G: suurin ikäero joka sinulla on ollut seksikumppanisi kanssa?
Ja laitetaan nyt viellä silloinen ikä. Itsellä 10v (ylöspäin), olin tuolloin 20v.
M.
Kommentit (190)
Minä tuolloin 22 ja nainen 44. Paras seksikumppani ikinä. Tyhmyyttäni pilasin seksisuhteen.
6 vuotta nuorempi nainen. Hän 42.
Sain tietää että nykyinen vaimoni parikymppisenä pani yli nelikymppistä miestä vaikka väitti olevansa neitsyt vielä hääyönä.
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää että nykyinen vaimoni parikymppisenä pani yli nelikymppistä miestä vaikka väitti olevansa neitsyt vielä hääyönä.Tarkoitat kai yli nelikymppinen mies pani vaimoasi.
29v eroa, nainen oli vanhempi.
Olen siis mies ja silloin olin päälle kolmekymppinen. Meillä oli vuosia suhde, jossa oli paljon ihanaa ja monipuolista seksiä. Hän opetti minulle valtavasti seksistä. Muistelen vielä nykyäänkin hänen taivaallista puutarhaa. Sitä tuli kasteltua sen verran, että se kostea ja valui muustakin, kuin puutarhan omasta kosteudesta.
Jotkut ihmiset ehkä paheksuivat ikäeroamme. Ei seksi lopu mihinkään tiettyyn ikään. Yksi vaiettu tabu on, että monet korkeammalla iällä olevat hoitokodissa olevat naiset muistelevat ja haaveilevat: voi kun saisi vielä kerran kunnolla miestä. Minusta se kauniisti, rehellisesti ja elämänmyönteisesti sanottu.
Nautitaan seksistä ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Mies oli noin 40 vuotta vanhempi, fyysisen työn jäljiltä kiinteäkroppainen ja paksukullinen lapinmies. Toisin kuin oma poikaystävä, vieras osasi nuolla ja sormettaa taitavasti. Tilanne jännitti niin paljon, että orkku oli jäädä saamatta mutta sekin löytyi lopulta. Ratsailla vieraan päällä ja poikaystävä kakkosessa sain kramppimaisen orgasmin, joka kesti pitkään ja sai miehetkin laukeamaan. Poikaystävä ei halunnut toista tapaamista enkä uudelle poikaystävälle ole ehdottanut vieraan kutsumista sänkyymme. N28
32v. 15 vuotiaana mopopoikana pääsin parin seuraan, nainen oli 47 ja mies 58. Naisen kanssa seksiä kaikilla tavoilla, miehen kanssa vain niin että hän imi. Pari vuotta harrastimme seksiä kolmestaan.
14v