Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin mieheni ja lapsemme auto-onnettomuudessa

Vierailija
13.04.2010 |

kysy jotain, jos haluat.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nämä huutelijat satuttavat.

Viisas teko. Vakuuttelut ei auta.

Pyydän anteeksi heidän puolesta, itse eivät sitä tajua tehdä.

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
82/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen suree tavallaan ja varmasti helpottaa nimettömänä kirjoittaminenkin. Minä pelkään aina, kun mies lähtee lasten kanssa autolla jonnekin kauemmas, että juuri jotain tuollaista sattuisi. Ihmettelen noita provonhuutelijoita, jos epäilette jotain kirjoitusta, niin olkaa vastaamatta, niin se "provonne" ei saa huomiota ja antakaa muiden uskoa se. Itsellenikin on tapahtunut elämässä sellaisia juttuja, joita voisi epäillä provoksi, elämä on niin kummallista.

mutten täällä "keskustele" ja varmaan tunnistaisi joku.

ai, joku oikein tunnistaisi ja mitä sitten, häpeätkö sattumuksiasi, vai mikset halua että sinua tunnistettaisiin? Ap.n jutuissa ei ole mitään hävettävää.

jos täällä kirjoittelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua pidettäisiin outona? Minä en pitäisi läheisteni surutyötä outona, vaikka se olisikin nimettömänä av.lla. Mitä merkitystä on sellaisilla ihmisillä, jotka arvostelevat surutyötäsi, negatiivisesti?

Vierailija
84/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rva neropatti, ei kukaan jää kaipaamaan. Kenties ap.lla on muutakin tekemistä, kuin päivystää tuntitolkulla täällä. Halaukset ap.lle, mekin mennään pihaa kuopsuttamaan!

Vierailija
85/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteleeks ne että "kauheeta sentään, kun se Maijakin kirjotteli siitä surustaan netissä ja vielä aihe vapaa- palstalla, on se kauheeta, se on outo."

Vierailija
86/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö, että teitä on puijattu?

Vierailija
87/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa vain menettäneeni mieheni 9v sitten työtapaturmassa. Lapsia jäi kolme.

Me selvisimme.

Olen nyt naimisissa ihanan miehen kanssa, jolle lapseni ovat kuin omia.

Anna elämän yllättää!

Vierailija
88/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienevät samaan haudattu? Lohduttaa minua ainakin käydä läheisteni haudalla. Laitella kesäkukat ja talvella lynttilöitä. Muistella heitä.

Vierailija
89/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan, en vain pidä tyhmistä ihmisistä. Ja sellaiset, jotka eivät osaa auttaa, voisivat mieluusti olla hiljaa. Toki ymmärrän, että näillä provonhuutelijoilla on vaikeaa ja näin sitä pahaaoloansa purkavat, joten se heille suotakoon.

Vierailija
90/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että joku siitä uskaltaa puhua avoimesti. Ja heti kun niin tekee, teilataan joidenkin toimesta. Onneksi kuitenkin suurin osa suhtautui empaattisesti.

Suru on aina henkilökohtainen.

Vierailija
91/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä pitkät!

jos oikeasti on menettänyt rakkaimpansa niin uskoisin heitä kunnioittavan niin paljon ettei heistä repostelisi kaiken maailman paskapalstoilla vaan asianmukaisilla.

olet ällöttävä besserwisser, jolla on vielä paljon opittavaa elämästä. Älä huoli, kyllä se elämä järjestää omat yllätyksensä sinullekin, kato sitten miltä tuntuu, kun joku tulee sanomaan miten sun tulee toimia!!

Vierailija
92/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä onnettomuudesta missä asuntoauto oli toinen osapuoli? Viime kesänäkö se oli?

Siinä meni myös isovanhemmat.

Vierailija
93/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menettänyt myös lähes koko perheeni. Vain pieni tyttäreni selvisi. Hänen takiaan olen jaksanut, vaikka välillä on todella raskasta.

Vierailija
94/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdata ja käsitellä surua?

