Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hakusessa kasvoille aurinkorasva!
Kommentit (4)
Mulla on kosmetologilta ostettu dermatologyn kasvovoide, siinä on aurinkokerroin 30. Ei ainakaan thaimaassa naama palanu sillä. Oli kyllä kalliskin, noin 80E.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla on taipumusta maksaläiskiin, antaakohan tuo suojaa niihin?
Hattua tarkoitus käyttää myös. Ap
tai ainakin pitäisi suojata, en ole itse kokeillut, kun oli niin tajuttoman kallis (jotain 100e)
Alue: Aihe vapaa
eikä naama takuulla pala