhemman naisen kanssa parempaa:/
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:05"]
Itse olin 15v ja nainen 38v. Uskokaa tai älkää.
[/quote]
Huomenta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tarvitseeko perustella tarkemmin
Nykyisen mieheni kanssa ikäero ei oo suuri mutta haluaisin että itseäni vanhempi mis tulisi ottaisi minut
minä 16v ja jätkä 25v .