G: Kerro yksi ulkoinen piirre, josta et tykkää naisten ulkonäössä?
Lantiofarkut, joiden vyötärön yläpuolelle pullahtaa pelastusrengas.
Kommentit (168)
kylläpä ois hauska nähdä nämäkin kaikki kirjoittajat, mahtavat olla oikeen huippumalleja kaikki, kun on varaa arvostella muita :-D Pitäis olla oma kuva liitettynä tekstiin...
No eihän täällä välttämättä moni itsestäänkään juuri näiden asioiden takia tykkää.
Minä esimerkiksi vastasin hilseilevä iho, koska se on juuri se yksi asia, mitä inhoan yli kaiken itsessäni. En voi sietää sitä.
Johan oli naurut perjantaipäivälle!! ;D Lisää näitä kiitos. Lisäksi on niin naisten ku miestenki hiusten pehko. Välis tiedä mistä lintukirjasta sitä sais ettiä,varsinkaan kun tyyli ei sovi hiusten kanssa yksiin.
Tatuoinnit, räikeästi värjätyt hiukset, rööki suupielessä.
Just laitoin shokkivärillä hiukset vihreiksi! Mulla on isot tatuoinnit kahdessa raajassa ja selässä, ja satunnaisesti nautiskelen sikaria. Kannattais silti tutustua, oon sympaattinen ja ystävällinen!
ihmisiä ja tulen sitten raportoimaan, mitä en voinut katsella oksentamatta.
Voi anteeksi, se on nyt vain ainoa takki joka mahtuu päälle näin raskauden viimeisellä viikolla :DDD
Nää on hyviä, lisää!
mutta AIKUISELLA NAISELLA näkyvä kolikkoautomaatti on kyllä jotain karmeaa! Vielä ymmärrän teinitytöillä halun paljastella persettään mutta kyllä raavas nainen on vastenmielinen.
Noin keski-ikäiset naiset jotka pukeutuvat nuorekkaasti, mutta joille heidän valitsemansa tyyli ei oikeasti sovi yhtään.
Samaiseen ikäryhmään kuuluu myös naiset jotka meikkaavat tismalleen samalla tavalla kuin 20-vuotiaana.
Noin 20-vuotiaat jotka laittavat tunikan ja legginssit. Sama jos mies kävelisi t-paita ja kalsarit jalassa.
noin 20-vuotiaat jotka pukeutuvat kuin mitkäkin Johanna Tukiaset tai "glamourmallit", eli aivan liian paljon paljasta pintaa esillä. Myös talvella. Tähän sarjaan kuuluu myös liika meikki. Useimmat olisivat kauniita vain pienellä meikillä.
Kaikki: Vääränlainen kampaus/hiusmalli ja hiusväri.
Oikeasti liian laihat ihmiset jotka luulevat olevansa maailman seksikkäimpiä, kun tosiasiassa näyttävät vaatehenkareilta.
Naiset jotka käyttävät liian pieniä vaatteita..
Tuo liian laiha ja liian pienet vaatteet on ainoat mitkä ruumiinrakenteessa ärsyttää. Ihan sama minulle painaako joku 60 vai 160kg, kunhan pukeutuu vartalonsa mukaan.
Ihan sama minulle painaako joku 60 vai 160kg, kunhan pukeutuu vartalonsa mukaan.
Yleensä piirteellä tarkoitetaan jotain synnynnäistä ominaisuutta ulkonäössä.
miksi oi miksi naiset ei hoida pois naamasta kasvavaa karvaa ?
Säärikarvat myös!
tosi tummat kulmakarvat ja ne on joskus nypitty johonkin malliin, joka on kaukana luonnollisesta linjasta ja sit ku olis taas suurta tarvetta nyppiä..
Liian pienet vaatteet pullealla ja/tai pitkällä ihmisellä on jotain aika kamalaa.
Yleensä piirteellä tarkoitetaan jotain synnynnäistä ominaisuutta ulkonäössä.
Vaan piirre on jokin tunnusomainen tai hallitseva seikka.
Ulkoinen piirre voi olla mikä tahansa ulkoista olemusta määrittävä asia, kuten tapa käyttää liian matalia farkkuja. Ulkonäön piirre on taas eri.
laiha kroppa, luut kolisee, kun ei rasvaa tai lihaksia ole yhtään.
No, en esittelekään niitä napapaidassa :)
Itse en naisessa pidä sellaisesta häijystä ilmeestä, pahansuopuudesta... (ilkeä hymy)
tuohon edelliseen yhdistettynä ,kirkuvan punainen säkkärä tukka.
Pömppömaha ja siihen yhdistetty notkoselkä.
^ja pygmin perse
Jäi vielä sanomatta laihat tikkujalat,
tuohon edelliseen yhdistettynä ,kirkuvan punainen säkkärä tukka.
Voi jeesus, sain päivän naurut kuvitellessani tätä ilmestystä XD
Vähän kuin nimiketjuissa: kaikki mainitaan.
Sekä vyötärön yläpuolelle pullahtava palastusrengas myös.
en osaa suoraan sanoa mitään, koska en ole asiaa aikaisemmin ajatellut.
Ehkä selkeästi likainen ja haiseva olemus on sellainen josta en tykkää.
Kuitenkin ulkonäköä enemmän ärsyttää naiset, jotka ovat omasta mielestään parempia kuin muut ja joiden pitää aina keksiä muista jotakin huonoa sanottavaa. Sitä kautta koetaan olevan elossa, kun voidaan toisia arvostella.