Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea kaveripyyntö facebookissa.

Vierailija
12.04.2010 |

Annoin lapseni aikoinaan melko vanhana adoptioon olosuhteiden takia. Hän siis tietää nimeni ja osoitteeni ja että olen uudestaan naimisissa ja minulla on pieni poika. Nyt hän pyytää kaveriksi facebookissa. En tiedä mitä teen?nykyinen mieheni ei hyväksy että olen missään tekemisissä hänen kanssaan. Lisäksi mulla anoppi facebook kaverina ja hän ei tiedä että mulla ollut ennen lapsia. Mitä teen?miehestäni en halua erota.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, ettei kukaan muu näe luomiasi ryhmiä, siis kuka kuuluu mihinkin ryhmään? Oon itsekin ajatellut luovani noita ryhmiä, mutta luulin, että kuka tahansa pääsee katsomaan niiden jäseniä.

Vierailija
42/45 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä tilanteessa kannattaa mieluummin salailla asioita turhan kontrolloivalta mieheltä kuin tehdä kamala temppu omalle lapselle - etenkin kun itsekin haluat pitää yhteyttä. 14-vuotiaat ovat muutenkin älyttömän herkkiä ja itsetunto järkkyy helposti.

Voit tietysti yrittää selittää lapselle tilannetta, miksi salailet, mutta kannattaa mieluummin jättää selittelyt (joita 14-vuotiaskaan ei välttämättä vielä täysin voi ymmärtää) ja keskittyä tutustumiseen. Ja ainahan voit tavata häntä muualla, jos haluat.

Toivon, että vielä joskus rohkaistut ja uskallat julkisesti tunnustaa, että sinulla on vanhempi lapsi, sillä hän on osa ikuisesti elämääsi - halusi miehesi sitä tai ei. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt olivat moninaiset ja ex-mieheni on kuollut.

Vierailija
44/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan tavatakin joskus, tuskin se ukkosi kaikkia menojasi niin tarkasti kyttää?

Vierailija
45/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaverit voi jakaa eri ryhmiin joille kaikille voi määrittää mitä näkyy ja mitä ei?

Mulla on 3 ryhmää: perhe, frendit ja "ei kerrota kaikkea"-ryhmä.

Miksi jakaisin samat asiat perheen ja hyvien ystävieni, työtuttujen ja satunnaisten tuttavuuksien kanssa?

En todellakaan halua että työn merkeissä tavatut ihmiset lukevat krapulavoivottelujani tai suhdesotkuja. Ryhmä jolle ei kerrota kaikkea ei näe statuksiani, ei ystävieni kommentteja, ei valokuviani tai valokuvia joissa esiinnyn. He voivat kirjoittaa seinälle ja ottaa yhteyttä inboxin kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän