Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kerro yksi ulkoinen piirre, josta et tykkää naisten ulkonäössä?

Vierailija
08.04.2010 |

Lantiofarkut, joiden vyötärön yläpuolelle pullahtaa pelastusrengas.

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät, laihat varpaat (kuin joriininjuuret) ovat kaameat. Erityisesti pitkä isovarvas. Samoin halkeilleet, likaiset kantapäät.

Vierailija
22/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja trikoot on riskillä rumat ( varsinkin leopardikuosit ) ja huono permis + paljon meikkiä sinisellä luomivärillä.

Näitä löytyy lähiökapakan karaokeillasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymätön ilme, arvosteleva, ylenmyydentuntoinen katse. Voisiko ällöttävämpää näkyä ollakaan?

Ulkonäöllä ei muuten niin merkitystä. Tuollainen ilme ärsyttää niin älyttömästi, että tekis mieli näyttää kieltä ;P

Vierailija
24/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä täällä kovasti moititaan.

Mun pitäis leikata hiuksia lyhyeksi (imetyksen jälkeen puolet lähti pois ja nyt pukkaa sänkeä...)

ja mietin, että onko se kananpersetukka kamala?

Laittakaa linkkejä jostain, jotta asia selviäää meikälle. (jotta tiedän näyttää kampaajalleni: ei tällaista kiitos)

Vierailija
25/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ne on vielä sellaiset pikkupalmikot, ja blondi, rusketus.

Vierailija
26/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä pitkät, laihat varpaat (kuin joriininjuuret) ovat kaameat. Erityisesti pitkä isovarvas.

Minulla on lyhyet varpaat. Tosi lyhyet, sellaiset kamalat töpöt. Olen aina vihannut niitä. En voi käyttää varpaista avonaisia kenkiä, koska sinne jää senttitolkulla tyhjää. Muistan jo ala-asteikäisenä ihailleeni kaverin pitkiä hoikkia varpaita ja haaveilleeni samanlaisista. Ensimmäistä kertaa elämässäni törmään siihen, ettei kaikki muut sellaisia ihannoikaan. Kiitos!

Vierailija
27/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävintä naisessa kuin naisessa on se, että ilme on "ilmeetön" ja huulet ikäänkuin ovat alaspäin.olkoonkin läskimakkarat tai ei, timmi tai löysä, tuulipuku tai coco chanel.

Vierailija
28/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä pitkät, laihat varpaat (kuin joriininjuuret) ovat kaameat. Erityisesti pitkä isovarvas.

Minulla on lyhyet varpaat. Tosi lyhyet, sellaiset kamalat töpöt. Olen aina vihannut niitä. En voi käyttää varpaista avonaisia kenkiä, koska sinne jää senttitolkulla tyhjää. Muistan jo ala-asteikäisenä ihailleeni kaverin pitkiä hoikkia varpaita ja haaveilleeni samanlaisista. Ensimmäistä kertaa elämässäni törmään siihen, ettei kaikki muut sellaisia ihannoikaan. Kiitos!

Mieluummin töppövarpaat kuin sellaiset jotka tunkee yli sandaalin nokasta.

Vierailija
29/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ompa hyvä, että kaikki piirteet mainitaan. Kääntäen voisi ajatella, että myös kaikki piirteet ovat jollekin niitä toivotuimpia. Löytyy jokaiselle mieluisaa halattavaa :D

Vierailija
30/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pinkinsävyiset kädet.

Vierailija
31/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meistä naisista.

Mua ärsyttää hikiset ja rasvaa tihkuvat naiset. Siis näkyvästi likaiset. Muut ulkoiset piirteet eivät minua ärsytä millään lailla.

Vierailija
32/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että minun ruminta piirrettäni ei ole mainittu tässä vaikka itse pidän sitä kamalana :)

Vierailija
33/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut huulet.

Vierailija
34/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hienhaju

Vierailija
35/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotsonut peiliin .Minussa on hyvin paljon noita piirteitä, kuten pienet tihrusilmät ja alaspäin tiukat huuletkääntyneet ,leveä takamus paksuvyötörö ja pahin ,rinnat kuin kaksi nahkaista kärpäs läppää.Ja siitä huolimatta olen kelvannut jollekin.

Vierailija
37/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotsonut peiliin .Minussa on hyvin paljon noita piirteitä, kuten pienet tihrusilmät ja alaspäin tiukat huuletkääntyneet ,leveä takamus paksuvyötörö ja pahin ,rinnat kuin kaksi nahkaista kärpäs läppää.Ja siitä huolimatta olen kelvannut jollekin.

Tuskin ne miehetkään niin täydellisiä ovat, että voisivat paljon raakata.

Vierailija
38/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin miehelle oletan ;). Heillä on aika erilaiset preferenssit kuin täällä ja monet ovat tajunneet, että jokaiselle ei riitä upeaan mallia, jolla olisi myös kiva ja iloinen luonne. Tosiasioiden tajuaminen ei tarkoita tyytymättömyyttä.

Av-raadlle nyt ei kelpaa yhtään kukaan, mutta onneksi tosielämässä ihmisten mielipiteillä ei ole suurtakaan merkitystä .

Vierailija
39/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen kun jotkut naiset yhdistävät farkkuihin jonkun ulkoilu/urheilutyyppisen takin. Tähän vielä joku nahkalaukku. Ei tarvis muuta kun vaihtaa se takki, niin ois paremman näkönen!

Ei se mua haittaa, mutta ikinä en ite yhdistäis niitä...

Vierailija
40/168 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen ihminen voi olla saman kokoinen kuin mun lapsi? Mä suorastaan säälin lyhyitä naisia.

Tunnen tosi monta mukavaa, hehkeää isoa naista, mutta en voi mitään sille tunteelle, että ne liiskaa mut. Isolla tarkoitan siis sellaista joka on sekä pitkä että raamikas/leveä.