Oudoin paikka, missä olet harrastanut seksiä?
Tai tehnyt muuta vastaavaa. Omani on varmaan laivalla 4 kerroksen portaissa.
Kommentit (91)
Seurakuntatalon kellariin johtavassa laskevassa käytävässä korkeiden "laitojen" suojassa myöhään illalla makasin alla. Saman pojan kaa, joka oli mun kerhoihastus lapsena ja oltiin kerhossa siellä kellarissa piilossa pussailemassa.
Vuosia vuosia sitten sormetin silloiselle tyttöystävälleni nykyiselle avovaimolleni orkut Täydessä Helsinki Turku junassa. Tyttöystävällä oli hame eikä alla pikkareita lainkaan. Takki oli tyttöystävän sylissä ja mun kädet hameen alla. Aika äänettömästi muuten niin äänekäs tyttöystävä orgasminsa sai.
Sitten on harrastettu seksiä saman tyttöystäväni kanssa esim. Raision vanhan lintutornin juurella eräänä kesäisenä ruokatuntina vuosia vuosia sitten. Kerrostalon häkkikellarissa, autossa Maskun tien levarilla, silloin kun siellä vielä levari ennen nykyistä moottoritietä oli.
Pari kertaa harrastettu ruokatunnilla seksiä erään autioituneen talon pihalla lähellä Turkua. Omakotitalon alakerrassa bileiden jälkeisenä aamuna, kun kaikki muut bileissä yöpyjät olivat yläkerrassa aamiaisella. Alakerran ja yläkerran välissä ei ollut ovea lainkaan vaan pelkät kierreportaat ja äänet yläkerran ja alakerran välillä kuuluivat hyvin selvästi.
Onhan noita paikkoja ollut vaikka mitä.
Tosin vimeiset 10 vuotta ollaan harrastettu seksiä vain omassa sängyssä.
Ikää on tullut sen verran että hurjastelut ovat jääneet.
Vuosia, vuosia sitten
Eräänä lämpimänä, kesäisenä yönä ...vanhalla, maitolaiturilla ; hyvää seksiä, hyvän kumppanin kanssa. Uimarannan pukukopissa+ soutuveneessä samaisena juhannusyönä. Kerrostalon alatasanteella kuumaa patteria vasten.
Armeijasta lomalla - Temppeliaukion kirkon kattokallioilla, valoisana kesäiltana. ;-)
Asianajajan toimistossa. Terkkuja tytölle kuka tästä saattais tunnistaa. Voitais kokeilla vielä joskus..
Puuttomalla suomenlahden ulkoluodolla kesäisenä hellepäivänä. Vaimo ratsasti itselleen orgasmin lokkien kirkuessa ja tuulen vireen viilentäessä ihoa. Kultaiset kutrit ja isot maitoa täynnä olleeet tissit heiluen. Vauva oli appivanhempien hoidossa mökillä. Ihan parhautta.
Temppeliaukion kirkon lasikatolla juuri sen valmistumisen aikoihin. Tultiin diskosta.
Roihuvuoren mäkihyppytornin huipulla. Terveisiä Arjalle!
Töölön sairaalan kellarissa. Itse olin kolarin jälkeen pyörätuolissa. Tytskä tuli pyynnöstä hameessa ilman pikkareita syliin kun käsinojat oli poistettu. Kävi äkkiä ja heti perään tuli huoltomies joka ohjas hissiin. Helpotti. Missähän Milja nyt on!
Työpaikan saunan pitkällä pöydällä, mitä käytetään myös kokoustilana. Oltiin rouvan kanssa ulkoilemassa yhtenä talvi-iltana, käveltiin duunipaika ohi ja kysyin haluaako nähdä saunaosaston? Mentiin sisään ja kohta jo pantiin pöydän päässä, rouva pöydällä ja minä lykein mulkkua sisään ja ulos. Seuraavana aamupäivällä olin palaverissä saman pöydän äärellä, olisi ollut kiva kertoa mitä illalla tapahtui!
M54
Vanhassa savusaunassa vaimo ylälauteella istuen jalat auki, minä polvet koukussa alalauteella tehtiin pikaiset, kun muu porukka oli tavallisella saunamökillä ehkä 20 m päässä savusaunalta. Oltiin mökillä vaimon siskon ja miehensä kanssa eikä saatu muuten oikein rauhaa seksiin aivan liian pitkään aikaan. Oli pakko saada...Oltiin aika nokisia , vaimo selästä, minulla polvetkin...ja kun sitten mentiin saunamökin ohi uimaan ei jäänyt toisille epäselväksi mitä oli tehty...hauskaa pidettiin siitä sen jälkeen...
Purjehdusveneen kannella, sairaalan hiljaisessa huoneessa, kerrostalon katolla, paperiroska-astiassa joo, nuorena ehtii
Vierailija kirjoitti:
Puuttomalla suomenlahden ulkoluodolla kesäisenä hellepäivänä. Vaimo ratsasti itselleen orgasmin lokkien kirkuessa ja tuulen vireen viilentäessä ihoa. Kultaiset kutrit ja isot maitoa täynnä olleeet tissit heiluen. Vauva oli appivanhempien hoidossa mökillä. Ihan parhautta.
Vähän kuin Heimo ja Irma Fingerporissa. Heimo otti Irman rajusti luodolla missa oli norppakamera.
Hietsun hautausmaan muurin kupeessa (tämä nuoruuden vimmalla koulujen päättäjäispäivänä, stadilaiset tietää sen hulinan), oli ainoa vähän hiljaisempi paikka ja emme varmaan kumpikaan muista toisistamme enää muuta kuin tuon jutun. Kahteen kertaan naitiin ja daamin vaalea ja kaunis yo-mekko oli vähän nurmikon viherryksessä helmasta ja hartioista, en raaskinut sanoa mitään siitä kun lähdettiin iltaa jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä tuo psykiatrinen osasto vie voiton. Ajattelin, että ehkä se auttaa saamaan päänupin selväksi:)
N31
Kumman?
Juuri oli juttua siitä kun jossain ulkomailla kemoterapiassa käynyt mies kuoli harrastettuaan hoitajan kanssa seksiä autossaan parkkipaikalla.
Hoitsu oli saanut kenkää työstä ja syytteen kuolemantuottamuksesta.
Mitalin se olisi tarvinnut. Tuollaisen lähdön saa aniharva terminaalihoidossa.
Synnytyssairaalan vessa lapsen ollessa 3 päivän iässä. Aika noloa oli, mutta miestä panetti ihan hirveästi niin kovasti, että oli pakko antaa.
Miguel kirjoitti:
Asianajajan toimistossa. Terkkuja tytölle kuka tästä saattais tunnistaa. Voitais kokeilla vielä joskus..
Tutulta kuulostaa. Työpaikka on vaihtunut ja onhan tässä aikaakin kulunut. Kaupunki on kuitenkin sama. Ehkäpäehkäpä.
Niivermäen luontotornissa. Housut nilkkoihin ja pikainen paneskelu takaapäin. Tilanne jännitti sen verran, että orgasmi jäi saamatta. Pukeutuessa toiset kolisteli jo yläkertaan. N30
Taidenäyttelyssä, videoinstallaatiohuoneessa
Pankinjohtajan työhuoneessa nahkasohvalla.