G: Kerro yksi ulkoinen piirre, josta et tykkää naisten ulkonäössä?
Lantiofarkut, joiden vyötärön yläpuolelle pullahtaa pelastusrengas.
Kommentit (168)
mutta ns. laiha läski on aika paha. Siis hoikka nainen/tyttö josta näkee ettei treenaa ikinä, mitään. Jotenkin sellaisen tosi löllön näköinen... Monesti nuorilla naisilla näkee tätä vielä yhdistettynä pömpöttävään mahaan (koska lihakset siis olemattomat).
TODELLA harvalle sopii. Ja vähänkään juurikasvua, niin tekee kaljun näköiseksi. Sen lisäksi että on narkkarin näköinen.
ruumiinrakenteelle ei välttämättä paljoa voi tehdä ja ihmisyyttä ei mitata silmien, huulien, rintojen, mahan tai pakaroiden koolla, sitäpaitsi kauneus on aina katsojan silmissä, mutta hygieniastaan luulisi jokaisen pystyvän huolehtimaan suomen olosuhteissa kuten esim. hampaiden pesu, hiusten pesu, eilisten meikkien poisto
näin miehen näkökulmasta. Nro 2 on keinotekoisen punaiseksi värjätyt hiukset. Kavahdan aina näitä kahta!!! Yleensä ja poikkeuksetta yhdistyvät matalaan koulutustasoon = max AMK.
Isot, pinnalla, toisistaan kaukana olevat silmät. Tekee niin avaruusolion näköiseksi.
Ohuet lyhyet hiukset, romuluisuus, on miesmäisiä ominaisuuksia.
hevosnaama, sekin miesmäinen.
Mutta kauneus (ja rumuus) on katsojan silmässä.
Järkyn näköistä. Näki paljon Helsingissä ja siinä ei auta, vaikka olisi kuinka taitavasti maalattu, jos sitä on liikaa! Näyttää joltain muovinukelta ja oikeestaan ne kaikki on samannäköisiä.
Yäks :(
Liika ylpeys ja paremmuuden tunne paistaa joskus naisen ulkoisesta habituksesta. Käyttäydytään liian ylimielisesti nenä pystyssä. Ja vaikka periaatteessa tämä onkin henkinen ominaisuus, niin se on ihan fyysisesti havaittavissa.
Tatuoinnit, räikeästi värjätyt hiukset, rööki suupielessä.
Just laitoin shokkivärillä hiukset vihreiksi! Mulla on isot tatuoinnit kahdessa raajassa ja selässä, ja satunnaisesti nautiskelen sikaria. Kannattais silti tutustua, oon sympaattinen ja ystävällinen!
En tosiaan mistään nenänvarttaan pitkin muljottavasta meikkipellestä, jolla on aina asiat vähän huonosti ja nariseva ääni ja vimpan päälle vaatteet ja ai että aina vähän vaikeaa...
Niin ja varsinkin sellaista, jolla on hullut kompleksit ulkonäöstään, vaikka periaatteessa on tosi hyvän näköinen.
Minä olen lyhyt, pyöreä, lyhyet jalat, ikenet näkyvät nauraessa, iso suu, iso tukka, suuret kasvot. Rusketus + blondi(en kai sille itse mitään voi, että rusketun helposti?
Silti kauniiksi kehuttu. :D
Kevyt päivetys on kivannäköistä, mutta ei sellainen paskanruskea vanhentava väritys. Yök.
Mulla on yksi kaveri, joka on hyvin vaaleaihoinen, ja se on paljon kauniimman näköistä kuin tuollainen yltiöpäisesti käristetty iho, vaikka moni näkyy luulevan päinvastoin.
Olen luonnostaan sellainen vaalea-maantienharmaa. Tykkään ottaa vaaleita raitojá. Mulla on kulmat ja ripset luonnostaan mustat. Ikinä en ole kulmia värjännyt, pitäisikö niitä vaalentaa?
Jos se tukka on pakko värjätä tummaksi, niin älkää jättäkö kulmakarvoja vaaleiksi haituviksi. Sama toisinpäin. Mustat tuuheat kulmakarvat yhdistettynä vaaleaan näyttää törkeältä.
siis sellaiset jalat joiden reisien väliin mahtuis rantapallo. Kamalaa katsottavaa.