Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin mieheni ja lapsemme auto-onnettomuudessa

Vierailija
13.04.2010 |

kysy jotain, jos haluat.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti on kyynel silmässä ja mielikuvitus laukkaa.. Kamalaa ja epäreilua, kenenkään ei pitäisi noin joutua suremaan ja kärsimään.. Suuret osanottoni, voimia eteenpäin puskemisessa!

Vierailija
42/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä usko että haluaisi täällä palstalla, kertoa noin henkilö kohtaisia asioita.

toiset puhuu, toiset tekee töitä, pakenee.

Ei voi mennä sanomaan mikä on "oikea" tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko humalassa / nukahtanut tms.?

Vierailija
44/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista tapausta mainittuna ajankohtana.

nimiäkö kaipaat ja paikkakuntaa haet? häpeä!

Vierailija
45/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko humalassa / nukahtanut tms.?

että katsoi ehkä hetken muualle, ei se muuta vaadi. Otin nimen selville ja halusin kohdata hänet.

Olin täynnä uhoa ja kysymyksiä. Nähdessäni hänet, tajusin, hän on rangaistuksensa saanut ja kärsinyt. Kantaa sitä ikuisesti mukanaan, niin kuin minäkin.

Itkin tapaamisen ajan , hän pyysi anteeksi.

Teki mieli kysyä, tajuaako hän mitä on minulta vienyt. En voinut, mies oli murtunut.

En kanna kaunaa häntä kohtaan, teko ei ollut tahallinen.

Oikeudenkäyntiä en halunnut/jaksanut. Mikään rahasumma/korvaus ei perhettäni takaisin tuo.

Vierailija
47/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen kolme ihmistä, jotka ovat joutuneet kolariin rekan kanssa ja syy on ollut rekan väärällä kaistalla ajamisessa.

itsemurhakandidaatti ajaa väärää kaistaa päin rekkaa. Harvemmin niin että rekka ajaa väärällä kaistalla päin autoa.

Missä tällainen onnettomuus on tapahtunut ja uutisoitiinko siitä aikoinaan?

Vierailija
48/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekalla on niin helppo pömäyttää. Sama kuin ladatun aseen kanssa heiluisi. Tappoase.

Kun väsyneenä ajaa, sama kuin olisi kännissä.

Kerran vastaan tuli rekka jossa kuski söi ja luki lehteä! Ajaminen näytti olevan sivuseikka. Pelottavaa!

Vierailija
49/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliiton tapaustilastoissa ei mainita nimiä eikä paikkakuntia, vain sukupuolet ja iät ja olennaiset asiat onnettomuudesta sekä onnettomuudentutkimuslautakunnan lausunto.

Saat minut voimaan pahoin

nimiäkö kaipaat ja paikkakuntaa haet? häpeä!

Vierailija
50/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pysyit järjissäsi kun sait tiedon asiasta?Missä olit silloin?

Lasken edelleen minkä ikäinen hän nyt olisi, mitä osaisi. Joulut, syntymäpäivät ovat tuskaa.

Aluksi en tietenkään uskonut asiaa todeksi. Minun oli ihan pakko päästä paikan päälle, matkaa oli 200 km. Nähdä se omin silmin.

Matkalla jaksoin vielä toivoa ettei se ollut totta. Paikan päällä murruin, huusin ja juoksentelin ympäriinsä. Sen jäkeen ei muistikuvia.

Tiedon tuli kertomaan poliisi henk.koht. työpaikalle. Perheeni oli menossa mummolaan kyläilemään.

Mitenkä sinä rt ollut mukana, perheemme meni mummolaan ,ihan kun olisiy ollut kyydissä . SITTEN POLIISI TULI KERTOMAAN TYÖPAIKALLE.

Vierailija
51/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tod.näk.kuristanut miehen paljain käsin!

Vierailija
52/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällisi tuskin riittää mihinkään loogiseen päättelyyn, kun et edes oikeinkirjoitusta hallitse siinä määrin, että viestistäsi saisi selvää, joten ole ystävällinen ja mene häiriköimään johonkin muuhun keskusteluun.

Vierailija
53/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheeni meni mummolaan. EI PERHEEMME.

Opettele lukemaan, sitten tuntemaan empatiaa.

Vierailija
54/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyviä asioita elämääsi toivon, olet ne ansainnut.

Vierailija
55/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniista sanoista.

Vierailija
56/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaiseksi vetää. Itse olen menettänyt perheenjäsenen myöskin toisen ihmisen vahingon vuoksi. En itsekään ole kantanut kaunaa. Eihän se mitään hyödytä. Vahinko, mikä vahinko. Vaikka todella paha vahinko olikin, niin sille ei kukaan enää voi mitään. Uskon ihan täysillä, että me tullaan näkemään läheisemme vielä. Joskus olemme kaikki taas yhdessä.

Vierailija
57/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muita foorumeita joihin tällaisista kirjoitetaan.

Vierailija
58/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kohtasit rekkakuskin.

En jaksa uskoa että itse olisin pystynyt samaan.

Minua olisi saanut pidellä, etten olisi repinyt häneltä silmiä päästä.

Viha ja katkeruus tappaa, mutta ne on luonnollisia tunteita suruprosessissa.

Vierailija
59/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen tarkoitus on?

Miksi luulet, että joillakin olisi sinulta jotain kysyttävää - ei minulla ainakaan ole. En tunne sinua, miestä enkä lastasi, joten sori vaan.

Vierailija
60/102 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaiseksi vetää. Itse olen menettänyt perheenjäsenen myöskin toisen ihmisen vahingon vuoksi. En itsekään ole kantanut kaunaa. Eihän se mitään hyödytä. Vahinko, mikä vahinko. Vaikka todella paha vahinko olikin, niin sille ei kukaan enää voi mitään. Uskon ihan täysillä, että me tullaan näkemään läheisemme vielä. Joskus olemme kaikki taas yhdessä.

itse uskon samaan, se on ihana ajatus.

Tiedän heillä on nyt hyvä. Se on pääasia.

Sen vahingon hinta on liian kova meille jotka sen joudumme kantamaan, mutta mikään ei heitä takaisin tuo.

Paljon voimia sinullekin. Mukava kohdata kohtalotovereita. Vain saman kokenut voi tietää millaista se on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi