Miehet, onko ylipainoinen nainen seksikäs?
Olen hieman ylipainoinen nainen, mutta seksuaalisesti innokas. Välillä minulle tulee ahdistus ylipainosta, kun huomaan että mieheni esim. katselee silikonirintaisia, laihoja naisia tai kadulla kiinnittää huomiota hyväkroppaisiin naisiin. Varmasti se katseleminen on miehille luonnollista, mutta valehteleeko hän minua miellyttääkseen, että ylipainoni ei haittaa. Rehellisesti, onko läskit vastenmielisiä?
Kommentit (79)
mikäli olet oikeasti lihava = roikkuvaa irtonaista läskiä ja näytät kävelevältä jauhosäkiltä, kuten minun vaimoni - et todellakaan ole seksikäs.
Kaikkea muuta.
Pyöreys ei haittaa, eikä tarvitse toudellakaan langanlaiha olla.
BMI -arvot näyttävät väärin urheilijoiden kohdalla.
ei kerro mitään siitä mitä juuri sinun miehesi oikeasti ajattelee.
Mulla on kokemus että noin yleensäottaen miehiä ei normaalisti pieni ylipaino haittaa, usein on jopa päinvastoin.
Mutta miksi et luota oman miehesi sanaan?
ei kerro mitään siitä mitä juuri sinun miehesi oikeasti ajattelee.
Mulla on kokemus että noin yleensäottaen miehiä ei normaalisti pieni ylipaino haittaa, usein on jopa päinvastoin.
Mutta miksi et luota oman miehesi sanaan?
ehkäpä siksi, ettei naiselle uskalla sanoa, että olet ällöttävän lihava
vaimon vaatteita tai ulkomuotoa diplomaattisesti?
Uskon, että aika harva. Harva nainen nimittäin sietää sellaista pitkään, että omasta ulkomuodosta lauotaan faktoja. Itse olen vähentänyt tuota diplomatiaa vuosi vuodelta. Jos vaimo ei näytä enää teiniltä ja peppu+reidet on surkastunut vähäisen liikunnan takia, niin olenko kohtuuton jos en vuodata kehuja?
Jos vaimo ei näytä enää teiniltä ja peppu+reidet on surkastunut vähäisen liikunnan takia, niin olenko kohtuuton jos en vuodata kehuja?
Etkö löydä naisestasi mitään fyysistä piirrettä, joka näyttää kivalta? Ihan typerää olisikin kehua jotain laardista lattapeppua, mutta jotain uskottavampaa Silmistä, hiuksista, rinnoista, tuoksusta jne.
Teiniltä ei voi näyttää kovin monta kymmentä vuotta, mutta moni mies ei pane pahakseen ikävuosia vastaavaa rupsahtamista ;), siis kropan muuttumista kurvikkaammaksi ja pehmoisemmaksi ja naaman alkavia ryppyjä. Liikunnan puute on tietysti oma valinta, jos terveys yms. eivät ole esteenä. olisi niin monta syytä pitää esimerkiksi apino ja lihaskunto kohtuullisen hyvänä.
Kyllä "rubens"naiset ovat ihanimpia..
niitä kun katsoo niin jo ottaa eteen...
ja niissä on mistä otta kiinni...
m52
Se että tunnet tarvetta kysyä täältä mielipidettä ja ahdistut muista naisista, kertoo sellaista kieltä itsetunnostasi joka ei ole viehättävää. Sori.
Minusta on ihan hyvä, jos on oikeasti rehellinen. Miksi kehua toista sellaisista asioista, jotka eivät ole totta ja kohde itsekin sen tietää. Voihan aina tosiaan keksiä jotain muuta hyvää ihmisestä, mutta esim. toistelu siitä, että et ole lihava tai sinulle ei ole ryppyjä, on silkkaa valehtelua, jos todellisuudessa näin kerta on.
Minä en ainakaan naisena sellaisesta rehellisyydestä loukkaannu, mutta epäuskottavien kehujen latelijan sanoihin ei usko enää missään yhteydessä.
Mutta koska olen henkeen ja vereen peppumies ja hyväkuntoiset, hyvälihaksiset naiset aiheuttavat minulle lähes rytmihäiriöitä(sellaisten naisten salillakäyminen pitäisi kieltää, hehheh), niin kivat kasvot, kiva tukka ym. ovat vain kivoja. En jumaloi enkä himoitse naisia sellaisten vuoksi.
