Vinkki epassista
Jos sulla on sitä jäljellä vielä niin varaa "naisen terveyspaketti" verikokeineen ja maksa epassilla. Tai pienempi setti, esim.ferritiini&d-vitamiini-arvot. Hyvä hb ei takaa varastoraudan hyvyyttä vaan voit silti olla aneeminen.
T. Hb 150 ja silti kotiferritiini-testi näytti, että arvoni ilmeisesti liian matala, ei tulut toista viivaa testipaneeliin joka olisi merkinnyt alaviitearvon ylittymistä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
olipa aika mainos
Terveystalolla käy kuulemma joulupukkikin. Synlab on sitä paitsi halvempi ja Puhti-paketeissa on usein tarjouksia (Mehiläinen).
Vierailija kirjoitti:
olipa aika mainos
En minä mainostanut vaan vinkkasin omasta kokemuksestani.
Ap
Nuo saa työterveyslääkäriltä kunhan pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotkut saa, kaikki ei. Joillakin on katsos minimityöterv kuten sosiaalialalla, varhaiskasvatuksessa jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jäljellä 14€ niin ostin elokuvalipun jonka käytän ensi vuoden puolella.
Mistä elokuvateatterista voi ostaa yksittäisiä lippuja ePassilla?
Vierailija kirjoitti:
No ei saa. Se riippuu ihan työterveyssopimuksesta. Ei meillä ainakaan Attendo maksa ferritiinejä yms. vaan itse ne pitää maksaa, jos haluaa ne työterveyden eli Mehiläisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jäljellä 14€ niin ostin elokuvalipun jonka käytän ensi vuoden puolella.
Mistä elokuvateatterista voi ostaa yksittäisiä lippuja ePassilla?
Pienen paikkakunnan nuorisoseuran pyörittämästä elokuvateatterista.
Tässä vinkkejä epassiin: museokortti, lahjakortti Lippu.fi tai Tiketti, finnkinon lippuja. Noilla lahjakorteilla voi ostaa oman ja kaverin lipun toisin kun finnkino.