Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea kaveripyyntö facebookissa.

Vierailija
12.04.2010 |

Annoin lapseni aikoinaan melko vanhana adoptioon olosuhteiden takia. Hän siis tietää nimeni ja osoitteeni ja että olen uudestaan naimisissa ja minulla on pieni poika. Nyt hän pyytää kaveriksi facebookissa. En tiedä mitä teen?nykyinen mieheni ei hyväksy että olen missään tekemisissä hänen kanssaan. Lisäksi mulla anoppi facebook kaverina ja hän ei tiedä että mulla ollut ennen lapsia. Mitä teen?miehestäni en halua erota.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä, että olet toistamiseen valmis hylkäämään lapsesi. MIETI mitä se tekee tälle lapselle ja vielä tuossa iässä!!!

Mikä mies se sellainen on joka ei anna sinun pitää yhteyttä LAPSEESI ja teidän yhteisen lapsen tutustua SISARPUOLEEN? Mäkeen tollanen ukko. Ei mieltä noin vain muuteta, vaikka yhteinen lapsi syntyykin. Jos on ollut sinut asian kanssa ennen yhteistä lasta, on oltava myös nyt.

Toivottavasti olet provo.

Että pistää vihaksi tuollaiset naiset ja vielä toistamiseen lisäännyit >:-[

Vierailija
22/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis valmis eroon fb-kaveripyynnön takia? Hän on siis hullu? Ja sinä myös, kun tuollaiseen suostut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän ei siitä päätöstä tee. Miksi olet varma, että hän sen saisi? Mikä oli se syy, että annoit esikoisen adoptioon ja mikä on tilanteesi nyt? Eikai se automaattisesti tarkoita, että joutuisit luopumaan tästäkin lapsesta, jos joskus muinoin tilanteesi on ollut se, että olet lapsesta luopunut. Hanki vaikka heti asianajaja, jos et muuten uskalla pitää yhteyttää lapseesi. Luulisi painavan huoltajuusasiassa myös se fakta, että miehesi selvästi alistaa sua, estää sisarpuolten yhteydenpidon sekä lapsen ja äidin yhteydenpidon.

Vierailija
24/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän lapsi ole enää Ap:n lapsi. Biologisesti toki, mutta muuten lapsi on adoptiovanhempiensa lapsi.

Aiheeseen: Itse ainakin aloittaisin sähköpostittelulla ja sitten vasta lisäisin kaveriksi FB:ssä. Onhan tuo kuitenkin niin, että lapsi haluaa pitää sinuun yhteyttä ja jos sinä olet siihen halukas myös, ei sitä mielestäni muuta saa estää.

Vierailija
25/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin adoptioäitiin yhteyttä ja annoin sähköpostiosoitteeni näin voin pitää salaa joskus yhteyttä.

Vierailija
26/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin adoptioäitiin yhteyttä ja annoin sähköpostiosoitteeni näin voin pitää salaa joskus yhteyttä.

piilottelet omaa lastasi, ihan mahdotonta käsittää.

Vierailija
27/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten pienempi lapsemme kärsisi jos eroaisimme. Mielelläni minäkin toivoisin että mieheni hyväksyisi tämän lapsen joka on adoptioon annettu mutta kun ei vaan näytä hyväksyvän.

Vierailija
28/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten nämä juuri sikiävätkin joilla ei ole mitään tajua vanhempana olosta!

Mun ukkoni ei kieltäis multa yhteydenpitoa OMAAN LAPSEENI.

Vierailija
29/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten pienempi lapsemme kärsisi jos eroaisimme. Mielelläni minäkin toivoisin että mieheni hyväksyisi tämän lapsen joka on adoptioon annettu mutta kun ei vaan näytä hyväksyvän.

USKOMATONTA! Ei hän voi päättää tällaisista asioista, olet jo kerran hylännyt lapsesi ja nyt aiot tehdä sen toistamiseen? Piilottelet lastasi? Hullua.

Vierailija
30/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen lapsi vielä ihan vauvaikäinen ja pidän sitten muuten yhteyttä tähän ekaan lapseen.

Vierailija
31/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska tämä eka on annettu adoptioon niin ei virallisesti ole oma lapseni vaan adoptiovanhempien joiden luona asuu ja on asunut jo vuosikaudet.

Vierailija
32/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuinka et kadu lapsesi antamista adoptioon tai ikävöi häntä :-(

Vierailija
33/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle vaan tuli yllätyksenä tuo että haluaa facebook kaverikseen mutta kun ikää jo 14v niin onhan se mahdollista. Pelottaa jos 4v kuluttua tulee käymään.

Vierailija
34/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle vaan tuli yllätyksenä tuo että haluaa facebook kaverikseen mutta kun ikää jo 14v niin onhan se mahdollista. Pelottaa jos 4v kuluttua tulee käymään.

Vierailija
35/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni takia en voi. Silloin yhteinen lapsemme olisi vasta 5,5v vanha enkä haluaisi erota tämän asian takia.

Vierailija
36/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päättää elämästäsi ja siitä kenen kanssa saat olla yhteyksissä ja kenen et. Seuraavaksi mies todennäköisesti alkaa hakkaamaan sua, (jos ei jo nyt tee sitä) sillä sairaalloista mustasukkaisuuttahan tuo on. Hirveätä molempia lapsiasi sekä sinua kohtaan, mutta aiot silti vaan alistua.

Vierailija
37/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa vaan sitä että olen tehnyt lapsen miehen kanssa kenen kanssa ei olisi lapsia kannattanut tehdä. Oli entinen linnakundi.

Vierailija
38/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö kun tapasit nykyisen miehesi ?

Vierailija
39/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on kakara, jos ei tätä pysty ymmärtämään.

Inhoaa vaan sitä että olen tehnyt lapsen miehen kanssa kenen kanssa ei olisi lapsia kannattanut tehdä. Oli entinen linnakundi.

Vierailija
40/45 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sinua ap. Sinussa ei taida olla munaa ollenkaan. Jos miehesi on noin juntti, on parempi erota nyt kun kuopuksesi on vielä riittävän nuori ja sopeutuu eroon helpommin. Ja toisekseen: mitä väliä vaikka isä olisi entinen linnakundi, ethän kuitenkaan suunnittele yhteydenpitoa häneen. Miksi viattoman lapsen pitäisi kärsiä isänsä taustasta?! Haloooooooooo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä