Tori diili, pitääkö oikeasti omat tilitiedot ilmoittaa??
Onko turvallista? Tink niminen yritys jonka kautta tunnistautuminen tapahtuu ja omat tilitiedot tuli näkyviin😵💫
Kommentit (8)
En luota tuohon systeemiin yhtään. Ihan perinteisesti noutamalla oon kauppoja tehnyt.
Jos myyt käsitöitä tms. niin ehkä. Muumimukeja en myisi, ostaja sanoo että tuli rikkinäinen ja kun vaihtaa oman rikkinäisensä laatikkoon ja reklamoi torille.
Itse joka ilmoitukseen vaan että ei ole toridiiliä. Se viesti joka tulee heti joka ilmoon "joku haluaa ostaa toridiilillä" on kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Se viesti joka tulee heti joka ilmoon "joku haluaa ostaa toridiilillä" on kusetusta.
Eikä aina ole, monet haluaa ostaa vain toridiilillä. Siellä on sellainen toiminto, että "kysy toridiiliä", ja kun sitä klikkaa niin lähtee automaattiviesti myyjälle.
Niihin voi vastata ja perustella miksi ei myy toridiilillä.
Vierailija kirjoitti:
En luota tuohon systeemiin yhtään. Ihan perinteisesti noutamalla oon kauppoja tehnyt.
Sama. Jos ei myyjä tai ostaja suostu, että treffataan jossain ja käteisellä maksan, niin antaa olla. Sääli, että rehelliset kärsii huijareiden takia, mutta pidän kyllä outona, että jos asutaan samassa kaupungissa tai jopa kaupunginosassa, niin pitäisi mieluummin postitella.
Toi viittaa selkeästi huijariostajalta,jos samassa kaupungissa pitää postittaa.Silloin parasta olla tekemättä kauppaa.tuote menee-rahoja ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jos ei myyjä tai ostaja suostu, että treffataan jossain ja käteisellä maksan, niin antaa olla. Sääli, että rehelliset kärsii huijareiden takia, mutta pidän kyllä outona, että jos asutaan samassa kaupungissa tai jopa kaupunginosassa, niin pitäisi mieluummin postitella.
Itsellä on asiakaspalvelutyö, jossa pitää nähdä ihmisiä jatkuvasti. Sen vuoksi en jaksa enää vapaalla järkätä tapaamisia ja/tai päivystää noutoja. Ja sen vuoksi suosin postitusta. Introvertin toleranssi on rajallinen. Ei pahalla ketään kohtaan, vaan oman henkisen jaksamisen takia pakko rauhoittaa vapaa-aika. Onneksi postituksella ostajiakin löytyy kivasti.
En kyllä lähtisi tuollaisiin touhuihin mukaan. Diili, muka!