Mitä kaikkia vaivoja ja särkyjä teillä on ollut tänään?
Mulla on tänään ollut vain kolme vaivaa, korvan särinä hetkittäin, väsymys ja tinnitus, mutta eilen oli pari hetkeä huimausta ja ti-ke yönä oli polttelevaa kihelmöivää tuntemusta eri puolilla kroppaa.
Kommentit (22)
Punttisalin jälkeen normaali kolotus lihaksissa, ei enää niin paha kuin silloin, kun treenaamisen aloitti.
Älkää myöskään kuvitelko itsellenne oireita...
Sormiin, polviin ja päkiöihin koskee.
Hammassärkyä, korvien soimista on 24/7 ja kaikenkattavaa masennusta
Sääri, selkä, olkapää, kyynärtaive, ranne, tinnitusta.
Hermokipua ja puutumista jalassa sekä nivusessa.
Kohtukipuja, ylävatsakipua, jalkojen ja alapään kipua ja turvotusta (suonikohjut ja heikko verenkierto), liitoskipuja, nilkkasärkyä. Toistuu samana suunnilleen joka päivä.
Ps. En ole ylipainoinen ja liikun niin paljon kuin työltäni ehdin, ennen kuin joku tulee sanomaan että laihduta tai liiku enemmän.
T. 7. kuulla raskaana.
Flunssa. Olen vajaan viikon vapaalla ja heti ekana vapaapäivänä kurkku oli hieman kipeä. Tuli vaikka olen koettanut jarruttaa. Suunnitelmat oli toisenlaiset 🤧
Vierailija kirjoitti:
Kohtukipuja, ylävatsakipua, jalkojen ja alapään kipua ja turvotusta (suonikohjut ja heikko verenkierto), liitoskipuja, nilkkasärkyä. Toistuu samana suunnilleen joka päivä.
Ps. En ole ylipainoinen ja liikun niin paljon kuin työltäni ehdin, ennen kuin joku tulee sanomaan että laihduta tai liiku enemmän.T. 7. kuulla raskaana.
Kannattiko levitellä.
Iskias. Oikealla puolella, tavallisesti on vasemmalla. Toivottavasti antaa nukkua.
Korvalehden kutinaa, lievää hartiakipua ja vähän väsymystä.