Rinnoissakaan kun ei ole mitään kehumista, niin mitä jää jäljelle? Ihana luonne? Muttakun sitäkään ei ole. Olemme varmasti elävä esimerkki siitä, kun kemiat ei kohtaa ja suhde pysyy pystyssä vain seksillä ja himolla. Ne kun hyytyvät niin heikoilla ollaan...
Etkö löydä naisestasi mitään fyysistä piirrettä, joka näyttää kivalta? Ihan typerää olisikin kehua jotain laardista lattapeppua, mutta jotain uskottavampaa Silmistä, hiuksista, rinnoista, tuoksusta jne.
Söpöt lihavat naiset ovat seksikkäitä, kiva laittaa takaapäin kun iso peppu edessä
Voi hyvinkin olla, mutta ei nyt ehkä kuitenkaan lähtökohtaisesti, vaikkakin itse pidän mieluummin kurvikkaasta kuin luisevasta. Mutta siis ei ylipaino sinällään rajaa ulos eikä sisään, kyllä siinä on monta muuta tekijää mukana.
On seksikäs ja äärettömän halukas. Siviilisäätyyn katsomatta
Voi olla tai olla olematta, ei se paino itsessään sitä ratkaise kuka näyttää hyvältä ja kuka ei.
Tissit ja naama ratkaisee. Jos tissit osuu seinään ennen vatsaa niin kaikki hyvin. Monsteri tisseillä ja Himokkaalla hymyllä saa miehen teinistä vaariin jalat velliksi ;)
Ylipaino ei ole seksikästä. Pahoittelut mutta se on totuus.
Mitä seksikästä on olla huolehtimatta kehostaan? Minulle se on välitön turn-off, jos unohdetaan se ulkonäköpuoli hetkeksi TÄYSIN ja listataan muut asiat: se kertoo laiskuudesta, pullan mässyttämisestä, ei paljoa ruokavalio, liikunta ja terveys kiinnosta, ja muutenkin välinpitämättömästä elämänasenteesta.
Ei tällaisten pullukoiden kanssa ikinä mitään voi edes tehdä kun ei jakseta liikkua. Sohvalla pitäisi istua pullaa mättäämässä naamaan. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei ole seksikästä. Pahoittelut mutta se on totuus.
Mitä seksikästä on olla huolehtimatta kehostaan? Minulle se on välitön turn-off, jos unohdetaan se ulkonäköpuoli hetkeksi TÄYSIN ja listataan muut asiat: se kertoo laiskuudesta, pullan mässyttämisestä, ei paljoa ruokavalio, liikunta ja terveys kiinnosta, ja muutenkin välinpitämättömästä elämänasenteesta.
Ei tällaisten pullukoiden kanssa ikinä mitään voi edes tehdä kun ei jakseta liikkua. Sohvalla pitäisi istua pullaa mättäämässä naamaan. Ei kiitos.
Osin samaa mieltä. Typerää kunnella tai lukea kaiken maailman tietäjien latelemia viisauksia milloin mistäkin.
Minä pidän hoikista naisista, mutta valtaosa miehistä luullakseni pitää pullukoista eli ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän hoikista naisista, mutta valtaosa miehistä luullakseni pitää pullukoista eli ei hätää.
Lisäys.. eli kyllä ylipainoinenkin nainen voi olla seksikäs omasta mielestänikin. Mutta seksiä en halua harrastaa ylipainoisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys.. eli kyllä ylipainoinenkin nainen voi olla seksikäs omasta mielestänikin. Mutta seksiä en halua harrastaa ylipainoisen naisen kanssa.
Se on vähän niikuin iänkin kanssa . Osa nuorista miestä pitää tyttäristä, osa äideistä osa isoäideistä.
Myöskään BMI ei kerro juuta eikä jaata ylipainosta, ainoastaan peili. Taitaa olla yleistä, että pienirintaiset naiset luulevat kaikilla hoikilla isotisseillä olevan silikonit. Tämä on tosi rasittavaa, jos vaikka katsotaan yhdessä telkkua niin vaimo aina kommentoi "juu eikä varmaan oo silikoonit" tai vastaavaa. Laiha läski on pahempi kuin sellainen jolla on ylipainoa, mutta myös lihasta. Laihalla läskillä paikat roikkuu ja selluliitti näkyy. Laita kokovartalokuva itsestäsi niin kommentoidaan.