Oudoin paikka, missä olet harrastanut seksiä?
Tai tehnyt muuta vastaavaa. Omani on varmaan laivalla 4 kerroksen portaissa.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Pankinjohtajan työhuoneessa nahkasohvalla.
Kättä päälle ja laina on varma.
Mainittakoon myös että olen lesbo, joten seksin harrastaminen on tuhat kertaa helpompaa ja huomaamattomampaa julkisilla paikoilla
Minä voin sormettaa tyttöystävää ihan yhtä helposti kuin sinä vaikka olenkin poika mutta tyttöystävä voi ottaa huomaamattomasti minulta suihin vaikka bussin tai leffateatterin penkillä.
Jos tila ei riitä vaikka bussissa tai edes junassa siihen että voisin mitenkään nuolla tyttöystävän pimppiä saati sitten huomaamattomasti niin tuskin voit sinäkään.
Parkkipaikalla autoa vasten vaimoa ja yleisöä ympärillä. Aplodit päätteeksi
Saanatunturin juurella autoa vasten takaapäin. Maisemat oli jokapuolella parhaat 😍
Onhan näitä. Riihen katolla, anopin vessassa, kaverin vaatekomerossa, hautausmaalla, heinäpellossa...
liikenneympyrässä ylioppilastyttöä seisovilteen takaapäin, oli tytöllä vielä yo-lakki päässä.
Talvella jääkylmässä sauna mökissä, avovaimoni laittoi jotain rasvaa pilluunsa.. etukäteen suunniteltu, talvivaatteet helposti avattavia, vetskarit auki ja hommiin...
Helteisenä tyynenä päivänä Saimaalla pienessä saaressa laivaväylän vieressä. Auringonotto riistäytyi hieman käsistä. Yritimme piiloutua huonolla menestyksellä kun ei siellä oikeen ollut puitakaan. Itsellä oli silloin pieni avovene että ei sinnekkään päässyt piiloon. Siinä sitten kallion kolossa hoidettiin hommat veneiden ajaessa ohi. Jostain veneestä vihellettiin ja taputettiin. Jälkeenpäin hävetti jos vaikka lapsiperheitä oli ajanut ohi. No oltiin nuoria ja hölmöjä. Nykyään kun oman perheen kanssa ajellaan siitä ohitse niin sanon vaimolle että tarkista panosaari ja tarvittaessa keksi lapsille muita maisemia katsottavaksi😅
Tukkien puottopaikalla soutuvenettä vasten.
Kutsuin salarakastajattareni töihin kahville viimeisenä työpäivänä ennen lomia. Kaikki mun osaston työntekijät oli jo lomalla, mutta muita ihmisiä oli. Varasin meille neukkarin, jossa on sohva ja hain kahvit. Tarkoitus oli vain jutella pari tuntia, mutta homma yltyi paneskeluksi sohvalla. Neukkarin ovea ei saanut lukkoon, mutta kun himot yltyi, ei voinut mitään.