G: suurin ikäero joka sinulla on ollut seksikumppanisi kanssa?
Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v.
M.
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:09"]Olin 16 ja mies 38
[/quote]
WTF :o
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:10"]Olin 16 ja sellainen setämies yli 75.
[/quote]
No huh huh
Mies oman äitini ikäinen ja itse 21
Mä olin 19 ja mies yli 50v, hän ehdotti kaikkea mukavaa. ystävystyttiin ja oli kiva kesä.
Olin itse silloin 22v mies kun tapasimme, ja hän 37v, nykyään minä 25, ja lady 40v. Seksi on hemmetin hyvää vieläkin ;).
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:54"]
Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v. M.
[/quote]
Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, syytä en tiedä... joku voi sanoa että minulla on isäkompleksi.
Pidän itseäni paljon vanhempia miehiä puoleensavetävinä.
olen 30
16 vuotta, oli liikaa. Joillekin isot ikäerot eivät ole mikään ongelma, mulle on. Seksi itseäni melkein 20 v vanhemman miehen kanssa oli kokemus, jota en halua koskaan enää toistaa. Miehen olemuksesta, veltosta ihosta ja viisikymppisen äänestä tuli liikaa mieleen oma itseäni tasan 20 v vanhempi isäni ja hänen ystävänsä. Yritin sulkea silmiä ja kuvitella hänen tilalleen nuoremman, että olisin kestänyt loppuun asti. Tyyppi oli hauska ja mukava, mut en olisi voinut rakastua häneen.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:45"]
16 vuotta, oli liikaa. Joillekin isot ikäerot eivät ole mikään ongelma, mulle on. Seksi itseäni melkein 20 v vanhemman miehen kanssa oli kokemus, jota en halua koskaan enää toistaa. Miehen olemuksesta, veltosta ihosta ja viisikymppisen äänestä tuli liikaa mieleen oma itseäni tasan 20 v vanhempi isäni ja hänen ystävänsä. Yritin sulkea silmiä ja kuvitella hänen tilalleen nuoremman, että olisin kestänyt loppuun asti. Tyyppi oli hauska ja mukava, mut en olisi voinut rakastua häneen.
[/quote]
Tämä. Me emme onneksi koskaan päätyneet yhdyntään asti, vain jotain ajeluita, pari (mun puolelta) väkinäistä suudelmaa ja jotain kopelointia, kun itse olin 28 ja mies 55. Tämmöistä + sähköpostittelua jatkui muutamia kuukausia, pidin miehestä ja hänen kanssaan kirjoittelusta kovasti ja kiehtoi se hänen kiihkonsa mua kohtaan, ja edelleen pidän hänestä ihmisenä valtavasti, vaikkei enää yhteyttä pidetäkään satunnaisia tervehdystekstareita lukuun ottamatta. Jotenkin silti olla niin lähellä sen ikäistä ihmistä "siinä mielessä", ei ollut mun juttu. Juuri se veltto iho, huonot hampaat, vetiset silmät, pappavaatteet... En vaan pystynyt koskaan syttymään.
Siitä vaihdoinkin sitten kerrasta nuorempiin, ja sitä en ole katunut... ;) Nuorempaan suuntaan suurin ikäero on ollut 10 vuotta ja kyllä se nuorten miesten kiihko on vaan rutkasti kiihottavampaa.
Minä 45, mies 20 vuotta nuorempi.
Namia
15 vuotta olin silloin 35 ja mies 20.Ihana yhden illan pano....
N457758
Oma mieheni on 17 vuotta vanhempi, tapasimme kun olin 21. Nyt 16 vuotta myöhemmin ikäeron todellakin huomaa...
Kolmekymppisenä kokeilin sitten toiseen suuntaan, eli 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ei sekään toiminut, kun toinen oli ihan poikanen.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:45"]
[/quote]
Tämä. Me emme onneksi koskaan päätyneet yhdyntään asti, vain jotain ajeluita, pari (mun puolelta) väkinäistä suudelmaa ja jotain kopelointia, kun itse olin 28 ja mies 55. Tämmöistä + sähköpostittelua jatkui muutamia kuukausia, pidin miehestä ja hänen kanssaan kirjoittelusta kovasti ja kiehtoi se hänen kiihkonsa mua kohtaan, ja edelleen pidän hänestä ihmisenä valtavasti, vaikkei enää yhteyttä pidetäkään satunnaisia tervehdystekstareita lukuun ottamatta. Jotenkin silti olla niin lähellä sen ikäistä ihmistä "siinä mielessä", ei ollut mun juttu. Juuri se veltto iho, huonot hampaat, vetiset silmät, pappavaatteet... En vaan pystynyt koskaan syttymään.
Siitä vaihdoinkin sitten kerrasta nuorempiin, ja sitä en ole katunut... ;) Nuorempaan suuntaan suurin ikäero on ollut 10 vuotta ja kyllä se nuorten miesten kiihko on vaan rutkasti kiihottavampaa.
[/quote]
Juuri näin ja siinä pääsee itsekin heti kiihkoon mukaan ilman että joutuu ensin pääsemään sen toisen iän aiheuttamien epämiellyttävien juttujen yli. Itseäni inhotti vanhemmassa miehessä se kuinka hän toisteli koko ajan sitä kuinka mun iho on ihanan "tyttömäinen" ja rinnat vielä "terhakat ja pystyt" ja kuinka olen hänen oma pieni kultansa yms. yms. Alkoi tulla niitä kuunnellessa sellainen olo, kuin ois hässinyt jonkun efebofiilin kanssa :(
18vuotta. Olin 14 ja mies 32. Nyt itse yli 3-kymppisenä en voi ymmärtää mitä mies näki kaltaisessani pikkutytössä. Onneksi oli ihan kivaa, eikä jäännyt traumoja.
Suurin (ja ainoa) ikäero on 5 päivää! Ollaan avokin kanssa lähes saman ikäisiä (minä olen vanhempi).
N21
Minä N 18 ja M 42. Nyt muutaman vuoden jälkeen ei enää kaduta.
Minä 54 mies ja 18v nuori nainen, oli ihan ok...
Aikanaan itse olin 20 inttikolli ja tanssipaikalta lähdin 50v daamin matkaan eli 30vuotta. toisin eli nuorempaan. Itse olin 51 ja nainen 32. Molempien kanssa oli hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:42"]En osaa sanoa kun en tiedä ikää, mutta oli ehkä jo yli 60v hänellä oli yli kolmekymppinen lapsi. Itse olin 18v ja hän jotenkin sai kännisen minäni mukaansa, en muista baarista lähdöstä, enkä jutelleeni illalla tämän miehen kanssa. Muistan vain kamalan morkkis aamun. Hyi helvetti! Vieläkin oksettaa!
[/quote]
Samana vuonna panin myös 16v pojan kanssa.