Oudoin paikka, missä olet harrastanut seksiä?
Tai tehnyt muuta vastaavaa. Omani on varmaan laivalla 4 kerroksen portaissa.
Kommentit (91)
Parvekkeella, Kouvolan kaupungintalon parvella, kiinni pannulla sairaalan osastolla, sairaalan rappukäytävän ylätasanteella, ravintolahotellin porrastasanteella, Karhulan Pitkäsaaren saunan terassilla, Meilahden sairaalan erään klinikan kirjastossa, yhden kaverin asunnossa verhon takana kun muut juhli, Kotkan Pookinmäellä kivien vierellä, potilaan asunnossa kun potilas oli sairaalassa... tästä varmaan puuttuu jotain mitä en nyt heti muista... nää oli siis ihan naimista, sormetukisa tms en laske tähän mukaan.
uimakopissa entisen tyttöystävän kanssa
Juna-aseman lipunmyyntikopin takahuoneessa. Seurustelin lipunmyyjän kanssa, oli yksin töissä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:54"]Pieksämäen torilla asuntovaunussa. Tassut oli vähän huonosti veivattu, niin heilui vähän..
[/quote]
Oh my fucking god, saman tehnyt. Ei kyllä ollut oudoin paikka, mutta outo sattuma tämä.
Psykiatrisen sairaalan vessassa. Hoidossa olleen potilaan kanssa. Onhan näitä muitakin, kuten keskellä kirkasta päivää Tampereen keskustassa vanhan kirjastotalon puistossa. Ohi kulki jatkuvasti ihmisiä. Mutta kyllä tuo psykiatrinen osasto vie voiton. Ajattelin, että ehkä se auttaa saamaan päänupin selväksi:)
N31
Auto, lintutorni, baarin vessa, kerrostalon kellari, metsä, bajamaja :)
52 jatkaa: ai niin tunturissa, ei pyörässä vaan lapissa.
Ylä-aste iässä tuli harrastettua seksiä 9-vuotiaan pikkusiskon sängyssä....
Himot iski, eikä jaksanu mennä ihan omaan sänkyyn, ja muutenki vähän kiihottavanpaa...
Pikkusisko kysy illalla et " mitä toi märkä tossa on?"
Juuh, se oli spermaa se;)
Psykiatrisella sängyssäni yöllä ja jäätiin kiinni. Aamulla tuli huutoa ja jankattiin ehkäisystä. Yllätys minut siirrettiin toiselle osastolle.
Lukioaikoina sellaisen isomman 8-9 kasetin soitinkärryn päällä. Vieläkin ihmettelen, että se kesti meidän molempien painon.....
Heinäkasassa, autoissa mm. kirkon pihassa, häkkivarastossa, vessoissa/saunoissa kun muita ihmisiä samassa rakennuksessa, varastohyllyjen takana/alla, varaston pöydällä vaikka oli riski että muita tulee paikalle. Nämä kaikki teininä kun ei ollut omaa kotia joten piti olla luovempi paikkojen suhteen.
Nyk. Mieheltä otin suihin laavussa kesken lenkin, olisin halunnut muutakin mutta hän ei kiinnijäämisen pelossa.
Onhan näitä:
- lukiossa rakennusosat yhdistävässä "putkessa" keskellä lattiaa, koulupäivä ohi ja kokous meneillään opettajienhuoneessa, tytölle alla varmasti oli mukavaa
- samassa kompleksissa juhlasalin takaoven luiskassa, tyttö mun alla betonilla
- suljetun kaupan lastauslaiturin takana yöllä, taas tyttö selkä vasten betonia, hänen täytyi todella tykätä minusta
- päiväkodin pihalla yöllä ison liukumäen kourussa ja tyttö alla, taisin tykätä tytöstä ja lähäristä silloin
- pöytätennispöydän päällä urheilukentän varastossa tyttö alla
- keskellä urheilukentän keskikenttää yöllä tyttö alla
- nuorisoseurantalon sähkökeskuskomerossa seisaaltaan kasvokkain
- puussa majassa lapsuudenkodin pihalla tyttö alla
Kaikki nuo mainitut ovat tapahtuneet 90-luvulla ja 2000-luvun alussa, ennen kameravalvonnan laajentamista joka paikkaan. Lähetyssaarnaaja-asento oli must!
täytyy olla varmaankin se puinenlintutorni oli siellä yhen isonkaupungin suhtharvalukuisessa luonnon jokumetsäpuistikkojoku luonnonsuojelu paikassa missä ihmisiä sai melkein etsimällä etsii lähes kuin niitä lintuja mitä siellä tornissa jotkut normaalit kiikaroivat sellainen ei ikinä ole ollut mun juttu mutta no se muu kyllä sai veren liikkeelle siellä: lintutornissa luulen.
Rippikoulussa kirkossa urkuparvella. Hän otti sen ulos housuista istuessamme kahdestaan takimmaisessa penkissä. Kuiskasi, että haluaa mun kosketusta siihen. Kosketin nopeasti. Hän kiskaisi Nirvana-hupparinsa sen päälle.
Konfirmaatioharjoituksen jälkeen mentiin matalaksi penkkirivin eteen. Odotettiin, että muut lähtevät pois. Hän makasi mun päällä ja hinkkasi hiljaa paljasta kullia mua vasten. Tiedettiin, että se oli typerää, mutta oltiin niin kiimaisia. Sanoin, ei me voida täällä. Lattia oli kova, mutta ehkä urkuparvella olisi pehmeämpää.
Kiivettiin sinne ja laskettiin housuja. Maton päällä hän rakasteli mulle yhden niistä valtavan kovista teiniorkuista. Kortsusta ei ollut tietoa ja spermat lensi kaaressa siihen matolle. Kiirehdittiin ulos sieltä ja ovella hymyiltiin vastaantulevalle suntiolle.
Liukumäessä koulun pihassa yöllä. Ei kourussa, mutta tasaisella osalla portaiden päässä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:48"]Invavessa, entisen koulun ulkoportaikko, elokuvasalissa kesken lastenleffan, yleisen uimarannan hyppytornin ylin taso, kerrostalon kellari, järvi tai parveke :-D on näitä lisääkin mutta en muista kaikkia, en osaa päättää mikä noista on oudoin.
[/quote]
Vittu mua ällöttää tuollaiset revan levittelijät jotka nauttii "kiinnijäämisen pelosta".
Kukaan ei halua olla se pahaa-aavistamaton raukka joka sattuu paikalle kun sinä olet jonkun kanssa hässimässä jossain hyppytornissa!
Joten ole hyvä ja pidä huoli että hässit paikoissa jossa kukaan pahaa-aavistamaton ei pääse todistamaan toimintaasi.
Ja lastenleffassa...? Oletko vieläpä pedo?
Hässitkö lastesi nähden?
[/quote]
Hyppytornissa tapahtuneen aikaan oli todella myöhä eikä ihmisiä mailla halmeilla, leffateatterissa oli melkein tyhjä sali ja olin itsekin vasta 16v. Lapsia ei ole, pedofiilisyytteet voit jättää pois jo alkuun ja seksi- ja parisuhdekumppaneita on ollut kaiken kaikkiaan kaksi, eli levittelijä en ole. Mainittakoon myös että olen lesbo, joten seksin harrastaminen on tuhat kertaa helpompaa ja huomaamattomampaa julkisilla paikoilla ;-)
[/quote]
Miksi nuo alapeukut? Koska kirjoittaja on lesbo??