Kuinka vietätte viikonloppunne?
Tekisi mieli jotakin erikoista mutta mies taitaa taas nyhjäillä. Miten muut keksitte omia kivoja juttuja?
Kommentit (16)
Tämän viikonlopun olen töissä. Jos en olisi töissä, menisin mökille. Koirien kanssa yksin, jos mies olisi töissä. Kulkisin koirien kanssa metsissä ja nauttisin hiljaisuudesta. Seurailisin järvelle palaavia muuttolintuja, saunoisin ja joisin kuumaa kaakaota takkatulen ääressä villasukat jalassa. Lukisin kirjoja ja nukkuisin päikkäreitä.
Tehdään polttopuita, varmaan menee ensi viikko samoissa merkeissä.
Me paneskellaan salarakkkaan kanssa koko viikonloppu. Hänen vaimo on työreissulla,
Lapset 3 ja 6 v kotona ja mä oon mun kullan luona . Lapset saa tehdä mitä haluaa.
Tänään kun pääsin kotiin pari tuntia sitten, siivosin ja tein ruoat kolmeksi päiväksi. Huomenna tarkoitus käväistä aamusta salilla ja sen jälkeen mennä yliopistokirjastoon tekemään kouluhommia. Illalla mahdollisesti parin kaverin näkeminen, sunnuntaina sitten muuten vapaata paitsi urheilua aamusta ja päivällä kaverin näkemistä. Yritän ottaa rennosti, etten miettisi kouluasioita silloin, kun en niitä tee.
Motskarilla päristelen jos ei sada lunta.
Kunhan kolmas kahvikupillinen on juotu, pyykkään ja siivoan vähäsen. Sitten tapaan yhden miehen, menemme kirjastoon ja lounaalle ja viettämään kaksin hellää iltapäivää hänen luokseen. Illalla sinne tulee hänen aikuinen poikansa perheineen, ja minä taas lähden aikuisen tyttäreni kotiin hoitamaan suloista kolmevuotiasta lapsenlasta ja yöpymään olohuoneen sohvalla.
Mummeli, 65
Rankkaa ryypiskelyä, viivan vetoa. Miesystäväni aikoo nussia aivoni pihalle
M23
Kotona olemista. Ei jaksa liikkua.
Ajelin luonkonkauniilke paikalle ja katselin luontoa. Sanningen, join lonkeron.