G: Kerro yksi ulkoinen piirre, josta et tykkää naisten ulkonäössä?
Lantiofarkut, joiden vyötärön yläpuolelle pullahtaa pelastusrengas.
Kommentit (168)
Aika monilla näyttää olevan luetun ymmärtämisessä ongelmia.
varmasti olisi vaikka mitä
Varmasti, mutta yhtä pyydettiin.
Röhönaurun. Hitsi teitä pilkunviilaajia.
Ja hei on vaikea valita yhtä _kaikkein_ ärsyttävintä piirrettä jos on monta sellaista mitkä aiheuttavat suuren ärsytyksen.
Relax, ei se ole niin vakavaa.
- Littana perse yli nelikymppisellä naisella yhdistettynä farkkuihin
- rasvaiset hiukset
- hoitamattomat jalat (erityisesti halkeilevat kantapäät, vaivasenluut tai muut känsät).
- liikaa botoksia otsassa
- pumpattu ylähuuli
- roikkuva, ruttuinen kyynärpäänahka
sitä että reisien väliin jää tyhjää kun laittaa jalat yhteen seistäessä??! minulla ainakin jää eikä kukaan ole sanonut että se olisi kamalan näköistä...
Rinnattomuus on säälittävää, samaten persjalkaisuus. Rakoperse!!!!!!!!!!! (Jalkojen väliin tulee aukko, kuten Salkkarin Cindyllä)
sit täytyy muutenkin olla ihan tikkujalat ja kun kävelet niin se väli näkyy
hapan, tyytymätön ilme (yleinen keski-ikäisillä tantoilla)
Ylemmyydentuntoinen, itsetietoinen, omahyväinen ilme (yleinen nuorilla naisilla radalla)
keltaiset hampaat
ja kuiva, rasvaton, sitkeän näköinen kuivalihakroppa josta puuttuu kaikki naisen pehmeys
ja joillakin vanhemmilla naisilla runsaasta vuosien tupakoinnista syntynyt ohut, tiukka ja hyvin ryppyinen ylähuuli - se vaan saa ihmisen näyttämään pahantuuliselta.
Mut monet täällä luetellut asiat taas on mielestäni kauniita. Isot kädet naisella on mielestäni ihanat, pitkissä sormissa sormuksetkin näyttää hienoilta. Isot naiset on muutenkin mielestäni karismaattisia ja mä jotenkin oletan heidän muutenkin olevan älykkäitä ja aikaansaavia - en tiedä sit mistä tämä mielikuva tulee. Ihmiset, joiden tukka vaihtelee pinkistä vihreään on usein tosi symppiksiä kun heihin tutustuu. Mä en tiedä tuliko tää jo tässä ketjussa esille, mutta mä myös ihailen naisia joilla on kunnon takapuoli, iso ja pystyssä. Näyttävät mun silmissä jotenkin elinvoimaisilta tyypeiltä.
josta näkee, ettei liikuntaa harrasteta, karvat sekä alhaalla että ylhäällä.
-M32PS-
että jonkun mielestä yli 40 kokoa olevat jalat on kamalat... minusta olisi aika paljon kamalampaa, jos jollain 180-senttisellä naisella olisi jalat vaikkapa kokoa 35!!! Se se vasta hurjaa olisi.
muistakaan, esimerkiksi geneettisistä ominaisuuksista? Niillekkäänhän ei voi itse mitään.
Voi kun en noille raskausarville mitään voi.... No, en esittelekään niitä napapaidassa :)
Itse en naisessa pidä sellaisesta häijystä ilmeestä, pahansuopuudesta... (ilkeä hymy)
naista, jolla on iso suu ja joka hymyillessään, puhuessaan tms. paljastaa hampaiden lisäksi yläikenet. En pysty katsomaan sellaisen päälle, tulee huono olo.
Samaten huonoista hampaista tulee huono olo.
Mutta se, että yläikenet loistavat on aivan kammottavaa.
Antavat kovan ja ylpeän vaikutelman, pinnallinen ja mammonakeskeinen kuva tuollaisista "naisista".
tosi tummat kulmakarvat ja ne on joskus nypitty johonkin malliin, joka on kaukana luonnollisesta linjasta ja sit ku olis taas suurta tarvetta nyppiä
Sä oot katellu mun naamaa :DD Väkisinkin on kaukana luonnollisesta linjasta kun karvat kasvaa nyppimättöminä lähes ripsirajaan asti. Ehkä saan tästä viimein sen ponnen nyppiä nämä...
rumia naisia:
neitsyt a: pallon muotoinen kroppa, jalat ja kädet kuin paksut satamatolpat, rinnat kuin pienet lättänät nahkaläpät muuten niin läskissä ruumiissa, kaksoisleuka, pitkä kapea nenä, pienet ruskeat sian silmät syvällä päässä.
neitsyt b: rutilaiha, pitkä kaula, pitkät jalat, pitkät sääret, pitkät kädet, kaikki ruumiin osat pitkiä ja rutilaihoja, ei läskiä tai lihasta. pituus 180+, naama kuin linnunpelättimellä, tummat silmänaluset ja hiukset surkeat, kuin pari heinänkortta.
neitsyt c: lyhyet paksut satamatolpat jalkoina, läski muuten, mutta kaula pitkä ja laiha kuin kurjella ja hoikat kasvot pitkällä nenällä. ei havaittavaa leukaa. kun hän hymyilee, niin ikenet näkyy.
tuossa muutama esimerkki selkeästi rumista naisista.
- Ykkösenä ylipaino
- Kakkosena treenaamattomuus/löllöys. Tykkään, että näkyy, että kropan eteen on nähty vaivaa. Jos on vaan laiha koska on syönyt vähän, ei kroppa ole yleensä kaunista nähnytkään.
- Kasvonpiirteistä tulee ekana mieleen tyhjä, kylmä katse (kuten Martina Aitolehdellä). Se kertoo ihmisestä paljon.
- Täydellinen meikittömyys sopii harvalle. Moni kaunistuisi myös paljon esim. nyppimällä vähän kulmia (ei liikaa!) Luonnontilassa olevat värjäämättömät, ohuet, roikkuvat hiukset eivät ole kauniit vain siksi, että ovat pitkät.
- Ihan lyhyet hiuksetkaan eivät kuitenkaan useimmille sovi. Poikkeuksia on.
- Vaatteiden osalta: tennarit hameen kanssa ym. hassut yhdistelmät, empire-linjaiset hameet (sopivat harvalle, vyötäröttömille ehkä, mutta useimmista tekevät muodottoman/lihavan näköisen),
se karmea muodissa oleva tyyli, että esim. pienen sortsihaalarin kanssa pidetään isoa ryppyistä 90-luvun tyylistä paitapuseroa. Kesähousujen läpi kuultavat pikkuhousun rajat.
Ei tyytymätön ilme välttämättä ylimielisyydestä kerro. Ihminen voi olla muuten vaan huonolla tuulella tai vaikka masentunut. Minusta sanotaan usein, että näytän ylimieliseltä ja vihaiselta, vaikka oikeasti olen ehkä maailman vähiten ylimielinen ihminen.
vääränlainen pukeutuminen, eli että takapuoli korostuu entisestään.