G: Kerro yksi ulkoinen piirre, josta et tykkää naisten ulkonäössä?
Lantiofarkut, joiden vyötärön yläpuolelle pullahtaa pelastusrengas.
Kommentit (168)
Rinnattomuus on säälittävää, samaten persjalkaisuus.
Rakoperse!!!!!!!!!!! (Jalkojen väliin tulee aukko, kuten Salkkarin Cindyllä)
Jos se tukka on pakko värjätä tummaksi, niin älkää jättäkö kulmakarvoja vaaleiksi haituviksi.
Sama toisinpäin. Mustat tuuheat kulmakarvat yhdistettynä vaaleaan näyttää törkeältä.
Huono ryhti. Kalvakka olmi-iho. Akne, finnit ja ihottumat. Läskit - sekä lihavuus, että hoikat, jotka eivät ole kondiksessa, vaan joilla roikkuvat paikat kuin liian suuren pesuvälin farkut. Raskaus-arvet. Pienet ja tyhjät hernepussitissit. Hoitamattomat hiukset. Blondatut, puhkipoltetut hiukset. Kananpersetukka, josta paistaa kelmeä kallonahka. Lantioton keho; hyvin yleistä suomalaisilla. Vartalossa ei kunnon kaaria. Lyhyet jalat. Allit ovat karseat. jne
Esim. minä olen melkoisen persjalkainen, mutta lyhyet lihakset on helppo treenata kuntoon...Minulla on timmi takamus ja reidet, ja korkokenkien avulla kroppani näyttää tosi hyvältä. Olen mielestäni kääntänyt persjalkaisuuden voitokseni :-D
Tissit ovat kolmen lapsen jäljiltä pienet hernepussit, mutta oikeanmallinen paita päälle ja vyötärö esille. Hyvä ryhti ja tissit näyttävät ihan hyviltä.
kylläpä ois hauska nähdä nämäkin kaikki kirjoittajat, mahtavat olla oikeen huippumalleja kaikki, kun on varaa arvostella muita :-D Pitäis olla oma kuva liitettynä tekstiin...
kylläpä ois hauska nähdä nämäkin kaikki kirjoittajat, mahtavat olla oikeen huippumalleja kaikki, kun on varaa arvostella muita :-D Pitäis olla oma kuva liitettynä tekstiin...
itsestäänkään juuri näiden asioiden takia tykkää.
eli ikeniä näkyy selvästi yläleuasta hymyillessä/nauraessa. Toinen kammotus on pois nypityt ja sitten paikoilleen piirretyt kulmakarvat. Kirveellä veistetty ulkonäkö (iso kyömynenä, iso naama, vahva leuka jne) on yleisesti sellainen, että tyytyväinen saa olla, kun ei ole omalle kohdalle sattunut.
mä ainakin voin käyttää minkälaisia korkkareita tahansa enkä ole kaksimetrinen kirahvi. Mua hirvittää itseäni (ja ehkä vähän salaa naurankin), kun yli 170 -senttiset naiset eivät älyä olla vetämättä 20 sentin korkoja jalkaansa. Amazonit eivät ole kauniita.
T: 155 cm
Miten aikuinen ihminen voi olla saman kokoinen kuin mun lapsi? Mä suorastaan säälin lyhyitä naisia.
Tunnen tosi monta mukavaa, hehkeää isoa naista, mutta en voi mitään sille tunteelle, että ne liiskaa mut. Isolla tarkoitan siis sellaista joka on sekä pitkä että raamikas/leveä.
Antavat kovan ja ylpeän vaikutelman, pinnallinen ja mammonakeskeinen kuva tuollaisista "naisista".
Mutta jos näillä nisäkkäillä on maitorauhaset, ulkoiset ja sisäiset häpyhuulet, kohtu ja munasarjat, lisäksi heillä on kuukautiset ja he pystyvät kantamaan lasta, niin mitä muuta he olisivat kuin naisia?
Ja vain pitkät hiuksetko tekee "naisesta" sitten naisen. o.O Outoa lainausmerkkien käyttöä.
Ei rasvatonkaan ole hyvä, mutta sellainen tursuilu on ällöä.
perseleuka saa aina kylmät väreet aikaan.. hiirenpilluksi myös kutsutaan.
Kaikki on vaan niin älyttömän ylipainoisia nykyään. Ei ole tervettä.
joihin tulee punaisia läiskiä kylmässä. Karsea näky terasseilla joka kevät.
Mäkään en tykkää sellasista pienistä naisista
(153 senttimetrisistä 160 senttimetriin)
Kauniit naiset ovat pitkiä ja laihoja (ei siis mitään tikkuja).
Pitkät sääret ovat kauniit.
mutta en tykkäisi, jos itselläni olisi sellainen kyömähtävä, iso nenä. Esimerkiksi Dianalla oli kamala nenä. Ikäänkuin valuisi se nenänpää suuhun vanhempana.. :)
No joo. Näitä lukeneena kieltämättä kun kuvittelee sielunsa silmin sellaiset rintaliivittömät, isot, raskaat, mutta lättänöityneet rinnat hölskymässä omenaisen vatsan päällä -ei ole kaunis näky.
omat karvat nypitty 2mm leveäksi piirroksi, joka vahvistetaan kynällä. Yök.
ja siitä seuraavat "tursutissit" joko ns. kolmas tissi edessä tai kainalotissit
Kamalat hyvin ohuet kulmakarvat, jotka on nypitty ihan ohuiksi ja piirretty mustalla viivalla. Ihan irvokkaan näköistä kuin pumpatulla Barbaralla!
Sanoo mun mies :)
sitä että reisien väliin jää tyhjää kun laittaa jalat yhteen seistäessä??! minulla ainakin jää eikä kukaan ole sanonut että se olisi kamalan näköistä...
Rinnattomuus on säälittävää, samaten persjalkaisuus. Rakoperse!!!!!!!!!!! (Jalkojen väliin tulee aukko, kuten Salkkarin Cindyllä)
Voisiko ällöttävämpää näkyä ollakaan?