Ystäväni menetti tyttärensä, 1v8kk, auto-onnettomuudessa. Toisesta autosta irtosi osa joka tuli tuulilasista lävitse ja vain tämä tyttö menehtyi. Kyllä tuolloin käytiin lävitse monenlaisten ihmisten kohtelua... osa syytti, osa kauhisteli, oli jopa ihmisiä jotka tulivat arvostelemaan sitä että äiti istui hiekkalaatikolla toisen, selvinneen lapsen kanssa, vain viikko tapaturmasta.

Onko meidän tehtävä arvioida mikä on otta tai mikä tarkua, tai miten kukakin suruansa käsittelee?

Voimia ap kirjoittajalle

Vierailija
95/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen myös provoksi... Ikävä kyllä.

Ap voi kyllä todistaa toiseksi vastaamalla mm.

Sanoit, ettet halunnut oikeudenkäyntiä, etkä näin ollen korvauksia? Miksi asia ei mennyt oikeuteen? Ja Suomessa kun ihmishengelle ei lasketa rahallista "arvoa", joten näin ollen ns. korvauksia tuskin olisi kummempia tullut. Tavallaanhan ap saa kyllä ns. korvauksia jos miehensä oli töissä. Mistä ja mitä? Ei euromääriä tartte laittaa, mutta noiden korvausten nimikkeet ja maksajat?

Kyseleepi nuori nainen, joka on miehensä menettänyt ja jäänyt kolmen lapsen yh:ksi.

Vierailija
96/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin aikanaan mieheni ja 3 lasta autokolarissa jonka aiheutti rattijuoppo jolle ei juuri käynyt kuinkaan.

Vierailija
97/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut tapaukset eivät mene oikeuteen, jos osapuolet sopivat keskenään, eivätkä sitä jostain painavasta syystä halua.

Monella perheellisellä on henkivakuutus, perheen turvaksi. Ja jos naimisissa olivat, saa myös leskeneläkettä.

Mikä summa "auttaa" surussa, kysyn vain?

Se vielä puuttuisi että joutuu murehtimaan taloudellista puolta, kun tuskin pysyy tolpillaan!

Vierailija
98/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova paikka. Myös isovanhemmille, jotka menettivät lapsenlapsensa. Toiset heistä menettivät myös poikansa. Toivottavasti saatte tukea toisiltanne.

Vierailija
99/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisen järkyttävän tiedon saamisen jälkeen ihmisestä pidetä huolta, miten voidaan päästää lähtemään jonnekin 200km päähän kun on ihan pois tolaltaan. Olen luullut ettei tuollaisessa tilanteessa jätetä ketään yksin vaan poliisi odottaa niin kauan että joku pääsee luokse olemaan läsnä vaikka 24/7.

Toinen oli tuo kun kerroit että "ongit rekkakuskin nimen selville". Eikö poliisin onnettomuusraportissa nimet tule automaattisesti omaisille tiedoksi.

Vierailija
100/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdata ja käsitellä surua? Ystäväni menetti tyttärensä, 1v8kk, auto-onnettomuudessa. Toisesta autosta irtosi osa joka tuli tuulilasista lävitse ja vain tämä tyttö menehtyi. Kyllä tuolloin käytiin lävitse monenlaisten ihmisten kohtelua... osa syytti, osa kauhisteli, oli jopa ihmisiä jotka tulivat arvostelemaan sitä että äiti istui hiekkalaatikolla toisen, selvinneen lapsen kanssa, vain viikko tapaturmasta. Onko meidän tehtävä arvioida mikä on otta tai mikä tarkua, tai miten kukakin suruansa käsittelee? Voimia ap kirjoittajalle

ja tuolle fiksulle, joka vaatii todistusta, mietihän nyt hiukan, joku kirjoittaa anonyymisti surustaan, hänellä ei ole mitään velvoitetta todistella mitään. Senkus olet uskomatta, mutta ei sen julkituominen tee sinusta mitenkään nerompaa, päinvastoin se on tahditonta ja huonoa käytöstä. Jos joku provoilee jollain vakavalla aiheella, niin se kertoo hänen pahasta olostaan ja sitäkin pitää ymmärtää....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän