Oudoin paikka, missä olet harrastanut seksiä?
Tai tehnyt muuta vastaavaa. Omani on varmaan laivalla 4 kerroksen portaissa.
Kommentit (91)
varmaan vessassa kesken bileiden.
kerran nuorempana sekstailtiin huoneessa jossa oli 6 muuta ihmistä nukkumassa, ei sinänsä outo paikka mutta ihan jännää :)
Soolon vetäisin kerran koulussa uskontotunnilla. Oli flunssaepidemia ja paljon tyhjiä pulpetteja, niin se onnistui.
Kirkossa, jumalanpalveluksen aikaan, mutta ei siellä itse "salissa" sentäs
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:44"]Abc:n invavessa varmaan.... :D
[/quote]
Hyi stana.
En ole harrastanut seksiä. Olen kiimainen sonni!
Invavessa, entisen koulun ulkoportaikko, elokuvasalissa kesken lastenleffan, yleisen uimarannan hyppytornin ylin taso, kerrostalon kellari, järvi tai parveke :-D on näitä lisääkin mutta en muista kaikkia, en osaa päättää mikä noista on oudoin.
Anopin ja appiukon sängyssä (tosin en tod. heidän kanssaan).
Kylpylän porealtaassa vaimo istahti tatille.Teki kyllä nannaa!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:48"]
Invavessa, entisen koulun ulkoportaikko, elokuvasalissa kesken lastenleffan, yleisen uimarannan hyppytornin ylin taso, kerrostalon kellari, järvi tai parveke :-D on näitä lisääkin mutta en muista kaikkia, en osaa päättää mikä noista on oudoin.
[/quote]
pitää toi hyppytornin ylin taso kokeilla joskus ;) :D
Seksiä en ole harrastanut oudoissa paikoissa, mutta kerran otin entiseltä mieheltä suihin baarissa. Siellä oli pieni alue mihin ei olisi saanut mennä, kun oli päivisin ravintola käytössä. Vein miehen sinne syrjäiseen loosiin ja avasin hänen housut... Ei jääty kiinni.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:48"]Invavessa, entisen koulun ulkoportaikko, elokuvasalissa kesken lastenleffan, yleisen uimarannan hyppytornin ylin taso, kerrostalon kellari, järvi tai parveke :-D on näitä lisääkin mutta en muista kaikkia, en osaa päättää mikä noista on oudoin.
[/quote]
Vittu mua ällöttää tuollaiset revan levittelijät jotka nauttii "kiinnijäämisen pelosta".
Kukaan ei halua olla se pahaa-aavistamaton raukka joka sattuu paikalle kun sinä olet jonkun kanssa hässimässä jossain hyppytornissa!
Joten ole hyvä ja pidä huoli että hässit paikoissa jossa kukaan pahaa-aavistamaton ei pääse todistamaan toimintaasi.
Ja lastenleffassa...? Oletko vieläpä pedo?
Hässitkö lastesi nähden?
Pieksämäen torilla asuntovaunussa. Tassut oli vähän huonosti veivattu, niin heilui vähän..
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:51"]Kylpylän porealtaassa vaimo istahti tatille.Teki kyllä nannaa!
[/quote]
Ja luulet ettei kenellekään jäänyt epäselväksi mitä touhusitte?
Voisit jatkossa kunnioittaa muita kylpijöitä. Saatanan kuvottavaa!
Eipä tule yllätyksenä että av:n roskasakki ja lähiöhuorat naivat mitä kuvottavimmissa paikoissa, kanssaihmisiä kunnioittamatta.
Eipä ole tullut erikoisissa paikoissa harrastatettua vaikka itse olisin kyllä aika kokeilunhaluinen ja kerran ehdotin avopuolisolleni baarin vessaa kun oltiin juhlimassa mutta ei suostunut :D haluaisin kokeilla myös autossa